Eenpersoons portiequote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb nog nooit op verpakte etenswaren zien staan dat het voor singles is eigenlijk
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb nog nooit op verpakte etenswaren zien staan dat het voor singles is eigenlijk
Ja dat wel.quote:
Wauw, apart.quote:
Tja, met een kleintje snap ik wel dat je single blijft.quote:
Ik zag het ook thuis pas. Vond het wel een goede grap waard.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat wel.
[..]
Wauw, apart.
Misschien bedoelen ze met single maar 1 soort sla aangezien die dingen vaak gemixt zijn?
#naief
Dan kun je bij alle Albert Heijn's terecht voor single sla.quote:
Ik ken alleen kleintjes bij relaties.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, met een kleintje snap ik wel dat je single blijft.
Jij met je voorliefde voor FOK!peners.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken alleen kleintjes bij relaties.
30cm is geen kleintje meer inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij met je voorliefde voor FOK!peners.
Voor Tegan wel...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
30cm is geen kleintje meer inderdaad
Dirty mindquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij met je voorliefde voor FOK!peners.
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je bij alle Albert Heijn's terecht voor single sla.
Nee, dat komt weer door haar goede stel hersens, en haar gigantische stel tieten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Indrukwekkende dame dan. Snap jullie interesse ineens een stuk beter nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |