^^quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is normaal om íets van n vetrolletje te hebben hoor, iemand die dat hélemaal niet heeft als hij/zij gaat zitten, vertrouw ik bij voorbaat niet
Net zoals jij thee heerlijk vond altijd alquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die jij awesome vindt. Of toentertijd iig.
ik wilde dit even benoemenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat niet om zitten, maar om staan.
nee. Het is juist andersom, n foute broek accentueert je vetrollenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is toch ook camoufleren met zo'n broek als iemand vetrollen heeft?
Jawel want dan kan je buik over je broekrand heen floppen. Er is dan niet genoeg stof om het vet op zn plaats te houden zeg maarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:56 schreef Allures het volgende:
Maar als je een lage broek koopt die past heb je toch ook geen muffin top?
Gewoon geen broeken. Dit zitten alleen maar kut
Nee, want die heb ik niet als ik geen kleding aan heb. Alleen broeken zakken, want zwaartekracht en dus zit die broek die prima om m'n heupen zit ineens een eind lager wat dus vetjes oplevertquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is toch ook camoufleren met zo'n broek als iemand vetrollen heeft?
Ik ken iemand die zelfs zittend geen vetrollen heeft. Maar die is ook wel eng dun. Zegt ze zelf ook, overigens. Ze is bezig met aankomenquote:
Aah ok.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want die heb ik niet als ik geen kleding aan heb. Alleen broeken zakken, want zwaartekracht en dus zit die broek die prima om m'n heupen zit ineens een eind lager wat dus vetjes oplevert.
Dus draag ik liever geen heupbroeken, want ik vind hoger gesloten broeken fijner. Daarin heb ik dat issue niet.
Gewoon een mooi vintage jurkje aan. Weg probleem.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want die heb ik niet als ik geen kleding aan heb. Alleen broeken zakken, want zwaartekracht en dus zit die broek die prima om m'n heupen zit ineens een eind lager wat dus vetjes oplevert.
Dus draag ik liever geen heupbroeken, want ik vind hoger gesloten broeken fijner. Daarin heb ik dat issue niet.
In het weekendquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon een mooi vintage jurkje aan. Weg probleem.
Ja. Verwarming maakt de lucht droog. Niet zo tof voor je keel.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:13 schreef -Phineas- het volgende:
Goedemiddag
Ik voel me niet zo lekker alleen.. last van mijn amandelen..
Ik vroeg me af of het slecht is om naast de verwarming te slapen, als het ook nog eens koud is/ koude lucht is in de kamer...
Ja de verwarming staat aan.. (op zijn hoogst) Er is maar één kleine verwarming en die verwarmt de kamer niet zo goed op een of andere manier. Daarom slaap ik er letterlijk naast.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Verwarming maakt de lucht droog. Niet zo tof voor je keel.
Tenminste, ik neem aan dat de verwarming aan is?
niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zelfs zittend geen vetrollen heeft. Maar die is ook wel eng dun. Zegt ze zelf ook, overigens. Ze is bezig met aankomen.
Succes!!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:21 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga me naar t werk slepen... Tot vanavond.
Ik ken er wel meerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zelfs zittend geen vetrollen heeft. Maar die is ook wel eng dun. Zegt ze zelf ook, overigens. Ze is bezig met aankomen.
Jouw opdrachtgever is mijn baas?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Jezus Christus waarom lezen mensen hun mail maar half.
Faal.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:37 schreef DjRex89 het volgende:
Zo. Nu is het pas echt weekend
[img]http://i65.tinypic.com/nd6a36.jpg[img]
![]()
Ik kan gewoon niet fatsoenlijk Fokken op m'n mobielquote:
Ja nu je het zegtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Tijd om die kerstboom te verwijderen, niet?
De leukste mails vind ik altijd die ik na weken weer terug krijg waarin me de titel vaag bekend bijstaat en waarin iemand me vraagt of ik iets weet, scroll ik naar beneden zie ik dat de originele vraag door mijzelf is gesteld in eefste instantie, is de mail ondertussen in 36 landen geweest bij 800 personen en krijg ik die fucking hoeren kutvraag zelf weer terug.......tijd voor een paar onvriendelijke gesprekjes in dat gevalquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Van die mensen die alleen de eerste vraag in een e-mail beantwoorden terwijl je er 3 stelt.Stompen en daarna ontslaan.
Ik heb mn laptop er ook maar bij gepakt. Ik heb het echt al 100x geprobeerd maar ik en Fokken op mn mobiel is gewoon geen gelukkige combinatiequote:
Leugens! Nog lang nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:38 schreef DjRex89 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Donkerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leugens! Nog lang niet
[ afbeelding ]
Hier nog steeds nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:38 schreef DjRex89 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Post-it'squote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leugens! Nog lang niet
[ afbeelding ]
Heldquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier nog steeds niet![]()
[ afbeelding ]
Ja bah
Wat zit je te scripten trouwens?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier nog steeds niet![]()
[ afbeelding ]
Ja bah
Wij danken u hartelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:13 schreef DrMarten het volgende:
Zo, sneeuwschepschuif ding gekocht, burgerplicht vervuld.
WAAR IS JE BIER?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leugens! Nog lang niet
[ afbeelding ]
CL is slim. Die gaat haar calorieën niet verspillen aan bier maar spaart haar tegoed op voor chocoladequote:
Ditquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
CL is slim. Die gaat haar calorieën niet verspillen aan bier maar spaart haar tegoed op voor chocolade
Dat kan CL er nog prima bij hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
CL is slim. Die gaat haar calorieën niet verspillen aan bier maar spaart haar tegoed op voor chocolade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |