Als ik naar boven loop om hem koffie te brengen kijken 6 paar ogen me aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
So? Morele steun en koffie brengen heb je geen andere kennis voor nodig dan je eigen charming self zijn
of onder t bureau kruipen als welverdiende afleidingquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
So? Morele steun en koffie brengen heb je geen andere kennis voor nodig dan je eigen charming self zijn
Ik kan me voorstellen dat ze dat dan weer net iets te ver vindt gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of onder t bureau kruipen als welverdiende afleiding
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als ik naar boven loop om hem koffie te brengen kijken 6 paar ogen me aan.brr.
Hoi, wil jij mijn welverdiende afleiding zijn?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of onder t bureau kruipen als welverdiende afleiding
Wat heb jij gedaan dan waardoor het welverdiend zou zijn?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi, wil jij mijn welverdiende afleiding zijn?
Dat is iets tussen mij en JB natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan dan waardoor het welverdiend zou zijn?
Oh, dat kan inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is iets tussen mij en JB natuurlijk.
Dat programma is echt geweldigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt kijk-waardig.
Nu zin in een pannenkoek met stroop
Ik vind dit wel wat onrespectvol tegenover al die singles die geen gewone krop sla kunnen eten omdat het dan te veel is voor 1 persoon hoor. Hoe durf je!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:50 schreef Tegan het volgende:
Ik ben nu een zakje ijsbergsla voor singles aan het eten terwijl ik niet single ben. #boefje
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:50 schreef Tegan het volgende:
Ik ben nu een zakje ijsbergsla voor singles aan het eten terwijl ik niet single ben. #boefje
Kan ook een hint van een hogere macht zijn. Het universum wil je iets duidelijk maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:50 schreef Tegan het volgende:
Slet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:50 schreef Tegan het volgende:
Ik ben graag stoutquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind dit wel wat onrespectvol tegenover al die singles die geen gewone krop sla kunnen eten omdat het dan te veel is voor 1 persoon hoor. Hoe durf je!
50 shades of grey alert.quote:
Ik denk hetquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan ook een hint van een hogere macht zijn. Het universum wil je iets duidelijk maken.
Ik heb afgelopen week een single geluisterd. Zou het?quote:
Terwijl je getrouwd bentquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week een single geluisterd. Zou het?
Een single fluisteren heb ik ook nog gedaan deze week.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Terwijl je getrouwd bent.
Ik las eerst gefluisterd. Dat vond ik wel opwindend.
IJsbergsla voor singles?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |