Ik zou gister iemand bellen, gister nam ie niet op, voicemail ingesproken dat ik hem vandaag weer zou bellen, neemt ie weer niet op. Ik probeer het over een half uur nog 1 keer en anders mag hij mij maandag terugbellen. Blijf niet bezig.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier zit iemand al de hele dag:
"Heb je het al af?"
"Hoe ver ben je?"
"Weet je al meer?"
"Ik moet om 4 uur wel een oplossing hebben"
etc
Alsof ik daar harder door ga werken...
Inderdaad, maandag weer een dagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zou gister iemand bellen, gister nam ie niet op, voicemail ingesproken dat ik hem vandaag weer zou bellen, neemt ie weer niet op. Ik probeer het over een half uur nog 1 keer en anders mag hij mij maandag terugbellen. Blijf niet bezig.
Ik hoop ook dat t tijdelijk is... Van t weekend rustig aan doen en dan hoop ik dat t over is.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is balen zeg![]()
Hoop dat t voor die tijd over is
ja, maar als je dan geen vrij krijgt, is dat lastigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat t tijdelijk is... Van t weekend rustig aan doen en dan hoop ik dat t over is.
Yv!quote:
Ja, me dunkt... Maar goed, ga gewoon zitten. Normaal doe ik de bar maar dat kan ik nu echt niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar als je dan geen vrij krijgt, is dat lastig![]()
Zij willen toch ook dat je beter wordt, lijkt me.
nee, dat moet je dan ook zeker niet doen. Je gezondheid is belangrijker dan werk..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, me dunkt... Maar goed, ga gewoon zitten. Normaal doe ik de bar maar dat kan ik nu echt niet.
'Bar is closed' of gewoon alles per fles verkopen, kunnen ze het zelf inschenkenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, me dunkt... Maar goed, ga gewoon zitten. Normaal doe ik de bar maar dat kan ik nu echt niet.
quote:
Luiwammes!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
'Bar is closed' of gewoon alles per fles verkopen, kunnen ze het zelf inschenken
[..]![]()
Voor het eerst in maanden vrij op vrijdag en wil/kan alleen maar slapen. Over het algemeen helpt bijslapen niet, maar gisteren vroeg naar bed gegaan en zou nu alsnog wel een paar uur achtereen kunnen slapen denk ik.
Nja.. met dit weer maakt het weinig uit, toch niet echt wandelweer (wat ik eigenlijk in mijn vrije weekend had willen doen).
Nja, regen/natte sneeuw en wind. Lekker wandelweer = droog.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Luiwammes!
Wordt het dit weekend slecht weer dan?
Ik heb nog wel chocoladelettersquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja, regen/natte sneeuw en wind. Lekker wandelweer = droog.
Ohw en mijn chocoladeletters zijn op![]()
Jij wel leuke weekendplannen?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel chocoladelettersKomen nooit op hier
Vanavond niks, maar ben nog niet helemaal fit dus denk lekker relax op de bank en vroeg naar bed. Morgenmiddag eerst verjaardag en 's-avonds een feestjeen dan zondag hele dag nog niks, beetje uitbrakken op de bank denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt goedIs wel witte chocola, dus eigenlijk ook weer geen chocolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Ohw.. dit is dan wel weer een tegenvaller. Zou ik inderdaad ook overhouden en niet op krijgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is wel witte chocola, dus eigenlijk ook weer geen chocola
Ik vind witte chocola echtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw.. dit is dan wel weer een tegenvaller. Zou ik inderdaad ook overhouden en niet op krijgen.
Oplossing:quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik vind witte chocola echtalleen kom er gewoon niet aan toe om het op te eten
Cherry is altijd zo behulpzaamquote:
Vond dat het nog lang duurdequote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oplossing:
[..]
Cherry is altijd zo behulpzaam
Reeds afgesloten. Klant belde terug, dus telefoontje afgehandeld. Zo de auto maar eens sneeuwvrij maken en naar de bouwmarkt, zien of ik een sneeuwschuiver kan vindenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:03 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
![]()
Tijd om af te sluiten en weekend te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |