Feeder!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan CL er nog prima bij hebben.Er is genoeg CL voor zowel bier als chocolade.
Spaar ze allemaal!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat ziet hij misschien graag bij al zijn vrouwtjes
Klinkt kijk-waardig.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:07 schreef Elvi het volgende:
Vanavond weer "Ik vertrek"![]()
Dit keer een stel dat in Afrika een pannenkoekenhuis gaat beginnen
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:07 schreef Elvi het volgende:
Vanavond weer "Ik vertrek"![]()
Dit keer een stel dat in Afrika een pannenkoekenhuis gaat beginnen
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Fijne nabrander op de vrijdagmiddag.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]?
OT: high wasted.......... for real.......?Nog even een call van 5-6 om de week af te ronden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog even een call van 5-6 om de week af te ronden.
Oh, balen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog even een call van 5-6 om de week af te ronden.
Had je hem niet even kunnen helpen dan? Collegiaal enzulksquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh, balen.
Ik ben juist bijtijds naar huis gegaan.
Ik doe heul ander werk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had je hem niet even kunnen helpen dan? Collegiaal enzulks
Faxie.gifquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Volgende keer moet je maar ff naar beneden komen.
So? Morele steun en koffie brengen heb je geen andere kennis voor nodig dan je eigen charming self zijnquote:
Juist dan!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet als het gaat over itil processen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |