SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zittenDrizztgod
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg al een boze DM van ene sneakydesert. Nog nooit van gehoord. Jankerds
Ja nou, jij vind het dus geen goeie grap. Dat mag. Je reageert nogal overdreven.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:03 schreef Danny het volgende:
[..]
die totaal niet grappig is en meteen zorgt dat ik compleet genezen ben van goede doelen acties, nickchange acties, wat de fuck voor acties dan ook. Dus nogmaals; gefeliciteerd aan degenen die dit een toffe grap vinden.
jij vindquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja nou, jij vind het dus geen goeie grap. Dat mag. Je reageert nogal overdreven.
Jij quote mij en roept dat de grap voorbij is en noemt me er meteen laf bij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist ja, want ik heb er iets mee te maken? Jij komt binnen en insinueert dit
Zo bekeken is 'ie wel geniaal jaquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wel ironisch, Ripfreespeech wordt half gecensord
Geniaal is ook wat overdrevenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo bekeken is 'ie wel geniaal ja
Dat doet GGMM altijd. Rare act is dat wel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Jij quote mij en roept dat de grap voorbij is en noemt me er meteen laf bij.
Flikker op met je zogenaamde onschuld.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Sgup 'em kaput.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is toch ook laf.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vind je ook laf, dat kan ik ook perfect onderbouwen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent zelf geniaal.quote:
Even een moment van reflectie. Kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, wat vind jij van jezelf als user?
#RipfreeSpe.....quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:06 schreef onlogisch het volgende:
Stijn. Zet de TT even terug. Of durf je dat niet nu de grote baas er is?
9/11 was dan ook inside jobquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:07 schreef Saind het volgende:
Volgens southpark worden dingen pas na 25 jaar grappig maar ik bedoel 9/11 is echt hilarisch
Al is dat wel een uitzondering.
Ik zet die TT niet terug want ik heb hem zelf weggehaald. Ik haal zo vaak #FREE[BLABLA] weg.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:06 schreef onlogisch het volgende:
Stijn. Zet de TT even terug. Of durf je dat niet nu de grote baas er is?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet die TT niet terug want ik heb hem zelf weggehaald.
Je bent zelf laf om zo'n actie te misbruiken voor een debiele 'grap'. Ben er wel klaar mee. Zak erin.quote:
Ik kon het geld terugkrijgen.quote:
Hij heeft toch gewoon het geld gedoneerdquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent zelf laf om zo'n actie te misbruiken voor een debiele 'grap'. Ben er wel klaar mee. Zak erin.
Snap ook de conclusie totaal niet dat Caland ineens alle goede doelenacties verpest heeft. Als iemand een drol met 100 euro door de Serious Request brievenbus duwt en men is direct genezen van goede doelenacties zou Danny het dan ook logisch vinden?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja nou, jij vind het dus geen goeie grap. Dat mag. Je reageert nogal overdreven.
Dan gaat het om users. Verder kreeg ik een maand of 5 geleden te horen dat met een satirische TT niets mis was.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet die TT niet terug want ik heb hem zelf weggehaald. Ik haal zo vaak #FREE[BLABLA] weg.
Nogmaals, het is me echt totaal niet om de grap te doen. Maar blijkbaar zijn er nogal wat mensen lichtgeraakt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent zelf laf om zo'n actie te misbruiken voor een debiele 'grap'. Ben er wel klaar mee. Zak erin.
Dus dit.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap ook de conclusie totaal niet dat Caland ineens alle goede doelenacties verpest heeft. Als iemand een drol met 100 euro door de Serious Request brievenbus duwt en men is direct genezen van goede doelenacties zou Danny het dan ook logisch vinden?
Mail je rekeningnummer maar. Stel je voor dat je écht iets voor een goed doel zou doen zonder bijbedoeling. Dat trauma wil ik je niet aandoen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kon het geld terugkrijgen.
Als dat uit Danny's zak is ga ik het overwegen.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon het geld gedoneerd
Jup. Helemaal zonder bijbedoeling ook.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kon het geld terugkrijgen.
Als dat uit Danny's zak is ga ik het overwegen.
Ik vind het overigens wel merkwaardig dat KingFlopland niet mag en 4045 wel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij had al gedoneerd voordat jij de naam had goedgekeurd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:09 schreef Danny het volgende:
Stel je voor dat je écht iets voor een goed doel zou doen zonder bijbedoeling.
Ja dat was ook te waardeloos voor woorden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel merkwaardig dat KingFlopland niet mag en 4045 wel.
Dat komt door jouw reactie nuquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:10 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Jup. Helemaal zonder bijbedoeling ook.
Waarom is er dan aangeboden de username te veranderen? Dat is toch juist om de users over de streep te trekken?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:10 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat het hier soms Noord Korea is anders kon ik je post gewoon zienquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Off topic was het. Geen 'kop een trein' ofzo hoor.
ik vind dat iedereen zich druk maakt om niets.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dan gaat het om users. Verder kreeg ik een maand of 5 geleden te horen dat met een satirische TT niets mis was.
Vind ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat iedereen zich druk maakt om niets.
Tyft op joh, waus. Groei eens wat relativeringsvermogen. En een paar ballen bij voorkeur.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Mail je rekeningnummer maar. Stel je voor dat je écht iets voor een goed doel zou doen zonder bijbedoeling. Dat trauma wil ik je niet aandoen.
Kan gewoon naar forum@fok.nl
Ik zie 't wel verschijnen.
Wat maak je er een act van zeg, hij doneert wat, wij lachen erom, iedereen kan erom lachen binnen VBL.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:10 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Wat is er erg aan 4045?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Suiker kan niet, want dat zit in een potje.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Thee kan, koffie kan, Twente kampioen kan.
Ah, als een actie door een grappenmaker wordt verziekt en ik zeg geen acties meer te doen in de toekomst is dat raar, maar als iemand doneert en hij krijgt een nare reactie van een ander - niet degene voor wie de donatie bedoeld is - dan is het logisch dat hij z'n donatie terug wil.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt door jouw reactie nu
Bij Twente in zakjes. :dquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Suiker kan niet, want dat zit in een potje.
donder is op johquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom is er dan aangeboden de username te veranderen? Dat is toch juist om de users over de streep te trekken?
Hij zei uit jouw zak ja, dat geld voor Lenthe mochten ze houden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Ah, als een actie door een grappenmaker wordt verziekt en ik zeg geen acties meer te doen in de toekomst is dat raar, maar als iemand doneert en hij krijgt een nare reactie van een ander - niet degene voor wie de donatie bedoeld is - dan is het logisch dat hij z'n donatie terug wil.
Klinkt logisch.
Ben er klaar mee.
Adios.
Als het niet om de grap te doen was, waarom dan een nick change en niet gewoon alleen donerenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nogmaals, het is me echt totaal niet om de grap te doen. Maar blijkbaar zijn er nogal wat mensen lichtgeraakt.
Wat is dit voor een kromme redenatie. Lees de post van Kapiteintje hierboven eens.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Ah, als een actie door een grappenmaker wordt verziekt en ik zeg geen acties meer te doen in de toekomst is dat raar, maar als iemand doneert en hij krijgt een nare reactie van een ander - niet degene voor wie de donatie bedoeld is - dan is het logisch dat hij z'n donatie terug wil.
Klinkt logisch.
Ben er klaar mee.
Adios.
Dat ziet er appetijtelijk uit hequote:Op donderdag 12 januari 2017 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sow hallo hey, de piek staat. DE PIEK STAAT!
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Tyft op joh, waus. Groei eens wat relativeringsvermogen. En een paar ballen bij voorkeur.
Waar zeg ik dat preciesquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Klinkt logisch.
Ben er klaar mee.
Adios.
Nou, héle actie is gelijk verpest.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Danny het volgende:
Ah, als een actie door een grappenmaker wordt verziekt
Why not both?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als het niet om de grap te doen was, waarom dan een nick change en niet gewoon alleen doneren
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Tyft op joh, waus. Groei eens wat relativeringsvermogen. En een paar ballen bij voorkeur.
Je bent zelf erg vreemd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst mocht dat wel altijd. Erg vreemd.
Mag ook gewoon in deze SC hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst mocht dat wel altijd. Erg vreemd.
Dit is wel interessant! Er bestaat een user genaamd Drizzt die in 2002 geregistreerd werd en kerel heeft maar 2 of 3 posts geplaatstquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu we het er toch over hebben.
Voor hoeveel kan ik een inactieve username kopen.
ha ha Danny kan niet lezen!quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zei uit jouw zak ja, dat geld voor Lenthe mochten ze houden.
ik zal je moeder is van achteren nemenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
is![]()
____!!! Achterlijke gladiool.
Ik wil 3 barkie leggen voor Inso of Insomniaquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit is wel interessant! Er bestaat een user genaamd Drizzt die in 2002 geregistreerd werd en kerel heeft maar 2 of 3 posts geplaatstIk wil zijn naam overnemen.
Misschien doneert ie wel iedere maand 100 euro aan een goed doel. Kan jij in zijn portemonnee kijken? Ik dus ook niet. En als er een actie aan verbonden wordt en hij daar dankbaar gebruik van maakt is het toch zijn goed recht een nick te kiezen die hij wilt? Dat heeft ie gedaan, die is nota bene nog goedgekeurd ook en achteraf is het janken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als het niet om de grap te doen was, waarom dan een nick change en niet gewoon alleen doneren
Ik vraag het even in FBquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag ook gewoon in deze SC hoor.
Hij leest alleen wat ie wil lezen, is al vaker geblekenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ha ha Danny kan niet lezen!
+1 voor GGMMquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, héle actie is gelijk verpest.
Wanneer leer jij het eens af om niet overal zo'n drama van te maken?
Zoveel waarheid.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien doneert ie wel iedere maand 100 euro aan een goed doel. Kan jij in zijn portemonnee kijken? Ik dus ook niet. En als er een actie aan verbonden wordt en hij daar dankbaar gebruik van maakt is het toch zijn goed recht een nick te kiezen die hij wilt? Dat heeft ie gedaan, die is nota bene nog goedgekeurd ook en achteraf is het janken.
Wat een kleine kinderen zijn het hier joh
Danny moet zijn emoties leren onder controle te houden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ha ha Danny kan niet lezen!
Klopt als een (brieven)bus.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Caland is weer Caland.
De wereld is weer mooi. Kan niet tegen verandering.
Alleen snap nu niet waarom er geen acties meer gedaan worden enzo. Die ene post met brievenbus en poep klopt helemaal.
Als je toch pure aids wil overnemen kun je net zo goed zn moeder pakken zonder condoom.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel geld voor een naam van een user die wel post maar in die posts nooit wat relevants toevoegt aan het forum?
Ik wil graag de naam JR-Style-93 overnemen.
Tik hem aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, ja goeie diss ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als je toch pure aids wil overnemen kun je net zo goed zn moeder pakken zonder condoom.
Sluit als een bus en klopt als een zwerende vinger.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Klopt als een (brieven)bus.
dat is moeilijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Danny moet zijn emoties leren onder controle te houden.
Uh...quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als je toch pure aids wil overnemen kun je net zo goed zn moeder pakken zonder condoom.
Die is inderdaad een behoorlijk lichtgewicht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel geld voor een naam van een user die wel post maar in die posts nooit wat relevants toevoegt aan het forum?
Ik wil graag de naam JR-Style-93 overnemen.
Tuurlijk mag hij dat van mij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien doneert ie wel iedere maand 100 euro aan een goed doel. Kan jij in zijn portemonnee kijken? Ik dus ook niet. En als er een actie aan verbonden wordt en hij daar dankbaar gebruik van maakt is het toch zijn goed recht een nick te kiezen die hij wilt? Dat heeft ie gedaan, die is nota bene nog goedgekeurd ook en achteraf is het janken.
Jij zegt wel vaak "Uh" in je posts hé. Komt informatie altijd later of niet volledig aan in je bovenkamer of zo?quote:
Ik heb niemand gezien die zn donatie terug wil?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Klinkt logisch.
Ben er klaar mee.
Adios.
Kijk hem janken nu danny er bij is. Ga eens een eigen mening vormen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel mensen zijn die jouw username over willen nemen. Op janken in de feedback van VBL na voeg je tegenwoordig ook niet zoveel toe.
misschien kan ik hier campagne voor voerenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil 3 barkie leggen voor Inso of Insomnia
Allejezusquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tik hem aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je een beetje mad omdat je vriendin aangepakt wordt door Danny?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zegt wel vaak "Uh" in je posts hé. Komt informatie altijd later of niet volledig aan in je bovenkamer of zo?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zegt wel vaak "Uh" in je posts hé. Komt informatie altijd later of niet volledig aan in je bovenkamer of zo?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:18 schreef Doublepain het volgende:
ONZ / Een dagje met de baas meelopen
Zo zie je maar dat dit topic de waarheid is
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je een beetje mad omdat je vriendin aangepakt wordt door Danny?
Dit is feitelijk nog juist ookquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/RRbo2LMLj4A7fow_dlOEqivBuC0=/fit-in/1024x0/filters:no_upscale()/http://metronieuws.tcdn.n(...)63694.jpg]afbeelding[/url] ]
Danny die een VBL user begroet
Dat zou te simpel zijn en dan ligt het niet aan een ander!quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/RRbo2LMLj4A7fow_dlOEqivBuC0=/fit-in/1024x0/filters:no_upscale()/http://metronieuws.tcdn.n(...)63694.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik vorm altijd een eigen mening. Alleen als het over 4045-zaken gaat. Dan doe ik alsof ik een autist van vijf jaar ben. Misschien ben ik dat ook.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk hem janken nu danny er bij is. Ga eens een eigen mening vormen.
Dat was meer dan een uur geleden toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou Stijn het zijn? Die zei vandaag nog dat ie de SC lekker liet gaan.
Caland doneert ieder weekend aan Mo achter het station, weer wat grammetjes erbij halenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:18 schreef Doublepain het volgende:
ONZ / Een dagje met de baas meelopen
Zo zie je maar dat dit topic de waarheid is
Hoi Stijn,quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vorm altijd een eigen mening. Alleen als het over 4045-zaken gaat. Dan doe ik alsof ik een autist van vijf jaar ben. Misschien ben ik dat ook.
Ik kom er zo aan. Even wat TR's lezen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoi Stijn,
Iemand vraagt iets in de FB.
Is goed ouwe reusquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom er zo aan. Even wat TR's lezen.
Opper op de achtergrond aanwezig?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom er zo aan. Even wat TR's lezen.
Ik wil dit graagquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit de SC als jullie dat willen.
Graag een DM sturen als je dit graag wil.
Ja sluit een topic omdat een paar mensen dat willenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Stijn fluit in de geest van de wedstrijdquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou Stijn het zijn? Die zei vandaag nog dat ie de SC lekker liet gaan.
YESquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
MCH
De nieuwe vijand nummer 1 van deze SC. Voor zolang hij nog bestaat uiteraard
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe dan. Niet zo lafbekkerig aub.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou zonde zijn, stelletje wijvenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger was het wel anders!quote:
wanneer wordt de aanval geopend? Want ik wil dit niet missenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
MCH
Kon ik maar 14 tot 18 keer stemmen op KingFloplandquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef onlogisch het volgende:
Poll: Moet de VBL-SC gesloten worden?
• Ja, per direct.
• Nee, natuurlijk niet.
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik word een beetje moe van het opkloppen van 'rellen'quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou zonde zijn, stelletje wijven
Geen idee wie dat is maar ik neuk zijn moederquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
MCH
Niet 40 tot 45 keer?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kon ik maar 14 tot 18 keer stemmen op KingFlopland
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
Maar veel plezier jongelui, ik ga te bed.
De aanstichter van Caland's username change.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is maar ik neuk zijn moeder
Ik weet niet welke UI het was.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:24 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of de UI niet mocht of de username.
Ik eis opheldering enzulks.
forum@fok.nlquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:24 schreef Caland het volgende:
4045's username change bedoel je.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De aanstichter van Caland's username change.
Serieus, wat een rare mensen zitten er toch op dit forumquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De aanstichter van Caland's username change.
Zijn profiel > postgeschiedenis > CTRL + F > KLB > 8 resultatenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
MCH
De UIquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:24 schreef Caland het volgende:
quote:
Kingflopland hier.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die 4 die JA hebben gestemd komen niet uit deze SC.
De UI, de username mocht wel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:24 schreef Caland het volgende:
Waar is de goede ouwe tijd dat elke antwoord hyperlinkte naar KingFloplandquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef onlogisch het volgende:
• Ja, per direct.
• Nee, natuurlijk niet.
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
wiesda?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef GGMM het volgende:
VBL / Wat zou Romeo Castelen verdienen in China?
OMG HIJ POST IN VBL
Zo zo, je hebt een zwakzinnige idioot aan het lachen gekregen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand in KLB SC moet lachen om mijn grap
Kan je dan niet beter daar blijven?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zeldzaam geval dan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iedereen koos voor KingFlopland.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Waar is de goede ouwe tijd dat elke antwoord hyperlinkte naar KingFlopland
Blijf daar dan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijst 'm inquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
KLBquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie ben jij?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter daar blijven?
Zosk moest lachen en dat is echt een zwakzinnige idioot, haha.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zo, je hebt een zwakzinnige idioot aan het lachen gekregen.
Gestemd op KingFlopland na het lezen van deze teleurstellende rel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef onlogisch het volgende:
• Ja, per direct.
• Nee, natuurlijk niet.
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
gut nee hou 'm hierquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk een SC die davy accepteert.
TOT ZIENS DAVY!!!!!!!!!![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef Doublepain het volgende:
Heb gvd zoveel moeite gedaan voor die UI
niksgunners
Alleen maar omdat ik een Wajong uitkering heb, je kent me niet eens. :squote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zo, je hebt een zwakzinnige idioot aan het lachen gekregen.
Omdat je de actie verpest hebt, door jouw foute UI keuze is al het ingezamelde geld verdampt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar waarom is mijn username dan teruggedraaid?
KLB SC is de gutmensch SC, wij accepteren iedereen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk een SC die davy accepteert.
TOT ZIENS DAVY!!!!!!!!!![]()
![]()
Zoskquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gestemd op KingFlopland na het lezen van deze teleurstellende rel.
Je kan gewoon het slotknopje niet vinden, geef maar toe.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee maar even serieus. Morgen stralen alle bloemetjes weer, pais en vree alles.
Laten we er een nachtje over slapen.
De vorige keer ging ie mensen bannen en posts verwijderen toen we ook gelijk hadden, was toen omtrent Tong80quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef GGMM het volgende:
Met dat positieve beleid kan danny niet meer zomaar iedereen een permban geven en moet hij discussiëren.
En dat kan hij helemaal niet.
#Triggered #Madquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef Hyaenidae het volgende:
Gezellig hier man in VBL. Wat een klootjesvolk.
Wat moet jij nog met je leven als deze SC sluit?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef onlogisch het volgende:
Het moge duidelijk zijn.
[ afbeelding ]
Chai in onze SCquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan gewoon het slotknopje niet vinden, geef maar toe.
Hools scquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moet jij nog met je leven als deze SC sluit?
huh hoezo moet de crew dat zien?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef JanCees het volgende:
Hai Caland,
Bedankt voor je registratie. Het is momenteel niet mogelijk deze automatisch te bevestigen. De crew is op de hoogte gesteld en zal zo snel mogelijk je account bekijken en de registratie voltooien. Je krijgt dan een mail met je wachtwoord. Mocht dit te lang duren dan kun je mailen naar forum@fok.nl
Alvast veel plezier op het forum!
Dit gaat niet meer door denk ik
Lafaard.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, de SC krijg je hier toch niet dicht. Als je hem al op slot doet, staan er weer figuren in de FB te jengelen ''MAAR IK BEDOELDE HET NIET ZO''.
Dus mijn stem was voor niks? Het lijken de TK verkiezingen wel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, de SC krijg je hier toch niet dicht. Als je hem al op slot doet, staan er weer figuren in de FB te jengelen ''MAAR IK BEDOELDE HET NIET ZO''.
VBL staat op de kaart.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel leuk dat er veel mensen meelezen.
Hij hoeft toch ook helemaal niet dicht, lijkt me?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe maak je je forum kapot se5ep9quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De vorige keer ging ie mensen bannen en posts verwijderen toen we ook gelijk hadden, was toen omtrent Tong80
Ik ben geen schoothondje. Dat was jij ook een paar jaar lang en users als Elan vergeten niet het juk van al die jaren.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef GGMM het volgende:
Dat Stijn de TT weghaalde valt me overigens erg van hem tegen.
Schoothondje.
8/10.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef Chai het volgende:
Mijn moeder zei ook al dat Ajacied het knopje niet kon vinden namelijk.
HAHAHAHAHHAHAA
se5ep9quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe maak je je forum kapot se5ep9
Presentquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zosk was de persoon die moest lachen trouwens
De gaskraan. Die ging dicht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij hoeft toch ook helemaal niet dicht, lijkt me?
Dit spreekt elkaar tegen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben geen schoothondje. Dat was jij ook een paar jaar lang
Alleen maar omdat haags overal is om het enige wat hij kan krikken zijn postcount is.quote:
Jij hebt je leven aan de SC te danken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moeder spreekt dit tegen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen maar omdat haags overal is om het enige wat hij kan krikken zijn postcount is.
Dit klopt niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt je leven aan de SC te danken.
Ajacied is een beetje jong voor zulke grapjes, Chai.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef Chai het volgende:
HAHAHAHAHHAHAA
En weer staat Stijn voorop als eenzame blauw strijder.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Als er nou geen 3 Ajacieden mod waren hier was het totaal anders afgelopen
Het is de schuld van de joden!
Die is vet oudquote:
Het is toch geen Fylaxied?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ajacied is een beetje jong voor zulke grapjes, Chai.
Ja maar Tagliano is er altijdquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En weer staat Stijn voorop als eenzame blauw strijder.
Diss.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar Tagliano is er altijd
/422
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef Chai het volgende:
HAHAHAHAHHAHAA
Topicje voor BNW?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wat de échte reden is dat danny geen acties meer wil. Hij greep deze drogreden wel heel snel aan.
Oh dan is moeders blijkbaar niet vies van een toyboy. Nou ja, op een oude fiets moet je het leren.quote:
Oei oei.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:35 schreef GGMM het volgende:
Waarom zitten hier allemaal kutusers opeens?
Chai, zosk, scrupuleus, catciller, jojoortje
Oud genoeg danquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fysiek
Het is niet alsof ik het Midden-Oosten probleem met haar wil bespreken
Ik vindtquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:35 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:35 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:35 schreef GGMM het volgende:
Returning the favorquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:35 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |