Kan je dan niet beter daar blijven?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand in KLB SC moet lachen om mijn grap
Zeldzaam geval dan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iedereen koos voor KingFlopland.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Waar is de goede ouwe tijd dat elke antwoord hyperlinkte naar KingFlopland
Blijf daar dan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijst 'm inquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
KLBquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie ben jij?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter daar blijven?
Zosk moest lachen en dat is echt een zwakzinnige idioot, haha.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zo, je hebt een zwakzinnige idioot aan het lachen gekregen.
Gestemd op KingFlopland na het lezen van deze teleurstellende rel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef onlogisch het volgende:
Poll: Moet de VBL-SC gesloten worden?
• Ja, per direct.
• Nee, natuurlijk niet.
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
gut nee hou 'm hierquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk een SC die davy accepteert.
TOT ZIENS DAVY!!!!!!!!!![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef Doublepain het volgende:
Heb gvd zoveel moeite gedaan voor die UI
niksgunners
Alleen maar omdat ik een Wajong uitkering heb, je kent me niet eens. :squote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zo, je hebt een zwakzinnige idioot aan het lachen gekregen.
Omdat je de actie verpest hebt, door jouw foute UI keuze is al het ingezamelde geld verdampt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar waarom is mijn username dan teruggedraaid?
KLB SC is de gutmensch SC, wij accepteren iedereen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk een SC die davy accepteert.
TOT ZIENS DAVY!!!!!!!!!![]()
![]()
Zoskquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gestemd op KingFlopland na het lezen van deze teleurstellende rel.
Je kan gewoon het slotknopje niet vinden, geef maar toe.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee maar even serieus. Morgen stralen alle bloemetjes weer, pais en vree alles.
Laten we er een nachtje over slapen.
De vorige keer ging ie mensen bannen en posts verwijderen toen we ook gelijk hadden, was toen omtrent Tong80quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef GGMM het volgende:
Met dat positieve beleid kan danny niet meer zomaar iedereen een permban geven en moet hij discussiëren.
En dat kan hij helemaal niet.
#Triggered #Madquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef Hyaenidae het volgende:
Gezellig hier man in VBL. Wat een klootjesvolk.
Wat moet jij nog met je leven als deze SC sluit?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef onlogisch het volgende:
Het moge duidelijk zijn.
[ afbeelding ]
Chai in onze SCquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan gewoon het slotknopje niet vinden, geef maar toe.
Hools scquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moet jij nog met je leven als deze SC sluit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |