Kan je dan niet beter daar blijven?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand in KLB SC moet lachen om mijn grap
Zeldzaam geval dan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iedereen koos voor KingFlopland.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Waar is de goede ouwe tijd dat elke antwoord hyperlinkte naar KingFlopland
Blijf daar dan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijst 'm inquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
KLBquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie ben jij?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter daar blijven?
Zosk moest lachen en dat is echt een zwakzinnige idioot, haha.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zo, je hebt een zwakzinnige idioot aan het lachen gekregen.
Gestemd op KingFlopland na het lezen van deze teleurstellende rel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef onlogisch het volgende:
Poll: Moet de VBL-SC gesloten worden?
• Ja, per direct.
• Nee, natuurlijk niet.
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
gut nee hou 'm hierquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk een SC die davy accepteert.
TOT ZIENS DAVY!!!!!!!!!![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef Doublepain het volgende:
Heb gvd zoveel moeite gedaan voor die UI
niksgunners
Alleen maar omdat ik een Wajong uitkering heb, je kent me niet eens. :squote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zo, je hebt een zwakzinnige idioot aan het lachen gekregen.
Omdat je de actie verpest hebt, door jouw foute UI keuze is al het ingezamelde geld verdampt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar waarom is mijn username dan teruggedraaid?
KLB SC is de gutmensch SC, wij accepteren iedereen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk een SC die davy accepteert.
TOT ZIENS DAVY!!!!!!!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |