Wat is er erg aan 4045?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel merkwaardig dat KingFlopland niet mag en 4045 wel.
Suiker kan niet, want dat zit in een potje.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Thee kan, koffie kan, Twente kampioen kan.
Ah, als een actie door een grappenmaker wordt verziekt en ik zeg geen acties meer te doen in de toekomst is dat raar, maar als iemand doneert en hij krijgt een nare reactie van een ander - niet degene voor wie de donatie bedoeld is - dan is het logisch dat hij z'n donatie terug wil.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt door jouw reactie nu
Bij Twente in zakjes. :dquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Suiker kan niet, want dat zit in een potje.
donder is op johquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom is er dan aangeboden de username te veranderen? Dat is toch juist om de users over de streep te trekken?
Hij zei uit jouw zak ja, dat geld voor Lenthe mochten ze houden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Ah, als een actie door een grappenmaker wordt verziekt en ik zeg geen acties meer te doen in de toekomst is dat raar, maar als iemand doneert en hij krijgt een nare reactie van een ander - niet degene voor wie de donatie bedoeld is - dan is het logisch dat hij z'n donatie terug wil.
Klinkt logisch.
Ben er klaar mee.
Adios.
Als het niet om de grap te doen was, waarom dan een nick change en niet gewoon alleen donerenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nogmaals, het is me echt totaal niet om de grap te doen. Maar blijkbaar zijn er nogal wat mensen lichtgeraakt.
Wat is dit voor een kromme redenatie. Lees de post van Kapiteintje hierboven eens.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Ah, als een actie door een grappenmaker wordt verziekt en ik zeg geen acties meer te doen in de toekomst is dat raar, maar als iemand doneert en hij krijgt een nare reactie van een ander - niet degene voor wie de donatie bedoeld is - dan is het logisch dat hij z'n donatie terug wil.
Klinkt logisch.
Ben er klaar mee.
Adios.
Dat ziet er appetijtelijk uit hequote:Op donderdag 12 januari 2017 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sow hallo hey, de piek staat. DE PIEK STAAT!
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Tyft op joh, waus. Groei eens wat relativeringsvermogen. En een paar ballen bij voorkeur.
Waar zeg ik dat preciesquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Klinkt logisch.
Ben er klaar mee.
Adios.
Nou, héle actie is gelijk verpest.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Danny het volgende:
Ah, als een actie door een grappenmaker wordt verziekt
Why not both?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als het niet om de grap te doen was, waarom dan een nick change en niet gewoon alleen doneren
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Tyft op joh, waus. Groei eens wat relativeringsvermogen. En een paar ballen bij voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |