Je bent zelf erg vreemd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst mocht dat wel altijd. Erg vreemd.
Mag ook gewoon in deze SC hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst mocht dat wel altijd. Erg vreemd.
Dit is wel interessant! Er bestaat een user genaamd Drizzt die in 2002 geregistreerd werd en kerel heeft maar 2 of 3 posts geplaatstquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu we het er toch over hebben.
Voor hoeveel kan ik een inactieve username kopen.
ha ha Danny kan niet lezen!quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zei uit jouw zak ja, dat geld voor Lenthe mochten ze houden.
ik zal je moeder is van achteren nemenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
is![]()
____!!! Achterlijke gladiool.
Ik wil 3 barkie leggen voor Inso of Insomniaquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit is wel interessant! Er bestaat een user genaamd Drizzt die in 2002 geregistreerd werd en kerel heeft maar 2 of 3 posts geplaatstIk wil zijn naam overnemen.
Misschien doneert ie wel iedere maand 100 euro aan een goed doel. Kan jij in zijn portemonnee kijken? Ik dus ook niet. En als er een actie aan verbonden wordt en hij daar dankbaar gebruik van maakt is het toch zijn goed recht een nick te kiezen die hij wilt? Dat heeft ie gedaan, die is nota bene nog goedgekeurd ook en achteraf is het janken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als het niet om de grap te doen was, waarom dan een nick change en niet gewoon alleen doneren
Ik vraag het even in FBquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag ook gewoon in deze SC hoor.
Hij leest alleen wat ie wil lezen, is al vaker geblekenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ha ha Danny kan niet lezen!
+1 voor GGMMquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, héle actie is gelijk verpest.
Wanneer leer jij het eens af om niet overal zo'n drama van te maken?
Zoveel waarheid.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien doneert ie wel iedere maand 100 euro aan een goed doel. Kan jij in zijn portemonnee kijken? Ik dus ook niet. En als er een actie aan verbonden wordt en hij daar dankbaar gebruik van maakt is het toch zijn goed recht een nick te kiezen die hij wilt? Dat heeft ie gedaan, die is nota bene nog goedgekeurd ook en achteraf is het janken.
Wat een kleine kinderen zijn het hier joh
Danny moet zijn emoties leren onder controle te houden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ha ha Danny kan niet lezen!
Klopt als een (brieven)bus.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Caland is weer Caland.
De wereld is weer mooi. Kan niet tegen verandering.
Alleen snap nu niet waarom er geen acties meer gedaan worden enzo. Die ene post met brievenbus en poep klopt helemaal.
Als je toch pure aids wil overnemen kun je net zo goed zn moeder pakken zonder condoom.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel geld voor een naam van een user die wel post maar in die posts nooit wat relevants toevoegt aan het forum?
Ik wil graag de naam JR-Style-93 overnemen.
Tik hem aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, ja goeie diss ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als je toch pure aids wil overnemen kun je net zo goed zn moeder pakken zonder condoom.
Sluit als een bus en klopt als een zwerende vinger.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Klopt als een (brieven)bus.
dat is moeilijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Danny moet zijn emoties leren onder controle te houden.
Uh...quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als je toch pure aids wil overnemen kun je net zo goed zn moeder pakken zonder condoom.
Die is inderdaad een behoorlijk lichtgewicht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel geld voor een naam van een user die wel post maar in die posts nooit wat relevants toevoegt aan het forum?
Ik wil graag de naam JR-Style-93 overnemen.
Tuurlijk mag hij dat van mij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien doneert ie wel iedere maand 100 euro aan een goed doel. Kan jij in zijn portemonnee kijken? Ik dus ook niet. En als er een actie aan verbonden wordt en hij daar dankbaar gebruik van maakt is het toch zijn goed recht een nick te kiezen die hij wilt? Dat heeft ie gedaan, die is nota bene nog goedgekeurd ook en achteraf is het janken.
Wat een kleine kinderen zijn het hier joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |