huh hoezo moet de crew dat zien?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef JanCees het volgende:
Hai Caland,
Bedankt voor je registratie. Het is momenteel niet mogelijk deze automatisch te bevestigen. De crew is op de hoogte gesteld en zal zo snel mogelijk je account bekijken en de registratie voltooien. Je krijgt dan een mail met je wachtwoord. Mocht dit te lang duren dan kun je mailen naar forum@fok.nl
Alvast veel plezier op het forum!
Dit gaat niet meer door denk ik
Lafaard.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, de SC krijg je hier toch niet dicht. Als je hem al op slot doet, staan er weer figuren in de FB te jengelen ''MAAR IK BEDOELDE HET NIET ZO''.
Dus mijn stem was voor niks? Het lijken de TK verkiezingen wel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, de SC krijg je hier toch niet dicht. Als je hem al op slot doet, staan er weer figuren in de FB te jengelen ''MAAR IK BEDOELDE HET NIET ZO''.
VBL staat op de kaart.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel leuk dat er veel mensen meelezen.
Hij hoeft toch ook helemaal niet dicht, lijkt me?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe maak je je forum kapot se5ep9quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De vorige keer ging ie mensen bannen en posts verwijderen toen we ook gelijk hadden, was toen omtrent Tong80
Ik ben geen schoothondje. Dat was jij ook een paar jaar lang en users als Elan vergeten niet het juk van al die jaren.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef GGMM het volgende:
Dat Stijn de TT weghaalde valt me overigens erg van hem tegen.
Schoothondje.
8/10.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef Chai het volgende:
Mijn moeder zei ook al dat Ajacied het knopje niet kon vinden namelijk.
HAHAHAHAHHAHAA
se5ep9quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe maak je je forum kapot se5ep9
Presentquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zosk was de persoon die moest lachen trouwens
De gaskraan. Die ging dicht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij hoeft toch ook helemaal niet dicht, lijkt me?
Dit spreekt elkaar tegen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben geen schoothondje. Dat was jij ook een paar jaar lang
Alleen maar omdat haags overal is om het enige wat hij kan krikken zijn postcount is.quote:
Jij hebt je leven aan de SC te danken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moeder spreekt dit tegen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen maar omdat haags overal is om het enige wat hij kan krikken zijn postcount is.
Dit klopt niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt je leven aan de SC te danken.
Ajacied is een beetje jong voor zulke grapjes, Chai.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef Chai het volgende:
HAHAHAHAHHAHAA
En weer staat Stijn voorop als eenzame blauw strijder.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Als er nou geen 3 Ajacieden mod waren hier was het totaal anders afgelopen
Het is de schuld van de joden!
Die is vet oudquote:
Het is toch geen Fylaxied?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ajacied is een beetje jong voor zulke grapjes, Chai.
Ja maar Tagliano is er altijdquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En weer staat Stijn voorop als eenzame blauw strijder.
Diss.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar Tagliano is er altijd
/422
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef Chai het volgende:
HAHAHAHAHHAHAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |