Kan je dan niet beter daar blijven?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand in KLB SC moet lachen om mijn grap
Zeldzaam geval dan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iedereen koos voor KingFlopland.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Waar is de goede ouwe tijd dat elke antwoord hyperlinkte naar KingFlopland
Blijf daar dan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijst 'm inquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
KLBquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie ben jij?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter daar blijven?
Zosk moest lachen en dat is echt een zwakzinnige idioot, haha.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zo, je hebt een zwakzinnige idioot aan het lachen gekregen.
Gestemd op KingFlopland na het lezen van deze teleurstellende rel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef onlogisch het volgende:
Poll: Moet de VBL-SC gesloten worden?
• Ja, per direct.
• Nee, natuurlijk niet.
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
gut nee hou 'm hierquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk een SC die davy accepteert.
TOT ZIENS DAVY!!!!!!!!!![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef Doublepain het volgende:
Heb gvd zoveel moeite gedaan voor die UI
niksgunners
Alleen maar omdat ik een Wajong uitkering heb, je kent me niet eens. :squote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zo, je hebt een zwakzinnige idioot aan het lachen gekregen.
Omdat je de actie verpest hebt, door jouw foute UI keuze is al het ingezamelde geld verdampt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar waarom is mijn username dan teruggedraaid?
KLB SC is de gutmensch SC, wij accepteren iedereen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk een SC die davy accepteert.
TOT ZIENS DAVY!!!!!!!!!![]()
![]()
Zoskquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gestemd op KingFlopland na het lezen van deze teleurstellende rel.
Je kan gewoon het slotknopje niet vinden, geef maar toe.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee maar even serieus. Morgen stralen alle bloemetjes weer, pais en vree alles.
Laten we er een nachtje over slapen.
De vorige keer ging ie mensen bannen en posts verwijderen toen we ook gelijk hadden, was toen omtrent Tong80quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef GGMM het volgende:
Met dat positieve beleid kan danny niet meer zomaar iedereen een permban geven en moet hij discussiëren.
En dat kan hij helemaal niet.
#Triggered #Madquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef Hyaenidae het volgende:
Gezellig hier man in VBL. Wat een klootjesvolk.
Wat moet jij nog met je leven als deze SC sluit?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef onlogisch het volgende:
Het moge duidelijk zijn.
[ afbeelding ]
Chai in onze SCquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan gewoon het slotknopje niet vinden, geef maar toe.
Hools scquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moet jij nog met je leven als deze SC sluit?
huh hoezo moet de crew dat zien?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef JanCees het volgende:
Hai Caland,
Bedankt voor je registratie. Het is momenteel niet mogelijk deze automatisch te bevestigen. De crew is op de hoogte gesteld en zal zo snel mogelijk je account bekijken en de registratie voltooien. Je krijgt dan een mail met je wachtwoord. Mocht dit te lang duren dan kun je mailen naar forum@fok.nl
Alvast veel plezier op het forum!
Dit gaat niet meer door denk ik
Lafaard.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, de SC krijg je hier toch niet dicht. Als je hem al op slot doet, staan er weer figuren in de FB te jengelen ''MAAR IK BEDOELDE HET NIET ZO''.
Dus mijn stem was voor niks? Het lijken de TK verkiezingen wel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, de SC krijg je hier toch niet dicht. Als je hem al op slot doet, staan er weer figuren in de FB te jengelen ''MAAR IK BEDOELDE HET NIET ZO''.
VBL staat op de kaart.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel leuk dat er veel mensen meelezen.
Hij hoeft toch ook helemaal niet dicht, lijkt me?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe maak je je forum kapot se5ep9quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De vorige keer ging ie mensen bannen en posts verwijderen toen we ook gelijk hadden, was toen omtrent Tong80
Ik ben geen schoothondje. Dat was jij ook een paar jaar lang en users als Elan vergeten niet het juk van al die jaren.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef GGMM het volgende:
Dat Stijn de TT weghaalde valt me overigens erg van hem tegen.
Schoothondje.
8/10.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef Chai het volgende:
Mijn moeder zei ook al dat Ajacied het knopje niet kon vinden namelijk.
HAHAHAHAHHAHAA
se5ep9quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe maak je je forum kapot se5ep9
Presentquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zosk was de persoon die moest lachen trouwens
De gaskraan. Die ging dicht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij hoeft toch ook helemaal niet dicht, lijkt me?
Dit spreekt elkaar tegen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben geen schoothondje. Dat was jij ook een paar jaar lang
Alleen maar omdat haags overal is om het enige wat hij kan krikken zijn postcount is.quote:
Jij hebt je leven aan de SC te danken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moeder spreekt dit tegen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen maar omdat haags overal is om het enige wat hij kan krikken zijn postcount is.
Dit klopt niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt je leven aan de SC te danken.
Ajacied is een beetje jong voor zulke grapjes, Chai.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef Chai het volgende:
HAHAHAHAHHAHAA
En weer staat Stijn voorop als eenzame blauw strijder.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Als er nou geen 3 Ajacieden mod waren hier was het totaal anders afgelopen
Het is de schuld van de joden!
Die is vet oudquote:
Het is toch geen Fylaxied?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ajacied is een beetje jong voor zulke grapjes, Chai.
Ja maar Tagliano is er altijdquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En weer staat Stijn voorop als eenzame blauw strijder.
Diss.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar Tagliano is er altijd
/422
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef Chai het volgende:
HAHAHAHAHHAHAA
Topicje voor BNW?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wat de échte reden is dat danny geen acties meer wil. Hij greep deze drogreden wel heel snel aan.
Oh dan is moeders blijkbaar niet vies van een toyboy. Nou ja, op een oude fiets moet je het leren.quote:
Oei oei.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:35 schreef GGMM het volgende:
Waarom zitten hier allemaal kutusers opeens?
Chai, zosk, scrupuleus, catciller, jojoortje
Oud genoeg danquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fysiek
Het is niet alsof ik het Midden-Oosten probleem met haar wil bespreken
Ik vindtquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:35 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:35 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:35 schreef GGMM het volgende:
Returning the favorquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:35 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |