Hardromagay, uit KLB.quote:
Over voetbal lullen doe je maar lekker ergens anders.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:59 schreef MCH het volgende:
Dus dit weekend einde winterstop. Staan er nog krakers op het program?
Ik kwam dit lijstje tegenquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:59 schreef MCH het volgende:
Holocaust is niet echt grappig en echt een van de drie onderwerpen ofzo die oprecht offensive zijnquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je druk maken om een usernameDenk niet dat hier mensen posten die samen met Anne Frank op kamp zijn geweest
Danny vs. 4045 schijnt een topshow te worden!quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:59 schreef MCH het volgende:
graagquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mag ik dan nu eindelijk KERSTLIEDJES ZINGEN, GODVERDOMME?????
Wat zijn de andere twee?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Holocaust is niet echt grappig en echt een van de drie onderwerpen ofzo die oprecht offensive zijn
Ik distantieer me van het collectief.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
VBL staat als één man achter Caland/4045.
Vind het wel geinig.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Holocaust is niet echt grappig en echt een van de drie onderwerpen ofzo die oprecht offensive zijn
Hip hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik distantieer me van het collectief.
Dunno maar goed er zijn er vast wel? Parijs is nog te vers en de Armeense genocide ofzo? Dunnoquote:
Mwa. Voor 40/45%.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
VBL staat als één man achter Caland/4045.
doequote:Op donderdag 12 januari 2017 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mag ik dan nu eindelijk KERSTLIEDJES ZINGEN, GODVERDOMME?????
Jullie? Omdat ik blank ben scheer je mij over 1 kam?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
mij slijmbal noemen na al die kontlikkerij van jullie
Je moeder.quote:
Mee eens. Tevens is de naam door de eigenaar van het forum goedgekeurd, dus daarmee basta.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:01 schreef onlogisch het volgende:
Iedereen lijkt voorbij te gaan aan het feit dat Caland 30 euro heeft overgemaakt voor het goede doel. Al die jankerds in de FB hebben nieteens een fucking euro overgemaakt en gaan vervolgens lopen zeiken over de gekozen nick van Caland.
Wat een hypocriet gedoe zeg.
Ik dacht dat het positivisme hoogtij moest gaan vieren op FOK! Danny?
Zie hier Caland
Gewoon even de Samaritaan uithangen voor een meisje dat ie nieteens kent. En dan gaan lopen bitchen over zijn naam? Kom op zeg.
Wat een aanfluiting. Kondig dan niet zo'n actie af.
Anti-kliekjequote:Op donderdag 12 januari 2017 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik distantieer me van het collectief.
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:01 schreef onlogisch het volgende:
Iedereen lijkt voorbij te gaan aan het feit dat Caland 30 euro heeft overgemaakt voor het goede doel. Al die jankerds in de FB hebben nieteens een fucking euro overgemaakt en gaan vervolgens lopen zeiken over de gekozen nick van Caland.
Wat een hypocriet gedoe zeg.
Ik dacht dat het positivisme hoogtij moest gaan vieren op FOK! Danny?
Zie hier Caland
Gewoon even de Samaritaan uithangen voor een meisje dat ie nieteens kent. En dan gaan lopen bitchen over zijn naam? Kom op zeg.
Wat een aanfluiting. Kondig dan niet zo'n actie af.
Uhm ja okéquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moeder.
Die telt voor twee.
Juist ja, want ik heb er iets mee te maken? Jij komt binnen en insinueert dit.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:00 schreef Danny het volgende:
[..]
wel tegen mensen die niet beter verdienen ja.
rip calandquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg al een boze DM van ene sneakydesert. Nog nooit van gehoord. Jankerds
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
OH NO THEY DIDNT. RIP 4045.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
Hear hearquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
FOK! dat altijd zo voor het vrije woord is en waar de FP nogal graag de grens opzoekt en overgaat, vooral als het om vluchtelingen en moslims gaat.
Maar dit is natuurlijk schande.
Caland is terugquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
die totaal niet grappig is en meteen zorgt dat ik compleet genezen ben van goede doelen acties, nickchange acties, wat de fuck voor acties dan ook. Dus nogmaals; gefeliciteerd aan degenen die dit een toffe grap vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een ander al zegt, het is een grap.
Hierdoor meteen geen goede doelen meer steunen wtfquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:03 schreef Danny het volgende:
[..]
die totaal niet grappig is en meteen zorgt dat ik compleet genezen ben van goede doelen acties, nickchange acties, wat de fuck voor acties dan ook. Dus nogmaals; gefeliciteerd aan degenen die dit een toffe grap vinden.
Ik heb wel eens met sneaky gehaxballt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |