Hoezo moet datquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgens de zoon van Trump die naar Polen op bezoek is geweest, komt er een sterkere band met Polen.
Moet ook wel.
Dat is de hele foto.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je de kop eraf geknipt?
Omdat Trump helemaal niet zo pro-Rusland is.quote:
ik eet op de campus dus geen idee. Zag dat ze nasi met zalm hadden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Rare combinatiequote:Op donderdag 12 januari 2017 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik eet op de campus dus geen idee. Zag dat ze nasi met zalm hadden.
Hij doet anders wel verwoede pogingen om Poetin in zijn reet te kruipen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat Trump helemaal niet zo pro-Rusland is.
Alleen niet zo enorm hersenloos anti-Rusland.
Benieuwd wat johannes hier over te zeggen heeftquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nasi rice, salmon fillet, freshquote:
serieus?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoiquote:
stop eens met deze onzinquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij doet anders wel verwoede pogingen om Poetin in zijn reet te kruipen.
En Evert ten Napel zie ik bij DWDD zitten. Mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Littlerabbit er ook? Ik hoorde zijn held, Pieter-Jan Derks, op de radio.
Off topic was het. Geen 'kop een trein' ofzo hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een quote alert van jojoortje, maar die post is gedelete
Ik lig op de bankquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:35 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb oogdruppels in. Ik zie wazig.
Oh je bent nu in Polen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik had mn zusje al 40 minuten geleden naar bed moeten bonjouren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |