lekker natquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:56 schreef Amarantha het volgende:
TT slaat op de situatie hier momenteel. Fucking veel regen hier ineens.
Doe nietquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:58 schreef Amarantha het volgende:
Rooftopsoccergirl wilt mij kaartje sturen. Beetje huiverig om adres door te geven maar #yolo toch.
wil haar ook wel eens een kaartje sturenquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:58 schreef Amarantha het volgende:
Rooftopsoccergirl wilt mij kaartje sturen. Beetje huiverig om adres door te geven maar #yolo toch.
Voor je het weet staat ze voor je deur, in lingerie met haar kont naar achter gedrukt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:58 schreef Amarantha het volgende:
Niet doen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:59 schreef Amarantha het volgende:
Durf eigenlijk nu iedereen het wel te geven.
Ja omdat hij mij kaartjes zou sturen, heeft hij gedaan zegt hij maar gek genoeg van de 300 kaarten die ik heb gekregen is dat van hem het enige wat nooit is aangekomen bij mij.quote:
Heb je een raam op je zolder? Venus staat strak op Zuid-West. Je kunt 'r niet missen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:56 schreef Amarantha het volgende:
TT slaat op de situatie hier momenteel. Fucking veel regen hier ineens.
oh wacht...quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor je het weet staat ze voor je deur, in lingerie met haar kont naar achter gedrukt.
Nee heb geen zolder haha. Maar weet niet waar mijn kamer op staat. Weet alleen dat mijn kamer altijd het heetst is in de zomer.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb je een raam op je zolder? Venus staat strak op Zuid-West. Je kunt 'r niet missen.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja omdat hij mij kaartjes zou sturen, heeft hij gedaan zegt hij maar gek genoeg van de 300 kaarten die ik heb gekregen is dat van hem de enige wat nooit is aangekomen bij mij.
Dit durf ik te betwijfelenquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:00 schreef Trollscience het volgende:
omkkg laat niels met rust ofz -_- hy probeert ook mr aardig te. Doen
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:03 schreef Kurovski het volgende:
He Ama, dacht dat je had gezegd er niets meer over te zeggen... En toch en toch. Ik vertrouw je niet. Jij mij wel.
komt omdat je een rare bentquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:03 schreef Kurovski het volgende:
He Ama, dacht dat je had gezegd er niets meer over te zeggen... En toch en toch. Ik vertrouw je niet. Jij mij wel.
Nou daarom dus. Wat ben je een rare snuiter zegquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:03 schreef Kurovski het volgende:
gaat meer om je adres geven aan een vent van boven de 40 met dubieuze intenties, gezien zijn gedrag richting Ifim en SGquote:
Zit Ifim in z'n kelder?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gaat meer om je adres geven aan een vent van boven de 40 met dubieuze intenties, gezien zijn gedrag richting Ifim en SG
Sorry, JIJ vertrouwt AMA niet?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:03 schreef Kurovski het volgende:
Heb mijn adres ook doorgegeven nuquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor je het weet staat ze voor je deur, in lingerie met haar kont naar achter gedrukt.
omg ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb mijn adres ook doorgegeven nu
Bewijs.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gaat meer om je adres geven aan een vent van boven de 40 met dubieuze intenties, gezien zijn gedrag richting Ifim en SG
dubieuze intentiesquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kom we doen een rooftopmeetquote:
Helemaal van m'n apropos van die pic van lflm. Wat een schatje hè? 'k zei toch dat ik er een neus voor heb?quote:
Heb haar daarom ook niets gestuurd.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet weten dat Ama kaarten kan backtracen op basis van handschrift._!
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dubieuze intentiesen dat van de man die djedje lastig viel
Helemaal laag draaien is niet goed, dan stook je ochtends veel meer om op gewenste temperatuur te komen. Gewoon paar graadjes lager is prima genoeg in een goed geisoleerd huisquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:07 schreef HRC2020 het volgende:
De CV doet het weer gelukkig.
1 van m'n goede voornemens, zuiniger met energie, houdt oa in dat ik 's nachts de thermostaat helemaal laag draai.
Het systeem koelt dan dusdanig af dat er schijnbaar door krimp een slechte elektrische verbinding ontstaat. Vorige week ook al een storing in het branderblok dus het branderbed schoongemaakt, verbindingen losgetrokken en opnieuw aangesloten en het probleem was weg.
Kan trouwens van alles zijn, 'k zal die printplaat 'ns bekijken. Het thermokoppel is in ieder geval schoon. Dat is ook vaak een euvel met die dingen.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat haar lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
Misschien stukje projectie?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beste snapchats ooit van DjeDjequote:Op woensdag 11 januari 2017 19:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Misschien stukje projectie?
Alhoewel ik Djedje ook zou lastig vallen als ze me niet geblokt had
ach daar hebben we geeltand weerquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Misschien stukje projectie?
Alhoewel ik Djedje ook zou lastig vallen als ze me niet geblokt had
never stick your dick in crazyquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb nog dagelijks contact met DjeDje
Haha gefrasszoned.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb nog dagelijks contact met DjeDje
Gelukkig hebben we de dm's nog.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Helemaal van m'n apropos van die pic van lflm. Wat een schatje hè? 'k zei toch dat ik er een neus voor heb?
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:12 schreef Kurovski het volgende:
Als je er nou vragen over hebt WCH, dan vraag je het even aan IfIm en SG zelf ipv aannames in het rond te strooien want zo vals ben je, is algemeen bekend.
Ik zeg:
Vraag:
SG;
IfIm.
Hierover. Niet meer over mij praten, vraag het hunnie maar.
Keurige heer hier die een ander wat gunt.
Moet je meegemaakt hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
never stick your dick in crazy
Gevaarlijk is leukquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
never stick your dick in crazy
lul niet man, ze stond klem en is nooit meer hier gezien na haar achterlijke gedrag, wat dat betreft een stuk slimmer dan nielsquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit heeft ze onder druk moeten typen
hap hapquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach daar hebben we geeltand weer
mozy al verdrongen?
Nee, jij bent puppy.quote:
verstandig van haar om zo van jou af te komen maar het zou niet nodig hoeven zijnquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lul niet man, ze stond klem en is nooit meer hier gezien na haar achterlijke gedrag, wat dat betreft een stuk slimmer dan niels
Ik heb dat nooit gezegd. WCH is zo vals om quotes te bewerken. Is bekend, niets bijzonders.quote:
want?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
verstandig van haar om zo van jou af te komen maar het zou niet nodig hoeven zijn
Zullen we hem snitchen aan de blauwe Polizei?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezegd. WCH is zo vals om quotes te bewerken. Is bekend, niets bijzonders.
man manquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezegd. WCH is zo vals om quotes te bewerken. Is bekend, niets bijzonders.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:09 schreef McGrath het volgende:
Zo zie je maar weer dat Chai het enige goede is op dit forum.
Wel lullig dat ie inlogt op jouw account om rare quotes te makenquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wel lullig dat ie inlogt op jouw account om rare quotes te maken
Ja in een een zo'n groot mogelijk lettertype zodat het je hele rug beslaat.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lions don't lose sleep over the opinion of sheeps
Zal ik hier tattoo van nemen
Aai over je koppiequote:
Zoek je nog een performer op Teuns zijn verjaardag?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
man man![]()
doe je ook optreden?
pt 8 dusquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in een een zo'n groot mogelijk lettertype zodat het je hele rug beslaat.
wilde noel vragenquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zoek je nog een performer op Teuns zijn verjaardag?
Ik backtrace jullie allemaal en geef jullie aan bij de cyberpolitie.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
één post en ik laat jullie allemaal crashen
bier staat koudquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik backtrace jullie allemaal en geef jullie aan bij de cyberpolitie.
Laat maar, met zichzelf leven lijkt me al erg genoeg.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zullen we hem snitchen aan de blauwe Polizei?
heb je al werk?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laat maar, met zichzelf leven lijkt me al erg genoeg.
Je zult zo'n eikel zijn zeg.
Oh, nou dan staan jullie wat dat betreft weer quite.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dat was waar hij mij ooit voor uitmaakte omdat ik een chronische ziekte heb
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:21 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga maar weer. Hey WCH, echt een toegevoegde waarde dat je er weer bent. Doei.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Goed zo. Ik ga net zo lang door tot hij zelf weggaat.
Hahahaquote:
Gaaf nu kan ik blijven!quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:21 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga maar weer. Hey WCH, echt een toegevoegde waarde dat je er weer bent. Doei.
zo valselijk bewerkt door mijquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:23 schreef wickedmen het volgende:
Zo, zo. Quotes uit 2015.
Nu gaat het wel litt worden. Als dat maar goed gaat
Ik lig er eerlijk gezegd niet wakker vanquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo valselijk bewerkt door mij
ik heb vooral veel lolquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik lig er eerlijk gezegd niet wakker van
WAT ONDEUGDELIJKquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
geen idee wie je bentquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:25 schreef HRC2020 het volgende:
Hey Wickedmen, echt een toegevoegde waarde dat je er weer bent. Doei.
Als ik zo thuis ben stuur ik je wel haar sextapequote:
ik haat jou nog het meestquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:32 schreef TARDIS. het volgende:
Ach jongens. Laten we allemaal vrienden zijn.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik haat jou nog het meest
Oh ja? Waarom maak je geen grapjes over hoe ik hoink pijp of hoe ik huil? Zolang je niet dat soort adremme goed ontwikkelde grapjes kan maken ben je wat mij betreft maar een amateur.quote:
Hmm hmmmquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik had gebakken peultjes in zoetzure saus met kip en rijst
Omdat ik jaloers ben en het me pijn doetquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ja? Waarom maak je geen grapjes over hoe ik hoink pijp of hoe ik huil?
Wat?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:03 schreef Kurovski het volgende:
Rijke mensen eten altijd laat.quote:
je kent hem niet he?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is wel echt heel bijzonder.
Over uurtje pas.quote:
Verdomme cachet boft maar met een vriend met zulke verfijnde adremme humor. Werkelijk waar elke keer weerquote:
als je dit nu morgen quote heb je het valselijk veranderd etc etcquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik vertrouw Niels wel, hij mij niet.
Wat is dit voor omgekeerde wereld dan.
Neehquote:
Dit mocht je niet doorvertellen Chai.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet weten dat Ama kaarten kan backtracen op basis van handschrift._!
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je dit nu morgen quote heb je het valselijk veranderd etc etc
Ik ben daarmee begonnen omdat die 50 centjes zo opliepen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je dit nu morgen quote heb je het valselijk veranderd etc etc
Dat is zo iddquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent gewoon jelly dat ze fan is van Braddie.
Vies hequote:Op woensdag 11 januari 2017 19:43 schreef Catkiller het volgende:
Mijn vriendin geeft echt niet toe dat ze bij andere mannen in hun broek kijkt wat een sletje cachetje
Picsquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:44 schreef Crip het volgende:
Mijn oogmakeip is zoooooo mooooi. Bijna klaar met mn makeup
Ik heb mijzelf verrast bitches
Hier meen je niks vanquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verdomme cachet boft maar met een vriend met zulke verfijnde adremme humor. Werkelijk waar elke keer weerje moet het maar kunnen hoor.
Eet ook 70 kilo er aan en maak een vlogje en wie weetquote:
Wil je 'm zien ofzo?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:45 schreef xcachet het volgende:
Het gaat over broekinhoud en Zosk komt de SC binnen.![]()
![]()
Wil geen 140+ wegen :squote:Op woensdag 11 januari 2017 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eet ook 70 kilo er aan en maak een vlogje en wie weet
Sletjequote:Op woensdag 11 januari 2017 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ff inloggen met mijn female account
Heb je school overgeslagen? 7 cm is niet zó klein hoor. :squote:Op woensdag 11 januari 2017 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pak wel even je vergrootglas Cachet.
Slecht dit.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:48 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Hoi, wil je hem mij toesturen? ik ben geen zweterige kale veertiger
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ff inloggen met mijn female account
Ongelofelijk dat hier daadwerkelijk mannen zijn ingetraptquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:48 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Hoi, wil je hem mij toesturen? ik ben geen zweterige kale veertiger
Die heb ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pak wel even je vergrootglas Cachet.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat hier daadwerkelijk mannen zijn ingetrapt
Hoezo niet meer dan? :squote:Op woensdag 11 januari 2017 19:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gadverdamme en ik vond je nog wel zo leuk. :s
Zin daar mannen ingetrapt ja?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
In het donker toch niet?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn omgeving heeft het er ook moeilijk mee
Lijkt me ook wel wat, zo'n accountquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Achteraansluiten bitte. Achter Zeer welteverstaan.quote:
Jaaquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zin daar mannen ingetrapt ja?
Owh, sorry bbyquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Door wat je net zei, voel me nu heel raar :s
Echt te slechtquote:
Koop je nog meer speeltjes :squote:Op woensdag 11 januari 2017 19:51 schreef Zosk het volgende:
Dacht dat het wel leuk zou zijn om wat speeltjes te kopen voor de honden maar binnen een minuut was alles kapot. :s
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:51 schreef Zosk het volgende:
Dacht dat het wel leuk zou zijn om wat speeltjes te kopen voor de honden maar binnen een minuut was alles kapot. :s
Wij hebben een dikke rubbere stok (quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:51 schreef Zosk het volgende:
Ik heb een dun vlees stokje, daar mogen ze niet mee spelen. :squote:Op woensdag 11 januari 2017 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wij hebben een dikke rubbere stok (:')) die krijgt de hond niet kapot
Gebruik jij die rubberen stok ook?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uhuquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die tekkels van jou? Nee johquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb een dun vlees stokje, daar mogen ze niet mee spelen. :s
En een dikke rubbere stok is ook binnen een minuut kapot hier.
Jullie laten de hond zeker ook op de bank en het bed en van hetzelfde bord eten?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wij hebben een dikke rubbere stok () die krijgt de hond niet kapot
keer geprobeerd, werd misselijkquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:55 schreef xcachet het volgende:
Jullie kunnen ook niet gewoon even EEN KEER normaal doen he
Ik wel, tijdens dat ik mijn schoenen aan heb in huisquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jullie laten de hond zeker ook op de bank en het bed en van hetzelfde bord eten?
Een herder jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tekkels.Jullie hebben wat, een herder of een labrador ofzo?
Die kruipt er gewoon bij onder de dekens. Stofzuigen doen we ook al jaren niet meer. En uitlaten gebeurt in de tuin.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jullie laten de hond zeker ook op de bank en het bed en van hetzelfde bord eten?
Jezus is een redder, geen herderquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als ik een herder had zou ik hem Jezus noemen
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die kruipt er gewoon bij onder de dekens. Stofzuigen doen we ook al jaren niet meer. En uitlaten gebeurt in de tuin.
Bij jou geloof ik hetquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die kruipt er gewoon bij onder de dekens. Stofzuigen doen we ook al jaren niet meer. En uitlaten gebeurt in de tuin.
Jezus bestaat niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jezus christus, laat me man
Ja heb er ook geen zin in maar wasgoed komt niet vanzelf schoon in de kast te liggen, helaas.quote:
hier in huis welquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb er ook geen zin in maar wasgoed komt niet vanzelf schoon in de kast te liggen, helaas.
Heeft geen nut.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen trump
Daar was gister een goed voorbeeld van indd, bij 4hoeb.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb er ook geen zin in maar wasgoed komt niet vanzelf schoon in de kast te liggen, helaas.
Jij hebt nergens zin in.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar was gister een goed voorbeeld van indd, bij 4hoeb.
Klopt helemaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
HATSEEEEquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar was gister een goed voorbeeld van indd, bij 4hoeb.
Ze kon geen schoon ondergoed vinden toch?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo?Kan me alleen de petflessen in de kledingkast nog herinneren.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt helemaal.ja wiet halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Klopt helemaal.Jouw Wajong komt ook niet vanzelf aanwaaien. Daar moeten mensen ook hard voor werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Klopt helemaal.NeukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Oh ja dat.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kon geen schoon ondergoed vinden toch?
Dus gooide Patty alles maar uit de kast.
Daar is een filmpje van.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt magisch... flikker het naast mijn bed op een hoop en hopla, schoon in de kast
quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw Wajong komt ook niet vanzelf aanwaaien. Daar moeten mensen ook hard voor werken.
vond ik wel altijd, tot ik shops moest gaan afwisselen omdat ze vroegen, hey, ben je hier nu weer???quote:
Zo hard werk ik niet hoorquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw Wajong komt ook niet vanzelf aanwaaien. Daar moeten mensen ook hard voor werken.
Ik vind het niks aan om naar de shop te lopen of fietsen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vond ik wel altijd, tot ik shops moest gaan afwisselen omdat ze vroegen, hey, ben je hier nu weer???
Dus je was aan het liegen toen je zei dat je een secretaresse hebt?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
onze koffieautomaat heeft nu drie knoppen die ik moet indrukken
ach ik woonde om de hoek bij de stichting, bio/mediwietquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het niks aan om naar de shop te lopen of fietsen.
ik haal koffie voor haarquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus je was aan het liegen toen je zei dat je een secretaresse hebt?
Ik woon ook best dichtbij maar dan nog.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach ik woonde om de hoek bij de stichting, bio/mediwiet
trap af, straat uit en hoi zeggen
ik deed echt rekenen he, hmmm. nog 5 joints, 7 als ik mijn best doe... ga maar halenquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woon ook best dichtbij maar dan nog.
Hahahahahahahquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo'n figuur als Che_ kan toch geen hond serieus antwoord op geven
Ik vind wel leuk om altijd even koffierondje te doen, even wat anders doen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik haal koffie voor haar
ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind wel leuk om altijd even koffierondje te doen, even wat anders doen.
En lekker rustig vaatwasser leegruimen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ook
en mijn secretaresse is echt strengen groot
dus ze is de baas
Daar kijk ik ook iedere dag naar uitquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind wel leuk om altijd even koffierondje te doen, even wat anders doen.
Nee, dat is het nietquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is lurken naar vliegtickets toch leuk
quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
En lekker rustig vaatwasser leegruimen.
Iedereen is jou te baas
Echt leuk hè. Maar moer wel snel zijn voordat iemand anders gaatquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook iedere dag naar uit
Laat maar weten welkequote:Op woensdag 11 januari 2017 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jwel want ik ga eentje kaufen
Dan zeg ik er direct wat van, is mijn momentje.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt leuk hè. Maar moer wel snel zijn voordat iemand anders gaat
Een rooster daarvoor? Niet gewoon random wie even niks te doen heeft ofzo.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vaatwasser doe ik dan weer niet, dara hebben ze echt een rooster voor zag ik laatst
Maar nee ik ben heel lief voor haar
secretariaat van 15 damesquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Een rooster daarvoor? Niet gewoon random wie even niks te doen heeft ofzo.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
secretariaat van 15 dames
Watquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh jeequote:Op woensdag 11 januari 2017 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Komende dagen/week wordt echt tof in Nederland. Ik voorspel alvast dat de treinen plat liggen en het verkeer vast staat.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:23 schreef Kurovski het volgende:
Hoi.
Noordwester vannacht met een volle maan.
Devies: Kijk uit met alles, mensen, verkeer etc.
Plaatje:
[ afbeelding ]
Komende dagen verslechterd het.
METAR en TAF voor Vliegveld Zestienhoven:
METAR: EHRD 111855Z AUTO 28020G30KT 250V330 9999 FEW049 07/01 Q1008 NOSIG
TAF: TAF EHRD 101652Z 1018/1124 20006KT 9999 FEW012 BKN035 PROB40 1021/1104 6000 BECMG 1102/1105 22014KT 6000 -RADZ BKN006 PROB40 TEMPO 1104/1108 2500 DZRA BKN004 BECMG 1108/1111 29022G34KT 9999 NSW SCT025 PROB30 TEMPO 1111/1124 29027G40KT 7000 -SHRA SCT020CB BKN030
hihiquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:25 schreef PeZu het volgende:
Vandaag gewoon een mail van een fokker op me werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |