Koop je nog meer speeltjes :squote:Op woensdag 11 januari 2017 19:51 schreef Zosk het volgende:
Dacht dat het wel leuk zou zijn om wat speeltjes te kopen voor de honden maar binnen een minuut was alles kapot. :s
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:51 schreef Zosk het volgende:
Dacht dat het wel leuk zou zijn om wat speeltjes te kopen voor de honden maar binnen een minuut was alles kapot. :s
Wij hebben een dikke rubbere stok (quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:51 schreef Zosk het volgende:
Ik heb een dun vlees stokje, daar mogen ze niet mee spelen. :squote:Op woensdag 11 januari 2017 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wij hebben een dikke rubbere stok (:')) die krijgt de hond niet kapot
Gebruik jij die rubberen stok ook?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uhuquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die tekkels van jou? Nee johquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb een dun vlees stokje, daar mogen ze niet mee spelen. :s
En een dikke rubbere stok is ook binnen een minuut kapot hier.
Jullie laten de hond zeker ook op de bank en het bed en van hetzelfde bord eten?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wij hebben een dikke rubbere stok () die krijgt de hond niet kapot
keer geprobeerd, werd misselijkquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:55 schreef xcachet het volgende:
Jullie kunnen ook niet gewoon even EEN KEER normaal doen he
Ik wel, tijdens dat ik mijn schoenen aan heb in huisquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jullie laten de hond zeker ook op de bank en het bed en van hetzelfde bord eten?
Een herder jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tekkels.Jullie hebben wat, een herder of een labrador ofzo?
Die kruipt er gewoon bij onder de dekens. Stofzuigen doen we ook al jaren niet meer. En uitlaten gebeurt in de tuin.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jullie laten de hond zeker ook op de bank en het bed en van hetzelfde bord eten?
Jezus is een redder, geen herderquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als ik een herder had zou ik hem Jezus noemen
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die kruipt er gewoon bij onder de dekens. Stofzuigen doen we ook al jaren niet meer. En uitlaten gebeurt in de tuin.
Bij jou geloof ik hetquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die kruipt er gewoon bij onder de dekens. Stofzuigen doen we ook al jaren niet meer. En uitlaten gebeurt in de tuin.
Jezus bestaat niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jezus christus, laat me man
Ja heb er ook geen zin in maar wasgoed komt niet vanzelf schoon in de kast te liggen, helaas.quote:
hier in huis welquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb er ook geen zin in maar wasgoed komt niet vanzelf schoon in de kast te liggen, helaas.
Heeft geen nut.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen trump
Daar was gister een goed voorbeeld van indd, bij 4hoeb.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb er ook geen zin in maar wasgoed komt niet vanzelf schoon in de kast te liggen, helaas.
Jij hebt nergens zin in.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar was gister een goed voorbeeld van indd, bij 4hoeb.
Klopt helemaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
HATSEEEEquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar was gister een goed voorbeeld van indd, bij 4hoeb.
Ze kon geen schoon ondergoed vinden toch?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo?Kan me alleen de petflessen in de kledingkast nog herinneren.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt helemaal.ja wiet halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Klopt helemaal.Jouw Wajong komt ook niet vanzelf aanwaaien. Daar moeten mensen ook hard voor werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Klopt helemaal.NeukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Oh ja dat.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kon geen schoon ondergoed vinden toch?
Dus gooide Patty alles maar uit de kast.
Daar is een filmpje van.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt magisch... flikker het naast mijn bed op een hoop en hopla, schoon in de kast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |