Koop je nog meer speeltjes :squote:Op woensdag 11 januari 2017 19:51 schreef Zosk het volgende:
Dacht dat het wel leuk zou zijn om wat speeltjes te kopen voor de honden maar binnen een minuut was alles kapot. :s
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:51 schreef Zosk het volgende:
Dacht dat het wel leuk zou zijn om wat speeltjes te kopen voor de honden maar binnen een minuut was alles kapot. :s
Wij hebben een dikke rubbere stok (quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:51 schreef Zosk het volgende:
Ik heb een dun vlees stokje, daar mogen ze niet mee spelen. :squote:Op woensdag 11 januari 2017 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wij hebben een dikke rubbere stok (:')) die krijgt de hond niet kapot
Gebruik jij die rubberen stok ook?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uhuquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die tekkels van jou? Nee johquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb een dun vlees stokje, daar mogen ze niet mee spelen. :s
En een dikke rubbere stok is ook binnen een minuut kapot hier.
Jullie laten de hond zeker ook op de bank en het bed en van hetzelfde bord eten?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wij hebben een dikke rubbere stok () die krijgt de hond niet kapot
keer geprobeerd, werd misselijkquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:55 schreef xcachet het volgende:
Jullie kunnen ook niet gewoon even EEN KEER normaal doen he
Ik wel, tijdens dat ik mijn schoenen aan heb in huisquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jullie laten de hond zeker ook op de bank en het bed en van hetzelfde bord eten?
Een herder jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tekkels.Jullie hebben wat, een herder of een labrador ofzo?
Die kruipt er gewoon bij onder de dekens. Stofzuigen doen we ook al jaren niet meer. En uitlaten gebeurt in de tuin.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jullie laten de hond zeker ook op de bank en het bed en van hetzelfde bord eten?
Jezus is een redder, geen herderquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als ik een herder had zou ik hem Jezus noemen
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die kruipt er gewoon bij onder de dekens. Stofzuigen doen we ook al jaren niet meer. En uitlaten gebeurt in de tuin.
Bij jou geloof ik hetquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die kruipt er gewoon bij onder de dekens. Stofzuigen doen we ook al jaren niet meer. En uitlaten gebeurt in de tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |