Helemaal laag draaien is niet goed, dan stook je ochtends veel meer om op gewenste temperatuur te komen. Gewoon paar graadjes lager is prima genoeg in een goed geisoleerd huisquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:07 schreef HRC2020 het volgende:
De CV doet het weer gelukkig.
1 van m'n goede voornemens, zuiniger met energie, houdt oa in dat ik 's nachts de thermostaat helemaal laag draai.
Het systeem koelt dan dusdanig af dat er schijnbaar door krimp een slechte elektrische verbinding ontstaat. Vorige week ook al een storing in het branderblok dus het branderbed schoongemaakt, verbindingen losgetrokken en opnieuw aangesloten en het probleem was weg.
Kan trouwens van alles zijn, 'k zal die printplaat 'ns bekijken. Het thermokoppel is in ieder geval schoon. Dat is ook vaak een euvel met die dingen.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dubieuze intentiesen dat van de man die djedje lastig viel
quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat haar lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
Misschien stukje projectie?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dubieuze intentiesen dat van de man die djedje lastig viel
beste snapchats ooit van DjeDjequote:Op woensdag 11 januari 2017 19:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Misschien stukje projectie?
Alhoewel ik Djedje ook zou lastig vallen als ze me niet geblokt had
ach daar hebben we geeltand weerquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Misschien stukje projectie?
Alhoewel ik Djedje ook zou lastig vallen als ze me niet geblokt had
never stick your dick in crazyquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb nog dagelijks contact met DjeDje
Haha gefrasszoned.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb nog dagelijks contact met DjeDje
Gelukkig hebben we de dm's nog.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Helemaal van m'n apropos van die pic van lflm. Wat een schatje hè? 'k zei toch dat ik er een neus voor heb?
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:12 schreef Kurovski het volgende:
Als je er nou vragen over hebt WCH, dan vraag je het even aan IfIm en SG zelf ipv aannames in het rond te strooien want zo vals ben je, is algemeen bekend.
Ik zeg:
Vraag:
SG;
IfIm.
Hierover. Niet meer over mij praten, vraag het hunnie maar.
Keurige heer hier die een ander wat gunt.
Moet je meegemaakt hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
never stick your dick in crazy
Gevaarlijk is leukquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
never stick your dick in crazy
lul niet man, ze stond klem en is nooit meer hier gezien na haar achterlijke gedrag, wat dat betreft een stuk slimmer dan nielsquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit heeft ze onder druk moeten typen
hap hapquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach daar hebben we geeltand weer
mozy al verdrongen?
Nee, jij bent puppy.quote:
verstandig van haar om zo van jou af te komen maar het zou niet nodig hoeven zijnquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lul niet man, ze stond klem en is nooit meer hier gezien na haar achterlijke gedrag, wat dat betreft een stuk slimmer dan niels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |