Een ontkenning. Het gaat duidelijk niet goed met je meid.quote:
Ja kan wel. Maar ik heb niks tegen wch verder. Of tegen iemand anders. Jou mag ik ook gewoon. Ookal wil je dat niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:48 schreef Chloroform het volgende:
Djedje is wel beetje hersenbloeding in wording
Wie de fack is dat?quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou wel hebben als je op vaste basis Flash_FM ofzoiets boned.
Gewoon een keer vollop je vuist in haar flamoes frotten.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja kan wel. Maar ik heb niks tegen wch verder. Of tegen iemand anders. Jou mag ik ook gewoon. Ookal wil je dat niet.
Mijn leerlingen vinden mij ook leuk, ook al haat ik mijn leerlingen. Ik leer er wel mee leven.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja kan wel. Maar ik heb niks tegen wch verder. Of tegen iemand anders. Jou mag ik ook gewoon. Ookal wil je dat niet.
Chloro mag niemand, tenzij het over haar laptop gaat. En zo kennen we haar en is het dus goed. Daarom houden we van haarquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Mensen openlijk beschuldigen van pedofiliteit zonder aanleiding te hebben is echt best wel laagquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ahw, je leert me echt kennen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Chloro mag niemand, tenzij het over haar laptop gaat. En zo kennen we haar en is het dus goed. Daarom houden we van haar.
Moet ik weer een TR maken? Dan komen alle mods -direct- op je afquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:53 schreef eend112 het volgende:
Vanillekwark ff je smoel houden ik ben kwaliteit pur sang
Niemand die dit zal ontkennen
Dit is zo waar.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, je leert me echt kennen.
Maar is wel zo ja. Ik haat jullie allemaal maar haat en liefde liggen heel dicht bij elkaar.
Hihiquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon een keer vollop je vuist in haar flamoes frotten.
Wat hallo wat praat je wat wat watquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet ik weer een TR maken? Dan komen alle mods -direct- op je af
Geen relevante users, laat ik anders formuleren.quote:
Vind wel jammer dat jij altijd denkt dat je zo negatief bent terwijl je dat niet bent ;sssquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, je leert me echt kennen.
Maar is wel zo ja. Ik haat jullie allemaal maar haat en liefde liggen heel dicht bij elkaar.
Onschuldige mensen schieten niet zo in de verdediging.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mensen openlijk beschuldigen van pedofiliteit zonder aanleiding te hebben is echt best wel laag
Enals je er niet tegen kan dat mensen soms harde opmerkingen maken over en weer moet je niet hier komen denk ik
jouw reactie was gewoon heel fout
10 tot en met 19 is dat toch?quote:
ook waar, vandaar mijn dm met pics laatstquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onschuldige mensen schieten niet zo in de verdediging.
Heb scheetje gelatenquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vind wel jammer dat jij altijd denkt dat je zo negatief bent terwijl je dat niet bent ;sss
Prima redenatie 10/10quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onschuldige mensen schieten niet zo in de verdediging.
Ja weet niet man, verlopen ofzo.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mij was het moderatorschap op CRE beloofd. Hoe zit dat nou?
Deze nomineer ik wel voor domste opmerking van vandaagquote:
Kan wel wat minder denk?quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is dit voor een oogkanker in OP
quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Deze nomineer ik wel voor domste opmerking van vandaag
Inderdaad, al die rare kleurtjes kan wel wat minderquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:56 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork djedje in de hoek zet met ezelsmuts op.
[..]
Kan wel wat minder denk?
Foefje gvd wat een tyfuswoordquote:
Je opmerking an sich ook wel.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, al die rare kleurtjes kan wel wat minder
pics aub bewaren in speciale mapjes, Hermann legt wle uit hoe te werk te gaanquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:56 schreef Catkiller het volgende:
Ik kreeg nooit DMs tot ik WCH leerde kennen, dat is wel leuk.
Hard kun je ook best zijn zonder ziektes. Anders faal je behoorlijk in het leven.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Ben het gewend dat je hard moet zijn in deze SC
WCH heeft geen zin nu en Hermann is er niet dus niet nodig.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Ben het gewend dat je hard moet zijn in deze SC
KUT. Dat moest ik nog doen. Thx voor de reminder.quote:
'Hard geworden' zou WCH zeggenquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hard kun je ook best zijn zonder ziektes. Anders faal je behoorlijk in het leven.
ik heb wel zinquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
WCH heeft geen zin nu en Hermann is er niet dus niet nodig.
Bedoel ik maar.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hard geworden zou WCH zeggen
met een druppeltjequote:Op donderdag 18 juni 2015 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
'Hard geworden' zou WCH zeggen
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mensen openlijk beschuldigen van pedofiliteit zonder aanleiding te hebben is echt best wel laag
Enals je er niet tegen kan dat mensen soms harde opmerkingen maken over en weer moet je niet hier komen denk ik
jouw reactie was gewoon heel fout
Wow als iemand mij voor pedo zou uitmaken zou ik voor de zekerheid nooit meer seks hebben hoorquote:
Wat val je hier als persoon door de mand zegquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat haar lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
De teringquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat haar lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
sommige mensen kunnen de hardheid van deze SC gewoon niet handelenquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lompe Hork, mijn favoriete rechtse bal uit Holland!
Op z'n minst twee! Nee drie!!quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens, kijkend naar de moderators hier aanwezig. Iemand dusdanig zwartmaken, en het vervolgens openbaar toegeven dat het onzin was, staat daar op z'n minst niet een ban op?
Ban aanvragen voor anderen iig wel geloof ik.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens, kijkend naar de moderators hier aanwezig. Iemand dusdanig zwartmaken, en het vervolgens openbaar toegeven dat het onzin was, staat daar op z'n minst niet een ban op?
Loensje was je toch?quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef McGrath het volgende:
Ik vind Chai ook een enorme trut omdat ze over mijn loensen begin, wat een vreselijk mens met tieten is dat toch
Waarom? Het is toch zo.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Deze nomineer ik wel voor domste opmerking van vandaag
Dan wel.quote:
Waar er twee vechten hebben er twee schuld. Als één van beide partijen zich nog wil beklagen dan staat m'n PM open. (graag met links naar posts)quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:
Dat zeker.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ban aanvragen voor anderen iig wel geloof ik.
Zag haar in US ik zeg geen kwaad woord meer over haar nu. [KWIJLEMOTICON]quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef McGrath het volgende:
Ik vind Chai ook een enorme trut omdat ze over mijn loensen begin, wat een vreselijk mens met tieten is dat toch
Oh dat is het echt niet hoor. Zo schijnheilig ben ik ook weer niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Zeg dat maar tegen de jodenquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:02 schreef LompeHork het volgende:
Waar er twee vechten hebben er twee schuld.
Dat vind ik goed om te horen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch zo.
[..]
Dan wel.
Met der duckfacequote:Op donderdag 18 juni 2015 20:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zag haar in US ik zeg geen kwaad woord meer over haar nu. [KWIJLEMOTICON]
Ik ben het wel met je eens hoor. Die gasten terroriseerde Rotterdam gewoon op hun stepjesquote:
Eend niet, is hij oud?quote:
Satan himself jaquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Daar zit de duivel he
Ik moet hier een TR van maken
Oh dan is hij ook een tienerquote:
Ja doe datquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt de hele dag door hoofdpijn...
Zou tegen een muur beuken helpen?
Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Beter breek je een scheen oid, dat zal afleiden van de hoofdpijn.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
We staan altijd klaar voor jequote:Op donderdag 18 juni 2015 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bedankt voor de tips, wat een lobi.
gun je hoofd wat rustquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bedankt voor de tips, wat een lobi.
zo erg is het ook nietquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:12 schreef Chloroform het volgende:
Weet je wat het is met mensen die loensen... Je weet nooit in welk oog je moet kijken als je met ze praat
Als het een vrouw is heb ik dat probleem niet, dan staar ik toch altijd naar tieten. Al praat ik nooit met ze.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:12 schreef Chloroform het volgende:
Weet je wat het is met mensen die loensen... Je weet nooit in welk oog je moet kijken als je met ze praat
Bij jou misschien niet, maar ik ken er een die een oog op m'n ogen gericht houdt en met het andere oog naar m'n tieten staartquote:
Ideaal lijkt me dat eigenlijkquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij jou misschien niet, maar ik ken er een die een oog op m'n ogen gericht houdt en met het andere oog naar m'n tieten staart
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch zo.
[..]
Dan wel.
Dat is geen loensenquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij jou misschien niet, maar ik ken er een die een oog op m'n ogen gericht houdt en met het andere oog naar m'n tieten staart
Wat danquote:
DjeDje en pedo maakten ruziequote:Op donderdag 18 juni 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
waarom is het vorige deel van de sc kapot
holocaust ontkenningquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
uh okéquote:
DjeDje en WCH hadden fittie. DjeDje is door de mand gevallenquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
Kan toch gewoon MyAT kijken?quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:21 schreef Catkiller het volgende:
Hork is wel mijn favoriete mod nu omdat hij de SC niet naar onderen zet, nu hoef ik niet kut te scrollen mobiel.
Je komt er niet mee weg gluiperd!!!!!!1111°~\○■•♤`quote:
Ben digibeetquote:
Vriendje ingelicht.quote:
Shit, ik ben weer favo-mod afquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:21 schreef Catkiller het volgende:
Hork is wel mijn favoriete mod nu omdat hij de SC niet naar onderen zet, nu hoef ik niet kut te scrollen mobiel.
Erg irritant inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:12 schreef Chloroform het volgende:
Nare hork ben je.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, dat is een naar wijf
Ik mag haar wel.
welk oog?quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:28 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga altijd loensen als ik moe ben. Lui oog enzoecht knap irritant (en nee, mijn ene oogbal kijkt niet een compleet andere kant op).
Jammer, je was mijn enige favoriete mod in alle jaren dat ik hier kom.quote:
Hmm, dan behoor ik niet tot de gleufdieren denk ik...quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:30 schreef LompeHork het volgende:
Gleufdieren schijnen loensende mannen wel aantrekkelijk te vinden overigens.
Ai, pijnlijke constatering zo vroeg op de avond.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmm, dan behoor ik niet tot de gleufdieren denk ik...
Correct.quote:
De gleufdieren die ik ken vinden het soms wel grappig maar niet aantrekkelijkquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:30 schreef LompeHork het volgende:
Gleufdieren schijnen loensende mannen wel aantrekkelijk te vinden overigens.
Je moet sjansen met je humor jongen!quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De gleufdieren die ik ken vinden het soms wel grappig maar niet aantrekkelijk
npquote:
Hallo.quote:
Echt? Vertelquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hallo.
We hebben een relletje gemist.
Heel deel van de sc is verwijderd allesquote:
lekker voor haarquote:
TR gemachtquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:34 schreef HPLC het volgende:
Het mooie is dat ik eigenlijk de aanstichter ben
Ban aangevraagdquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:34 schreef HPLC het volgende:
Het mooie is dat ik eigenlijk de aanstichter ben
ettoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo, deadje-kadetje... daar ben je dan.
wch nietquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
Wat was de uitkomst van de rel nou eigenlijk? DjeDje en WCH zijn beiden weg?
WCH still alive and kickingquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
LUL.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het was alleen maar een TR om een taalfout
quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ettooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
userbash, TR gemachtquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:36 schreef LompeHork het volgende:
In ander nieuws, ik kijk Orange is the New Black. Ik moet zeggen, het is niet heel onaardig.
[..]
LUL.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vind ik een beetje flauw, waar er 2 vechten, hebben er 2 schuld.
ewaaaquote:
quote:
Ban aangevraagd voor mijzelf.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR. Ook moderators moeten zich gedragen
Sup?quote:
Je bent weer mod!quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:36 schreef LompeHork het volgende:
In ander nieuws, ik kijk Orange is the New Black. Ik moet zeggen, het is niet heel onaardig.
[..]
LUL.
Wow, groep-8-wijsheden hierquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vind ik een beetje flauw, waar er 2 vechten, hebben er 2 schuld.
quote:
Oh wow, DjeDje dus wel. Voorgoed?quote:
geen idee verderquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Oh wow, DjeDje dus wel. Voorgoed?
Wattefock Brock, ik heb dit compleet gemist terwijl ik gewoon meelas.
Ewaa dpquote:
Honger! Hoe issie met jou dannnquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ban aangevraagd voor mijzelf.
[..]
Sup?
Oh shiiettttt, already c(o)(u)mming.quote:
Die geef ik je al... hihihi...quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:41 schreef deadprez het volgende:
zou k ook doen ik zou mezelf iedere dag een positieve note geven
Ik ben er nog hoorquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
quote:
Dat klopt, heb al 20 uur niet gegeten of gedronken.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je treft het niet dit jaar, vasten rond de langste dagen van het jaar
Niet onaardig maar valt in het niet met seizoen 1 en 2quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:36 schreef LompeHork het volgende:
Kut juf. TR.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Uit het huidige lesmateriaal...
"Juf zit met de kinderen in een kring.
Kees is jarig en deelt taartjes uit.
Wim wil alle taartjes.
'Als we allemaal delen, hebben we allemaal even veel', lacht juf.
'Maar als iemand alles zelf houdt, heb je veel meer', zei Wim.
'Daar heb jij weer gelijk in", lachte juf, en pakt alle taartjes voor zichzelf."
Dfk,quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wim wil alle taartjes.
'Daar heb jij weer gelijk in", lachte juf, en pakt alle taartjes voor zichzelf."
quote:
Zal wel een dikzak zijn. Als het nou om geld gingquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wim wil alle taartjes.
Denk dat die in isolatie zitten.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zou hij aber en hoink hebben gesproken?
aber is troostmeisje voor de bewakers heb ik begrepenquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk dat die in isolatie zitten.
Je vergeet TARDIS. en hetzalallemaalwelquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zou hij aber en hoink hebben gesproken?
als mod krijg je wel voorkeursbehandeling zie ikquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Thanks, de notificatie in kwestie vond ik trouwens een kunstwerkje
[ afbeelding ]
Wow, ge-dm't naar Eendquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
aber is troostmeisje voor de bewakers heb ik begrepen
Tardis zit gewoon in mijn kelderquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je vergeet TARDIS. en hetzalallemaalwel
Aber is deel van de joy divisionquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
aber is troostmeisje voor de bewakers heb ik begrepen
Precies, helemaal geen uitleg bijvoorbeeld, stukken beter!quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
als mod krijg je wel voorkeursbehandeling zie ik
Ianquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Aber is deel van de joy division
Wat zielig. Krijg hij wel 1 per maand te eten?quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tardis zit gewoon in mijn kelder
gebeurde gevaarlijke dingenquote:
elke dag wat zelfgemaakte papquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat zielig. Krijg hij wel 1 per maand te eten?
Ik vind de uitleg sowieso altijd beetje summier eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, helemaal geen uitleg bijvoorbeeld, stukken beter!
Lekker, ik zie hem al smullenquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
elke dag wat zelfgemaakte pap
quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En je was er niet bij...
De IRONIE!
hahahaha!
Past ook niet heel veel uitleg in zo'n hokje, dat is vaak de reden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind de uitleg sowieso altijd beetje summier eigenlijk.
ja heb t ook gemistquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ging net weg en toen kwamen de rellen
Meestal loop ik half lazarus mijn ban op en dan zie ik het pas de volgende dag en moet ik teruglezen maar dan is alles verwijderdquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Past ook niet heel veel uitleg in zo'n hokje, dat is vaak de reden.daarnaast weet je vaak natuurlijk dondersgoed wat je fout deed op het moment dat je geband werd, als het goed is.
Herkenbaarquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Meestal loop ik half lazarus mijn ban op en dan zie ik het pas de volgende dag en moet ik teruglezen maar dan is alles verwijderd
herkenbaarquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Meestal loop ik half lazarus mijn ban op en dan zie ik het pas de volgende dag en moet ik teruglezen maar dan is alles verwijderd
Portquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gedroomd dat ik met Toto aan het badmintonnen was. Hij speelde vals en won en toen heeft 'ie een luchtballon gekaapt om Scientology te preken op de maan.
Sterk spul, rode port.
Ja, maar dat is dan ook gewoon domquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee joh, zoiets zou ik nooit doen.quote:
nee hoor je hebt een rode balk bovenin staan metquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan ook gewoon dom(daarnaast is zo'n notificatie weg na 1 keer bekijken, dacht ik).
Ook nog 's ja. Als je dan ook nog geen PM's/DM's kunt sturen ben je goed de sjaak. Ben week na mn eerste ban erachter gekomen waarom die ban wasquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan ook gewoon dom(daarnaast is zo'n notificatie weg na 1 keer bekijken, dacht ik).
ja dat was wel chill idd laatst, stond ook wanneer de ban voorbij was zodat ik niet steeds pharkus lastig hoefde te vallen omdat ik vergeten was hoelang het nog duurdequote:Op donderdag 18 juni 2015 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee hoor je hebt een rode balk bovenin staan met
reden ban:
je bent een tyfususer, sterf
Ik ga altijd huilen bij opaBquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat was wel chill idd laatst, stond ook wanneer de ban voorbij was zodat ik niet steeds pharkus lastig hoefde te vallen omdat ik vergeten was hoelang het nog duurde
Oja, die had ik ookquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee hoor je hebt een rode balk bovenin staan met
reden ban:
je bent een tyfususer, sterf
Tsja, mailen naar forum@fok.nl duurt lang, die inbox is volgens mij haske volquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook nog 's ja. Als je dan ook nog geen PM's/DM's kunt sturen ben je goed de sjaak. Ben week na mn eerste ban erachter gekomen waarom die ban was
hahah ts gemachtquote:
Dat vond ik ook een vermakelijk topic jaquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:56 schreef deadprez het volgende:
ONZ / Uit de mailbox van de (F)A's en mods #6
jammer dat hier niet zo vaak meer gepost wordt
ik ook niet helaasquote:
Ga ermee naar Peter!quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een vermakelijk topic ja
In mijn eigen inbox staan vaak alleen maar vuile beledigingen enzo, is heul niets aan
en pics van en 40 jarige kale ouwequote:Op donderdag 18 juni 2015 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een vermakelijk topic ja
In mijn eigen inbox staan vaak alleen maar vuile beledigingen enzo, is heul niets aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |