Een ontkenning. Het gaat duidelijk niet goed met je meid.quote:
Ja kan wel. Maar ik heb niks tegen wch verder. Of tegen iemand anders. Jou mag ik ook gewoon. Ookal wil je dat niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:48 schreef Chloroform het volgende:
Djedje is wel beetje hersenbloeding in wording
Wie de fack is dat?quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou wel hebben als je op vaste basis Flash_FM ofzoiets boned.
Gewoon een keer vollop je vuist in haar flamoes frotten.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja kan wel. Maar ik heb niks tegen wch verder. Of tegen iemand anders. Jou mag ik ook gewoon. Ookal wil je dat niet.
Mijn leerlingen vinden mij ook leuk, ook al haat ik mijn leerlingen. Ik leer er wel mee leven.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja kan wel. Maar ik heb niks tegen wch verder. Of tegen iemand anders. Jou mag ik ook gewoon. Ookal wil je dat niet.
Chloro mag niemand, tenzij het over haar laptop gaat. En zo kennen we haar en is het dus goed. Daarom houden we van haarquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Mensen openlijk beschuldigen van pedofiliteit zonder aanleiding te hebben is echt best wel laagquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ahw, je leert me echt kennen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Chloro mag niemand, tenzij het over haar laptop gaat. En zo kennen we haar en is het dus goed. Daarom houden we van haar.
Moet ik weer een TR maken? Dan komen alle mods -direct- op je afquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:53 schreef eend112 het volgende:
Vanillekwark ff je smoel houden ik ben kwaliteit pur sang
Niemand die dit zal ontkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |