Een ontkenning. Het gaat duidelijk niet goed met je meid.quote:
Ja kan wel. Maar ik heb niks tegen wch verder. Of tegen iemand anders. Jou mag ik ook gewoon. Ookal wil je dat niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:48 schreef Chloroform het volgende:
Djedje is wel beetje hersenbloeding in wording
Wie de fack is dat?quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou wel hebben als je op vaste basis Flash_FM ofzoiets boned.
Gewoon een keer vollop je vuist in haar flamoes frotten.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja kan wel. Maar ik heb niks tegen wch verder. Of tegen iemand anders. Jou mag ik ook gewoon. Ookal wil je dat niet.
Mijn leerlingen vinden mij ook leuk, ook al haat ik mijn leerlingen. Ik leer er wel mee leven.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja kan wel. Maar ik heb niks tegen wch verder. Of tegen iemand anders. Jou mag ik ook gewoon. Ookal wil je dat niet.
Chloro mag niemand, tenzij het over haar laptop gaat. En zo kennen we haar en is het dus goed. Daarom houden we van haarquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Mensen openlijk beschuldigen van pedofiliteit zonder aanleiding te hebben is echt best wel laagquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ahw, je leert me echt kennen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Chloro mag niemand, tenzij het over haar laptop gaat. En zo kennen we haar en is het dus goed. Daarom houden we van haar.
Moet ik weer een TR maken? Dan komen alle mods -direct- op je afquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:53 schreef eend112 het volgende:
Vanillekwark ff je smoel houden ik ben kwaliteit pur sang
Niemand die dit zal ontkennen
Dit is zo waar.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, je leert me echt kennen.
Maar is wel zo ja. Ik haat jullie allemaal maar haat en liefde liggen heel dicht bij elkaar.
Hihiquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon een keer vollop je vuist in haar flamoes frotten.
Wat hallo wat praat je wat wat watquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet ik weer een TR maken? Dan komen alle mods -direct- op je af
Geen relevante users, laat ik anders formuleren.quote:
Vind wel jammer dat jij altijd denkt dat je zo negatief bent terwijl je dat niet bent ;sssquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, je leert me echt kennen.
Maar is wel zo ja. Ik haat jullie allemaal maar haat en liefde liggen heel dicht bij elkaar.
Onschuldige mensen schieten niet zo in de verdediging.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mensen openlijk beschuldigen van pedofiliteit zonder aanleiding te hebben is echt best wel laag
Enals je er niet tegen kan dat mensen soms harde opmerkingen maken over en weer moet je niet hier komen denk ik
jouw reactie was gewoon heel fout
10 tot en met 19 is dat toch?quote:
ook waar, vandaar mijn dm met pics laatstquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onschuldige mensen schieten niet zo in de verdediging.
Heb scheetje gelatenquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vind wel jammer dat jij altijd denkt dat je zo negatief bent terwijl je dat niet bent ;sss
Prima redenatie 10/10quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onschuldige mensen schieten niet zo in de verdediging.
Ja weet niet man, verlopen ofzo.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mij was het moderatorschap op CRE beloofd. Hoe zit dat nou?
Deze nomineer ik wel voor domste opmerking van vandaagquote:
Kan wel wat minder denk?quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is dit voor een oogkanker in OP
quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Deze nomineer ik wel voor domste opmerking van vandaag
Inderdaad, al die rare kleurtjes kan wel wat minderquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:56 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork djedje in de hoek zet met ezelsmuts op.
[..]
Kan wel wat minder denk?
Foefje gvd wat een tyfuswoordquote:
Je opmerking an sich ook wel.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, al die rare kleurtjes kan wel wat minder
pics aub bewaren in speciale mapjes, Hermann legt wle uit hoe te werk te gaanquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:56 schreef Catkiller het volgende:
Ik kreeg nooit DMs tot ik WCH leerde kennen, dat is wel leuk.
Hard kun je ook best zijn zonder ziektes. Anders faal je behoorlijk in het leven.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Ben het gewend dat je hard moet zijn in deze SC
WCH heeft geen zin nu en Hermann is er niet dus niet nodig.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Ben het gewend dat je hard moet zijn in deze SC
KUT. Dat moest ik nog doen. Thx voor de reminder.quote:
'Hard geworden' zou WCH zeggenquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hard kun je ook best zijn zonder ziektes. Anders faal je behoorlijk in het leven.
ik heb wel zinquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
WCH heeft geen zin nu en Hermann is er niet dus niet nodig.
Bedoel ik maar.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hard geworden zou WCH zeggen
met een druppeltjequote:Op donderdag 18 juni 2015 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
'Hard geworden' zou WCH zeggen
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mensen openlijk beschuldigen van pedofiliteit zonder aanleiding te hebben is echt best wel laag
Enals je er niet tegen kan dat mensen soms harde opmerkingen maken over en weer moet je niet hier komen denk ik
jouw reactie was gewoon heel fout
Wow als iemand mij voor pedo zou uitmaken zou ik voor de zekerheid nooit meer seks hebben hoorquote:
Wat val je hier als persoon door de mand zegquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat haar lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
De teringquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat haar lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
sommige mensen kunnen de hardheid van deze SC gewoon niet handelenquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lompe Hork, mijn favoriete rechtse bal uit Holland!
Op z'n minst twee! Nee drie!!quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens, kijkend naar de moderators hier aanwezig. Iemand dusdanig zwartmaken, en het vervolgens openbaar toegeven dat het onzin was, staat daar op z'n minst niet een ban op?
Ban aanvragen voor anderen iig wel geloof ik.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens, kijkend naar de moderators hier aanwezig. Iemand dusdanig zwartmaken, en het vervolgens openbaar toegeven dat het onzin was, staat daar op z'n minst niet een ban op?
Loensje was je toch?quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef McGrath het volgende:
Ik vind Chai ook een enorme trut omdat ze over mijn loensen begin, wat een vreselijk mens met tieten is dat toch
Waarom? Het is toch zo.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Deze nomineer ik wel voor domste opmerking van vandaag
Dan wel.quote:
Waar er twee vechten hebben er twee schuld. Als één van beide partijen zich nog wil beklagen dan staat m'n PM open. (graag met links naar posts)quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:
Dat zeker.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ban aanvragen voor anderen iig wel geloof ik.
Zag haar in US ik zeg geen kwaad woord meer over haar nu. [KWIJLEMOTICON]quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef McGrath het volgende:
Ik vind Chai ook een enorme trut omdat ze over mijn loensen begin, wat een vreselijk mens met tieten is dat toch
Oh dat is het echt niet hoor. Zo schijnheilig ben ik ook weer niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Zeg dat maar tegen de jodenquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:02 schreef LompeHork het volgende:
Waar er twee vechten hebben er twee schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |