Wat val je hier als persoon door de mand zegquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat haar lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
De teringquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat haar lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
sommige mensen kunnen de hardheid van deze SC gewoon niet handelenquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Enals je er niet tegen kan dat mensen soms harde opmerkingen maken over en weer moet je niet hier komen denk ik
quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lompe Hork, mijn favoriete rechtse bal uit Holland!
Op z'n minst twee! Nee drie!!quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens, kijkend naar de moderators hier aanwezig. Iemand dusdanig zwartmaken, en het vervolgens openbaar toegeven dat het onzin was, staat daar op z'n minst niet een ban op?
Ban aanvragen voor anderen iig wel geloof ik.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens, kijkend naar de moderators hier aanwezig. Iemand dusdanig zwartmaken, en het vervolgens openbaar toegeven dat het onzin was, staat daar op z'n minst niet een ban op?
Loensje was je toch?quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef McGrath het volgende:
Ik vind Chai ook een enorme trut omdat ze over mijn loensen begin, wat een vreselijk mens met tieten is dat toch
Waarom? Het is toch zo.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Deze nomineer ik wel voor domste opmerking van vandaag
Dan wel.quote:
Waar er twee vechten hebben er twee schuld. Als één van beide partijen zich nog wil beklagen dan staat m'n PM open. (graag met links naar posts)quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:
Dat zeker.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ban aanvragen voor anderen iig wel geloof ik.
Zag haar in US ik zeg geen kwaad woord meer over haar nu. [KWIJLEMOTICON]quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef McGrath het volgende:
Ik vind Chai ook een enorme trut omdat ze over mijn loensen begin, wat een vreselijk mens met tieten is dat toch
Oh dat is het echt niet hoor. Zo schijnheilig ben ik ook weer niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Zeg dat maar tegen de jodenquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:02 schreef LompeHork het volgende:
Waar er twee vechten hebben er twee schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |