Je komt er niet mee weg gluiperd!!!!!!1111°~\○■•♤`quote:
Ben digibeetquote:
Vriendje ingelicht.quote:
Shit, ik ben weer favo-mod afquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:21 schreef Catkiller het volgende:
Hork is wel mijn favoriete mod nu omdat hij de SC niet naar onderen zet, nu hoef ik niet kut te scrollen mobiel.
Erg irritant inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:12 schreef Chloroform het volgende:
Weet je wat het is met mensen die loensen... Je weet nooit in welk oog je moet kijken als je met ze praat
Nare hork ben je.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, dat is een naar wijf
Ik mag haar wel.
welk oog?quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:28 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga altijd loensen als ik moe ben. Lui oog enzoecht knap irritant (en nee, mijn ene oogbal kijkt niet een compleet andere kant op).
Jammer, je was mijn enige favoriete mod in alle jaren dat ik hier kom.quote:
Hmm, dan behoor ik niet tot de gleufdieren denk ik...quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:30 schreef LompeHork het volgende:
Gleufdieren schijnen loensende mannen wel aantrekkelijk te vinden overigens.
Ai, pijnlijke constatering zo vroeg op de avond.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmm, dan behoor ik niet tot de gleufdieren denk ik...
Correct.quote:
De gleufdieren die ik ken vinden het soms wel grappig maar niet aantrekkelijkquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:30 schreef LompeHork het volgende:
Gleufdieren schijnen loensende mannen wel aantrekkelijk te vinden overigens.
Je moet sjansen met je humor jongen!quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De gleufdieren die ik ken vinden het soms wel grappig maar niet aantrekkelijk
npquote:
Hallo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |