Dat vind ik goed om te horen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch zo.
[..]
Dan wel.
Met der duckfacequote:Op donderdag 18 juni 2015 20:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zag haar in US ik zeg geen kwaad woord meer over haar nu. [KWIJLEMOTICON]
Ik ben het wel met je eens hoor. Die gasten terroriseerde Rotterdam gewoon op hun stepjesquote:
Eend niet, is hij oud?quote:
Satan himself jaquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Daar zit de duivel he
Ik moet hier een TR van maken
Oh dan is hij ook een tienerquote:
Ja doe datquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt de hele dag door hoofdpijn...
Zou tegen een muur beuken helpen?
Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Beter breek je een scheen oid, dat zal afleiden van de hoofdpijn.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
We staan altijd klaar voor jequote:Op donderdag 18 juni 2015 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bedankt voor de tips, wat een lobi.
gun je hoofd wat rustquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bedankt voor de tips, wat een lobi.
zo erg is het ook nietquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:12 schreef Chloroform het volgende:
Weet je wat het is met mensen die loensen... Je weet nooit in welk oog je moet kijken als je met ze praat
Als het een vrouw is heb ik dat probleem niet, dan staar ik toch altijd naar tieten. Al praat ik nooit met ze.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:12 schreef Chloroform het volgende:
Weet je wat het is met mensen die loensen... Je weet nooit in welk oog je moet kijken als je met ze praat
Bij jou misschien niet, maar ik ken er een die een oog op m'n ogen gericht houdt en met het andere oog naar m'n tieten staartquote:
Ideaal lijkt me dat eigenlijkquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij jou misschien niet, maar ik ken er een die een oog op m'n ogen gericht houdt en met het andere oog naar m'n tieten staart
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch zo.
[..]
Dan wel.
Dat is geen loensenquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij jou misschien niet, maar ik ken er een die een oog op m'n ogen gericht houdt en met het andere oog naar m'n tieten staart
Wat danquote:
DjeDje en pedo maakten ruziequote:Op donderdag 18 juni 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
waarom is het vorige deel van de sc kapot
holocaust ontkenningquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
uh okéquote:
DjeDje en WCH hadden fittie. DjeDje is door de mand gevallenquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
Kan toch gewoon MyAT kijken?quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:21 schreef Catkiller het volgende:
Hork is wel mijn favoriete mod nu omdat hij de SC niet naar onderen zet, nu hoef ik niet kut te scrollen mobiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |