Nou daarom dus. Wat ben je een rare snuiter zegquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:03 schreef Kurovski het volgende:
He Ama, dacht dat je had gezegd er niets meer over te zeggen... En toch en toch. Ik vertrouw je niet. Jij mij wel.
gaat meer om je adres geven aan een vent van boven de 40 met dubieuze intenties, gezien zijn gedrag richting Ifim en SGquote:
Zit Ifim in z'n kelder?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gaat meer om je adres geven aan een vent van boven de 40 met dubieuze intenties, gezien zijn gedrag richting Ifim en SG
Sorry, JIJ vertrouwt AMA niet?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:03 schreef Kurovski het volgende:
He Ama, dacht dat je had gezegd er niets meer over te zeggen... En toch en toch. Ik vertrouw je niet. Jij mij wel.
Heb mijn adres ook doorgegeven nuquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor je het weet staat ze voor je deur, in lingerie met haar kont naar achter gedrukt.
omg ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb mijn adres ook doorgegeven nu
Bewijs.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gaat meer om je adres geven aan een vent van boven de 40 met dubieuze intenties, gezien zijn gedrag richting Ifim en SG
dubieuze intentiesquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kom we doen een rooftopmeetquote:
Helemaal van m'n apropos van die pic van lflm. Wat een schatje hè? 'k zei toch dat ik er een neus voor heb?quote:
Heb haar daarom ook niets gestuurd.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet weten dat Ama kaarten kan backtracen op basis van handschrift._!
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dubieuze intentiesen dat van de man die djedje lastig viel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |