lekker natquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:56 schreef Amarantha het volgende:
TT slaat op de situatie hier momenteel. Fucking veel regen hier ineens.
Doe nietquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:58 schreef Amarantha het volgende:
Rooftopsoccergirl wilt mij kaartje sturen. Beetje huiverig om adres door te geven maar #yolo toch.
wil haar ook wel eens een kaartje sturenquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:58 schreef Amarantha het volgende:
Rooftopsoccergirl wilt mij kaartje sturen. Beetje huiverig om adres door te geven maar #yolo toch.
Voor je het weet staat ze voor je deur, in lingerie met haar kont naar achter gedrukt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:58 schreef Amarantha het volgende:
Niet doen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:59 schreef Amarantha het volgende:
Durf eigenlijk nu iedereen het wel te geven.
Ja omdat hij mij kaartjes zou sturen, heeft hij gedaan zegt hij maar gek genoeg van de 300 kaarten die ik heb gekregen is dat van hem het enige wat nooit is aangekomen bij mij.quote:
Heb je een raam op je zolder? Venus staat strak op Zuid-West. Je kunt 'r niet missen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:56 schreef Amarantha het volgende:
TT slaat op de situatie hier momenteel. Fucking veel regen hier ineens.
oh wacht...quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor je het weet staat ze voor je deur, in lingerie met haar kont naar achter gedrukt.
Nee heb geen zolder haha. Maar weet niet waar mijn kamer op staat. Weet alleen dat mijn kamer altijd het heetst is in de zomer.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb je een raam op je zolder? Venus staat strak op Zuid-West. Je kunt 'r niet missen.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja omdat hij mij kaartjes zou sturen, heeft hij gedaan zegt hij maar gek genoeg van de 300 kaarten die ik heb gekregen is dat van hem de enige wat nooit is aangekomen bij mij.
Dit durf ik te betwijfelenquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:00 schreef Trollscience het volgende:
omkkg laat niels met rust ofz -_- hy probeert ook mr aardig te. Doen
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:03 schreef Kurovski het volgende:
He Ama, dacht dat je had gezegd er niets meer over te zeggen... En toch en toch. Ik vertrouw je niet. Jij mij wel.
komt omdat je een rare bentquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:03 schreef Kurovski het volgende:
He Ama, dacht dat je had gezegd er niets meer over te zeggen... En toch en toch. Ik vertrouw je niet. Jij mij wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |