Ik heb dat nooit gezegd. WCH is zo vals om quotes te bewerken. Is bekend, niets bijzonders.quote:
want?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
verstandig van haar om zo van jou af te komen maar het zou niet nodig hoeven zijn
Zullen we hem snitchen aan de blauwe Polizei?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezegd. WCH is zo vals om quotes te bewerken. Is bekend, niets bijzonders.
man manquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezegd. WCH is zo vals om quotes te bewerken. Is bekend, niets bijzonders.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:09 schreef McGrath het volgende:
Zo zie je maar weer dat Chai het enige goede is op dit forum.
Wel lullig dat ie inlogt op jouw account om rare quotes te makenquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wel lullig dat ie inlogt op jouw account om rare quotes te maken
Ja in een een zo'n groot mogelijk lettertype zodat het je hele rug beslaat.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lions don't lose sleep over the opinion of sheeps
Zal ik hier tattoo van nemen
Aai over je koppiequote:
Zoek je nog een performer op Teuns zijn verjaardag?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
man man![]()
doe je ook optreden?
pt 8 dusquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in een een zo'n groot mogelijk lettertype zodat het je hele rug beslaat.
wilde noel vragenquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zoek je nog een performer op Teuns zijn verjaardag?
Ik backtrace jullie allemaal en geef jullie aan bij de cyberpolitie.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
één post en ik laat jullie allemaal crashen
bier staat koudquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik backtrace jullie allemaal en geef jullie aan bij de cyberpolitie.
Laat maar, met zichzelf leven lijkt me al erg genoeg.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zullen we hem snitchen aan de blauwe Polizei?
heb je al werk?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laat maar, met zichzelf leven lijkt me al erg genoeg.
Je zult zo'n eikel zijn zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |