Oh, nou dan staan jullie wat dat betreft weer quite.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dat was waar hij mij ooit voor uitmaakte omdat ik een chronische ziekte heb
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:21 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga maar weer. Hey WCH, echt een toegevoegde waarde dat je er weer bent. Doei.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Goed zo. Ik ga net zo lang door tot hij zelf weggaat.
Hahahaquote:
Gaaf nu kan ik blijven!quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:21 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga maar weer. Hey WCH, echt een toegevoegde waarde dat je er weer bent. Doei.
zo valselijk bewerkt door mijquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:23 schreef wickedmen het volgende:
Zo, zo. Quotes uit 2015.
Nu gaat het wel litt worden. Als dat maar goed gaat
Ik lig er eerlijk gezegd niet wakker vanquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo valselijk bewerkt door mij
ik heb vooral veel lolquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik lig er eerlijk gezegd niet wakker van
WAT ONDEUGDELIJKquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezegd. WCH is zo vals om quotes te bewerken. Is bekend, niets bijzonders.
geen idee wie je bentquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:25 schreef HRC2020 het volgende:
Hey Wickedmen, echt een toegevoegde waarde dat je er weer bent. Doei.
Als ik zo thuis ben stuur ik je wel haar sextapequote:
ik haat jou nog het meestquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:32 schreef TARDIS. het volgende:
Ach jongens. Laten we allemaal vrienden zijn.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik haat jou nog het meest
Oh ja? Waarom maak je geen grapjes over hoe ik hoink pijp of hoe ik huil? Zolang je niet dat soort adremme goed ontwikkelde grapjes kan maken ben je wat mij betreft maar een amateur.quote:
Hmm hmmmquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik had gebakken peultjes in zoetzure saus met kip en rijst
Omdat ik jaloers ben en het me pijn doetquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ja? Waarom maak je geen grapjes over hoe ik hoink pijp of hoe ik huil?
Wat?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:03 schreef Kurovski het volgende:
He Ama, dacht dat je had gezegd er niets meer over te zeggen... En toch en toch. Ik vertrouw je niet. Jij mij wel.
Rijke mensen eten altijd laat.quote:
je kent hem niet he?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is wel echt heel bijzonder.
Over uurtje pas.quote:
Verdomme cachet boft maar met een vriend met zulke verfijnde adremme humor. Werkelijk waar elke keer weerquote:
als je dit nu morgen quote heb je het valselijk veranderd etc etcquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik vertrouw Niels wel, hij mij niet.
Wat is dit voor omgekeerde wereld dan.
Neehquote:
Dit mocht je niet doorvertellen Chai.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet weten dat Ama kaarten kan backtracen op basis van handschrift._!
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je dit nu morgen quote heb je het valselijk veranderd etc etc
Ik ben daarmee begonnen omdat die 50 centjes zo opliepen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je dit nu morgen quote heb je het valselijk veranderd etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |