quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw Wajong komt ook niet vanzelf aanwaaien. Daar moeten mensen ook hard voor werken.
vond ik wel altijd, tot ik shops moest gaan afwisselen omdat ze vroegen, hey, ben je hier nu weer???quote:
Zo hard werk ik niet hoorquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw Wajong komt ook niet vanzelf aanwaaien. Daar moeten mensen ook hard voor werken.
Ik vind het niks aan om naar de shop te lopen of fietsen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vond ik wel altijd, tot ik shops moest gaan afwisselen omdat ze vroegen, hey, ben je hier nu weer???
Dus je was aan het liegen toen je zei dat je een secretaresse hebt?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
onze koffieautomaat heeft nu drie knoppen die ik moet indrukken
ach ik woonde om de hoek bij de stichting, bio/mediwietquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het niks aan om naar de shop te lopen of fietsen.
ik haal koffie voor haarquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus je was aan het liegen toen je zei dat je een secretaresse hebt?
Ik woon ook best dichtbij maar dan nog.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach ik woonde om de hoek bij de stichting, bio/mediwiet
trap af, straat uit en hoi zeggen
ik deed echt rekenen he, hmmm. nog 5 joints, 7 als ik mijn best doe... ga maar halenquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woon ook best dichtbij maar dan nog.
Hahahahahahahquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo'n figuur als Che_ kan toch geen hond serieus antwoord op geven
Ik vind wel leuk om altijd even koffierondje te doen, even wat anders doen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik haal koffie voor haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |