Hahahahahahquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:15 schreef Crip het volgende:
Net in de jumbo ging een vrouw me random vragen of ik haar kon laten zien waar de couscous ligt
quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:15 schreef Crip het volgende:
Net in de jumbo ging een vrouw me random vragen of ik haar kon laten zien waar de couscous ligt
Bedankt Dirk.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gezondheid ouwe lobbes van me
Is ook voor een goed doelquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap dat sws niet echt, voor 30 eu terwijl men kloont bij de vleet en je dat ook gewoon kan doen
Was wel schattig, heb dr gelijk doorverwezen naar de turkse winkel tegenover natuurlijkquote:
Heb niets supergoedkoop in de aanbieding gehaald thoquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]_!!
Je ziet er gewoon uit als expert op het gebied van gastronomie
Tuurlijk eigen volk eerst hequote:Op woensdag 11 januari 2017 13:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Was wel schattig, heb dr gelijk doorverwezen naar de turkse winkel tegenover natuurlijk
Couscous kopen in de supermarkt
mja...quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is ook voor een goed doel
Nee gwn weg gaanquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:20 schreef McGrath het volgende:
Crip, ik zit komend weekend in Limburg, heb je nog overlevingstips?
Maar die verpakkingen uit de toko liggen ook gewoon bij de jumbo.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Was wel schattig, heb dr gelijk doorverwezen naar de turkse winkel tegenover natuurlijk
Couscous kopen in de supermarkt
Bij AH hier heb je ook gewoon zo'n import hoek met allemaal van dat soort spul en dat is echt niet van Unox ofzo idd.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar die verpakkingen uit de toko liggen ook gewoon bij de jumbo.
Die verpakkingen zijn alsnog tattacouscous.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Onzinquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Die verpakkingen zijn alsnog tattacouscous.
altijd alleen maar naar de verpakking kijken, het zijn geen vrouwen...quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Die verpakkingen zijn alsnog tattacouscous.
Oei oei oeiquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet toch over welke verpakkingen Mozy het heeft dodo.
Ja en nee.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon couscous bij de jumbo/appie halen en dat is goede couscous?
Ja bij jou blijkbaar, waarom zou je anders onzin roepen als je geen idee hebt waarover het gaat.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oei oei oei
Zoveel haat, zoveel woede
Nergens gaat het over specifieke verpakkingen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja bij jou blijkbaar, waarom zou je anders onzin roepen als je geen idee hebt waarover het gaat.
Gewoon aan crip vragen tochquote:
Ik weet natuurlijk niet exact hoe goed jij kan koken, maar als ik het totaalplaatje bekijk (jij, chai, boeren, paarden, onverharde wegen, provincialen etc.)quote:
Voor couscous/marokkaans hier niet, wel asianquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jawel, tussen Mozy en mij.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nergens gaat het over specifieke verpakkingen.
Maar als ik kijk naar het totaalplaatje denk ik niet dat er veel goede restaurants zijn waar we welkom zijn. hurr durrquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet exact hoe goed jij kan koken, maar als ik het totaalplaatje bekijk (jij, chai, boeren, paarden, onverharde wegen, provincialen etc.)
Niet zelf gaan koken, gewoon naar een restaurant waar ze goede couscous serveren.
Wron vraag je aan een koerd wat goede couscoys isquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon couscous bij de jumbo/appie halen en dat is goede couscous?
Welke restaurant waar ze couscous serveren zou jullie afwijzen?quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als ik kijk naar het totaalplaatje denk ik niet dat er veel goede restaurants zijn waar we welkom zijn. hurr durr![]()
Spannend.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:46 schreef Yiha3 het volgende:
http://www.zerohedge.com/(...)ti-trump-report-hoax
[ afbeelding ]
Ze zullen niet blij zijn met onze paardje en onze koetsje die voor die deur geparkeerd staan. En ons klompen en geur zullen ook niet gewaardeerd worden denk ik zo. Is hinderlijk voor al die andere gasten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke restaurant waar ze couscous serveren zou jullie afwijzen?
Ongekend en ongehoord.
Hebben mozy en jij ook een matchende kleur overall?quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zullen niet blij zijn met onze paardje en onze koetsje die voor die deur geparkeerd staan. En ons klompen en geur zullen ook niet gewaardeerd worden denk ik zo. Is hinderlijk voor al die andere gasten.
Volgens mij lopen we in Che_'s fantasie zo ver achter dat ik iig nog geen overal hoef te dragen. Gewoon nog een rok.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hebben mozy en jij ook een matchende kleur overall?
Hahahahhahaha hoefquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij lopen we in Che_'s fantasie zo ver achter dat ik iig nog geen overal hoef te dragen. Gewoon nog een rok.
zwart overal best overalquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij lopen we in Che_'s fantasie zo ver achter dat ik iig nog geen overal hoef te dragen. Gewoon nog een rok.
Matchende rokjes dan...quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
niels zit op deepwebquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:58 schreef Che_ het volgende:
Ok genoeg over chai
Waar is niels? Dan kan ze de aandacht daarop vestigen
Ik stel een vraag, geef gewoon fatsoenlijk antwoord.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet exact hoe goed jij kan koken, maar als ik het totaalplaatje bekijk (jij, chai, boeren, paarden, onverharde wegen, provincialen etc.)
Niet zelf gaan koken, gewoon naar een restaurant waar ze goede couscous serveren.
Che_ is een soort wicky, maar dan Koerd. Fatsoenlijk antwoord geven zit er niet in bij dat soort. Vraag Crip.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, geef gewoon fatsoenlijk antwoord.
Ja heb gewoon iets tegen jouw soort mannen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ai ai ai ai ai jongens jongens jongens jongens
Moet dit nou gelijk weer zo... manmanman
Welke soort is dat?quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heb gewoon iets tegen jouw soort mannen.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit boos ben geweest op fokquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:32 schreef Mozy het volgende:
Mannen die maar 2 gemoedstoestanden kennen. Vervelend en boosChe
sow. Vergeleken worden met geeltandquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Che_ is een soort wicky, maar dan Koerd. Fatsoenlijk antwoord geven zit er niet in bij dat soort. Vraag Crip.
Komt doordat hij vaak appelsap aan het drinken is in de bieb. Wel netjes dat hij daar zijn telefoon niet opneemt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:38 schreef Crip het volgende:
Vind nog steeds grappig dat wicked heletijd praat over chicks hosselen op fok en zn nummer hier dropt maar niet durft op te nemen als k m bel
Over braddie en niels kan alles gezegd wordenquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sow. Vergeleken worden met geeltand
Vind je dat hypocriet?quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Over braddie en niels kan alles gezegd worden
Maar zodra je iets zegt over paarden of dat mozy 'traag' is kunnen ze opeens wel koken
Ben wel benieuwd naar mijn verzinsels over anderen hoor. Wie weet kom ik dan ooit nog met beide benen op de grond terecht.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Over braddie en niels kan alles gezegd worden
Maar zodra je iets zegt over paarden of dat mozy 'traag' is kunnen ze opeens wel koken
Dat passief agressieve, heerlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit boos ben geweest op fok
Maar dat ik vervelend ben voor sommige users begrijp ik wel
En daarom zijn we hier, in KLB SC op FOK!quote:
Die vraag kan je beter aan Che_ stellen dan toch?quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waar wordt dan beweerd dat iets niet gezegd mag worden? Ben erg benieuwd.
wicky is juist een sport Koerd onder de mocrosquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Che_ is een soort wicky, maar dan Koerd. Fatsoenlijk antwoord geven zit er niet in bij dat soort. Vraag Crip.
Jij postte deze toch?quote:
Heb je Che_ ooit antwoord zien geven op de vraag die oorspronkelijk gesteld werd? Dus denk het niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die vraag kan je beter aan Che_ stellen dan toch?
Weten van van niemand, er zijn geen KLB SC DNA testen uitgevoerd of zo.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:45 schreef Che_ het volgende:
Feitelijk gezien weet niemand mijn afkomst
Mordor toch?quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:45 schreef Che_ het volgende:
Kan ik mij niet herinneren, neequote:Op woensdag 11 januari 2017 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je Che_ ooit antwoord zien geven op de vraag die oorspronkelijk gesteld werd? Dus denk het niet.
Je hebt nog nooit iemand gezien die passief agressief deed?quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Apart verschijnsel
Ik ken alleen full rage agressief? Uit eigen ervaring
Hahahaha ja. Heel sneu verhaal alleen die timingquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij postte deze toch?dat wijf die gewoon uit het niets begint te huilen en verteld dat iedereen in haar familie kanker heeft of heeft gehad en dat ze aan het breien is
![]()
ja, je ziet ook die gasten vooraan zo van 'zucht.... weer zo 1quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hahahaha ja. Heel sneu verhaal alleen die timing
Nee. Is dat iets typisch voor nl'ers?quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit iemand gezien die passief agressief deed?
Omdat het ook geen "land" is. Beetje als zigeuners.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:45 schreef Che_ het volgende:
Ben een Koerd uit het noordenquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Omdat het ook geen "land" is. Beetje als zigeuners.
[ afbeelding ]
Ik spreek Turks, Arabisch, Koerdisch en Farisi en Pashto.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan wel dat er meer kg varkensvlees geproduceerd wordt of werd hoor. Iig 20-30 jaar geleden.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:54 schreef Crip het volgende:
Wacht ik wil nog even dit stukje van Niels analyseren was supermarkt dus over het hoofd gezien
Maargoed, allemaal experts hier op het gebied van gastronomie. Ik denk dat de werkelijkheid vies tegenvalt.
Dit is Nederland, varkensland bij uitstek. ??? waar baseert hij dit op, er worden 20mil varkens gehouden in nl en uit cijfers van cbs: Nederland telde op 1 april 2010 bijna 45 miljoen vleeskuikens en bijna 48 miljoen leghennen.
dus feitelijk zijn een kippenland? waar slaat zo'n statement uberhaupt op eigenlijk.
Geloof best dat een aantal mensen hier er verstand van hebben, maar de meesten, nee hoor.
Ja inclusief jezelf ;s
Hele discussies over gehakt, nou, sorry hoor. Als halfom in de aanbieding is, maak ik daar gewoon iets van. Als ik er ballen van maak is het sowieso nog maar 50% vlees zoveel gooi ik erbij.
Wat heeft geld besparen te maken met smaak en het beste soort gehakt?
ik ben zo confused,
gastronoom
iemand die van lekker eten houdt; kenner van eten en drinken; culinair fijnproever; iemand die van lekker eten houdt
Xindi.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:45 schreef Che_ het volgende:
Denk niet op gelijke schalen met kippen thoquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan wel dat er meer kg varkensvlees geproduceerd wordt of werd hoor. Iig 20-30 jaar geleden.
Farisi bestaat niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik spreek Turks, Arabisch, Koerdisch en Farisi en Pashto.
Je zit er bijna
je kent je biologische vader niet?quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:45 schreef Che_ het volgende:
Meer als een shetlander mixed met een arisch trekpaard en een knabstrupperquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zeg maar als je alle kleuren verf bij elkaar doet en je krijgt zo'n poep bruine kleur.
Je zit er dichtbijquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:02 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Iraniër die etnisch half Kurd, half Azeri is en Pashto vrienden heeft?
Dus je bent ook nog eens klein?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meer als een shetlander mixed met een arisch trekpaard en een knabstrupper
Nee we keken naar aantallen, niet omdraaien in je voordeel nielsquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:59 schreef Kurovski het volgende:
Gewicht van een gemidelde kip, gewicht van een gemiddeld vark, gewicht van Crip. Uitgeluld, doei.
Veestapel even omzetten naar kg vlees. Is dat nou zo moeilijk?
Kom net binnenvallen, maar ik ga alweer. Gaat veel te vaak over mij hier.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha Niels zit dus hele tijd mee te lezen zodat hij zijn gelijk kan pakken
Ineens valt alles op zijn plaats.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben idd een manlet, vraag aan montelly
Ik kijk naar gewicht, zou jij ook 'ns moeten doen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee we keken naar aantallen, niet omdraaien in je voordeel niels
Wooooooooowwwwww dissquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kijk naar gewicht, zou jij ook 'ns moeten doen.
Als jij informatie achterhoudt dan kan het ook niet eerder op zijn plaats vallen he.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nu pas?
'Trage' Mozy heeft nu een dubbele betekenis
Iedereen hier wist dat toch al?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als jij informatie achterhoudt dan kan het ook niet eerder op zijn plaats vallen he.
Is dat public knowledge ja?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iedereen hier wist dat toch al?
1,68m
niets mis mee
Lijkt mij niet anders wist Chai dit ook al wel toch?quote:
Aight. Waar ben je opgegroeid? Spreek je goed Farsi?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je zit er dichtbij![]()
Vervang azeri met turks/syrisch
Geen idee, die is aan het werk.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt mij niet anders wist Chai dit ook al wel toch?
Maar die weet altijd alles van FOK! ook al ze aan het werk is.quote:
Kut man. Ik was langer dat de vrouwelijke user die ik heb gemeet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb 1x vrouwelijke user gemeet, die was langer dan ik![]()
Niks geworden overigens
Same.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kut man. Ik was langer dat de vrouwelijke user die ik heb gemeet.
Tja, je kiest er niet zelf voor.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kut man. Ik was langer dat de vrouwelijke user die ik heb gemeet.
Hahaha jij bent klein of nie?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb 1x vrouwelijke user gemeet, die was langer dan ik![]()
Niks geworden overigens
Yes.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha jij bent klein of nie?
Montelly is sub 1.63m hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tja, je kiest er niet zelf voor.
Vind het alleen jammer dat montelly er altijd zo flauw over doet. Zelf is die volgens mij ook niet zo lang
nee zn penis was 21 cm ;squote:Op woensdag 11 januari 2017 15:28 schreef zeer het volgende:
[..]
hoop dat dit over de micro penis van je ex gaat en je strap dus 48,02 cm is
hoe lang ben jijquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben niet meer genoeg voor je nu je weet dat pezu langer is?
Twee keer de man die ik ben.quote:
staat bij mij op m'n cvquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
Vraag me dan af meet je samen die penis? vertelt hij dat? is het een gokje? echt nog nooit met een vriendin gedaan, penis meten.
Wel handig hoef je dat niet in elke losse sollicitatiebrief te zetten idd.quote:
Is er überhaupt een penis gezienquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
Vraag me dan af meet je samen die penis? vertelt hij dat? is het een gokje? echt nog nooit met een vriendin gedaan, penis meten.
he remyquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:36 schreef zeer het volgende:
De monteur moest er wel aan wennen eerst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gwn meetlat erbij pakken, heb ook de curve van zijn penis berekendquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
Je hebt gelijk. Niet de bedoeling dat ik er je postuur bij haal. Excuses.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:11 schreef Crip het volgende:
Maar Niels wrom ga je op de man spelen als we gewoon een discussie over je statements hebben die niet zo feitelijk zijn ;s
In Crip haar geval lijkt mij niet. Maar zie wel vaker van die meiden zoiets zeggen... wel alleen op FOK! misschien dat het daar aan ligt dan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is er überhaupt een penis gezien
fokkers zijn leip![]()
![]()
krigj je nu ook montelly trekjes omdat ik je heb geblokt op appquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is er überhaupt een penis gezien
fokkers zijn leip![]()
![]()
wist niet dat geometrie je ding wasquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:36 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn meetlat erbij pakken, heb ook de curve van zijn penis berekend
mag ik verheldering over wrom niequote:Op woensdag 11 januari 2017 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In Crip haar geval lijkt mij niet. Maar zie wel vaker van die meiden zoiets zeggen... wel alleen op FOK! misschien dat het daar aan ligt dan.
hou je bek gore hoerenloper varkenquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Niet de bedoeling dat ik er je postuur bij haal. Excuses.
Feit blijft als je naar veestapel kijkt, aantal kippen of varkens bijvoorbeeld, je in kg vlees flink andere getallen krijgt.
In getallen van vleesconsumptie in kg mag ik stellen dat Nederland een varkenland is.
Eens? Niet eens? Vind alles best.
Sow, gelijk de koe bij de horens.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:36 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn meetlat erbij pakken, heb ook de curve van zijn penis berekend
Nette reactie van je.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Feit blijft als je naar veestapel kijkt, aantal kippen of varkens bijvoorbeeld, je in kg vlees flink andere getallen krijgt.
In getallen van vleesconsumptie in kg mag ik stellen dat Nederland een varkenland is.
Omdat je heel vaak bij jou af leest aan je 'liefde' of 'seks' opmerkingen dat je er niet veel verstand van hebt.quote:
Huh wat?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
krigj je nu ook montelly trekjes omdat ik je heb geblokt op app
wat een mazzelaar ben je gvdquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Huh wat?
Jij hebt mij toegevoegd hoor hahaah
Only on FOK!quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In Crip haar geval lijkt mij niet. Maar zie wel vaker van die meiden zoiets zeggen... wel alleen op FOK! misschien dat het daar aan ligt dan.
je hebt toch hoofddoekquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:39 schreef Crip het volgende:
maar ik vind het srs raar, hoe kan je op fok beslissen of iemand een kut of een penis heeft gezien ;s.
Wat doet toevoegen ertoe, ;s.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Huh wat?
Jij hebt mij toegevoegd hoor hahaah
Dat is al een hele oude hoor.quote:
wat is je conclusiequote:Op woensdag 11 januari 2017 15:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit je fouten zien toegeven.
niels is meer man dan jij.quote:
sommige op fok hebben een lelijke kop kan ik er dan ook vanuit gaan dat ze geen kut hebben gezien ;squote:
Srs ik wist dat niet eensquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat doet toevoegen ertoe, ;s.
viel me gwn op dat nadat ik je had geblokt je niet meer durfde direct te quoten en op mij te reageren.
Dit komt wel heel geforceerd over, Che_quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Srs ik wist dat niet eens
Had je nr niet eens meer totdat jij weer ging appen![]()
als jij je beter voelt met deze info, beetje geforceerd wel met die lachpoppetjes ter versterkingquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Srs ik wist dat niet eens
Had je nr niet eens meer totdat jij weer ging appen![]()
enige fout die ik ooit gemaakt heb is dat ik mij niet per direct onderworpen aan Crip hebquote:
Jij hebt jouw kut toch ook wel eens gezien.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
sommige op fok hebben een lelijke kop kan ik er dan ook vanuit gaan dat ze geen kut hebben gezien ;s
Niels betaalt daar gewoon voor hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
sommige op fok hebben een lelijke kop kan ik er dan ook vanuit gaan dat ze geen kut hebben gezien ;s
Met deze opmerking bewijs je mijn punt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:42 schreef zeer het volgende:
[..]
enige fout die ik ooit gemaakt heb is dat ik mij niet per direct onderworpen aan Crip heb
Boet daar nu met genot iedere dag voor.
Heerlijk ditquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:42 schreef Crip het volgende:
[..]
als jij je beter voelt met deze info, beetje geforceerd wel met die lachpoppetjes ter versterking
niks femine aan mijn harige ass pounden hoorquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met deze opmerking bewijs je mijn punt.
okquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:44 schreef zeer het volgende:
[..]
niks femine aan mijn harige ass pounden hoor
Hey een oldiequote:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eet ook liever kip in plaats van vlees.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Logisch dat hier verwarring is, want productie loopt niet parallel met consumptie door export. Hoewel er sinds enkele jaren wel qua consumptie de trend is van minder varken en meer kip.
100.000.000 kippen per jaar afmakenquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Logisch dat hier verwarring is, want productie loopt niet parallel met consumptie door export. Hoewel er sinds enkele jaren wel qua consumptie de trend is van minder varken en meer kip.
Doe 's niet zo krampachtig intelligent. Ik snap er toch geen moer van.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
gelukkig hoef je niet naar je werk of naar huis hehquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:46 schreef Kurovski het volgende:
Echt een weertje dat er een binnenvaartschip tegen de Botlekbrug aanvaart. Alles gestremd weer.
Wtf.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe 's niet zo krampachtig intelligent. Ik snap er toch geen moer van.
Snap nooit hoe je dat voor elkaar krijgtquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:46 schreef Kurovski het volgende:
Echt een weertje dat er een binnenvaartschip tegen de Botlekbrug aanvaart. Alles gestremd weer.
quote:
Nee, in de herrie van een serverruimte met overdruk proberen bij te slapen en je baas flessen met werktijd scoor je punten mee.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:48 schreef zeer het volgende:
[..]
gelukkig hoef je niet naar je werk of naar huis heh
Is toch ook gewoon een maaltijd? wel lekker idd.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:51 schreef Crip het volgende:
zou dat kunnen eten als maaltijd op zichzelf
eerder bijgerecht met iets anders tochquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon een maaltijd? wel lekker idd.
moet je doen, prima maaltijdquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:51 schreef Crip het volgende:
zou dat kunnen eten als maaltijd op zichzelf
Binnenvaart, visserij... Schijnt erg te zijn. Mag niet stellen dat ze allemaal zo zijn, maar de controle mag wel beter. Offshore en zeevaart is toch ook al behoorlijk drooggelegd. De baggersector (natte waterbouw) is nog steeds berucht, maar geen dronken officieren op wacht. Dat is vet verboden en terecht.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap nooit hoe je dat voor elkaar krijgtdronken schippers
[..]
mensen die niet mono mealquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:53 schreef Crip het volgende:
[..]
eerder bijgerecht met iets anders toch
ja eigenlijk ook wel, eet het zelf met aardappeltjes als ik het eet en vaak een gehaktbal.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:53 schreef Crip het volgende:
[..]
eerder bijgerecht met iets anders toch
zo ben jij ook je baan kwijtgeraakt toch?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Binnenvaart, visserij... Schijnt erg te zijn. Mag niet stellen dat ze allemaal zo zijn, maar de controle mag wel beter. Offshore en zeevaart is toch ook al behoorlijk drooggelegd. De baggersector (natte waterbouw) is nog steeds berucht, maar geen dronken officieren op wacht. Dat is vet verboden en terecht.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Binnenvaart, visserij... Schijnt erg te zijn. Mag niet stellen dat ze allemaal zo zijn, maar de controle mag wel beter. Offshore en zeevaart is toch ook al behoorlijk drooggelegd. De baggersector (natte waterbouw) is nog steeds berucht, maar geen dronken officieren op wacht. Dat is vet verboden en terecht.
Nee maar hoezo schijnt erg te zijn en waarom?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe 's niet zo krampachtig intelligent. Ik snap er toch geen moer van.
geen idee eet ht nu met spinazie aardappel pure en gehaktbal met jusquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja eigenlijk ook wel, eet het zelf met aardappeltjes als ik het eet en vaak een gehaktbal.
Anders ken ik het ook nietwaar is dat nog meer lekker mee?
mwoh komt redelijk overeen idd. Zou ook niet snel alleen rodekool eten zonder iets anders.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:57 schreef Crip het volgende:
[..]
geen idee eet ht nu met spinazie aardappel pure en gehaktbal met jus
ff deze bericht negeren omdat ik niet durf te reagerenquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:57 schreef Crip het volgende:
[..]
geen idee eet ht nu met spinazie aardappel pure en gehaktbal met jus
quote:let it go
dezequote:Op woensdag 11 januari 2017 16:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
ff deze bericht negeren omdat ik niet durf te reageren
ik hou van cray bitches vermaakquote:
Ik ben met de binnenvaart wel 'ns meegevaren, paar keer. Het is minder strikt dan zeevaart. Visserij nooit meegevaren, maar heb ze vaak genoeg weg moeten sturen als ze weer 'ns te dicht in de buurt kwamen. Dat zijn de lomperikken van de zee. Hebben lak aan regels.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Nee maar hoezo schijnt erg te zijn en waarom?
wrom zit je er zo mee dat ik je heb geblokt je hoeft jezelf nie uit te leggen tis goed zoquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik hou van cray bitches vermaak
fokker voegt mij toe na aandringen, appt mij na lange tijd weer. Ik geef aan nieuwe nr te hebben en geef die niet.
maar ik durf niet te reageren..kifache die
niet gelezenquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben met de binnenvaart wel 'ns meegevaren, paar keer. Het is minder strikt dan zeevaart. Visserij nooit meegevaren, maar heb ze vaak genoeg weg moeten sturen als ze weer 'ns te dicht in de buurt komen. Dat zijn de lomperikken van de zee. Hebben lak aan regels.
Voorbeeld: je platform heeft een zone eromheen, anderhalve zeemijl dacht ik, niemand mag daar komen, alleen met approval van de Hoofd MijnbouwInstallatie;
Een schip die bezig is met subseaoperations staat aangemeld met 'restricted manouvrebility' met dagmerk, lichten, alles. Visserij heeft er lak aan. Goed zeemansschap blijft, aanvaringen voorkomen, wat dan ook. Een hufter in het water moet nog steeds gered worden.
maar wrm appte je mij dan? en is die blok omdat ik nieuwe nr niet gaf?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:06 schreef Crip het volgende:
[..]
wrom zit je er zo mee dat ik je heb geblokt je hoeft jezelf nie uit te leggen tis goed zo
Dus eigenlijk werkt het zoals in elke branche.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben met de binnenvaart wel 'ns meegevaren, paar keer. Het is minder strikt dan zeevaart. Visserij nooit meegevaren, maar heb ze vaak genoeg weg moeten sturen als ze weer 'ns te dicht in de buurt kwamen. Dat zijn de lomperikken van de zee. Hebben lak aan regels.
Voorbeeld: je platform heeft een zone eromheen, anderhalve zeemijl dacht ik, niemand mag daar komen, alleen met approval van de Hoofd MijnbouwInstallatie;
Een schip die bezig is met subseaoperations staat aangemeld met 'restricted manouvrebility' met dagmerk, lichten, alles. Visserij heeft er lak aan. Goed zeemansschap blijft, aanvaringen voorkomen, wat dan ook. Een hufter in het water moet nog steeds gered worden.
heb jou nooit gevraagd om je nieuwe nummer hoor ;squote:Op woensdag 11 januari 2017 16:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
maar wrm appte je mij dan? en is die blok omdat ik nieuwe nr niet gaf?
wil wel nummertje met je makenquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:07 schreef Crip het volgende:
[..]
heb jou nooit gevraagd om je nieuwe nummer hoor ;s
kan je madheid niet verklarenquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:07 schreef Crip het volgende:
[..]
heb jou nooit gevraagd om je nieuwe nummer hoor ;s
Mss gewoon bootycall?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
kan je madheid niet verklaren
en ook niet wm je mij dan na lange tijd weer appt terwijl ik je nr niet meer had?
wrm is het relevant dat jij haat nmr zgn niet meer had als ze jou appt?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
en ook niet wm je mij dan na lange tijd weer appt terwijl ik je nr niet meer had?
ben nie boos had je geblokt omdat stimo mij zei dat ze een relatie met jou heeft/had in dm en boos werd toen ik het niet geloofde en jij niet duidelijk durfde/wilde zeggen of het wel of niet zo was en erom heen draaide.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
quote:
Ik moet hier echt hard om lachen, srsquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ben nie boos had je geblokt omdat stimo mij zei dat ze een relatie met jou heeft/had in dm en boos werd toen ik het niet geloofde en jij niet duidelijk durfde/wilde zeggen of het wel of niet zo was en erom heen draaide.
gewoon uit respect naar stimo toe mocht het echt zo zijn meer niet.
Wat fijn voor je. Ik heb een bak slagroom vanille vla met stukken stroopwafel. Zo iedereen zn ding he.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gisteren nog seks gehad maar ik kwam wel wat te snel, soms heb je dat.... geen kans meer om te edgen.
maar je zit er wel mee aangezien je het blijft aanhalen, je mag op fok zeggen dat ik achter je aan zat en je nieuwe nummer wilde. deal?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet hier echt hard om lachen, srs
Drm nooit nummer geven.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ben nu wel echt benieuwd wie liegt en wie niet!!
Maakt toch niet uit? Gaat ons toch niets aan?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
Haha beetje wat er na afloop uit mijn fallus droop lolquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat fijn voor je. Ik heb een bak slagroom vanille vla met stukken stroopwafel. Zo iedereen zn ding he.
maakt niet uit wie liegt want niemand is srsquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha beetje wat er na afloop uit mijn fallus droop lol
stroop?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha beetje wat er na afloop uit mijn fallus droop lol
Dom dom. Ben er nog nooit ingetrapt gelukkigquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Drm nooit nummer geven.
Maar ja als iemand je 10x vraagt.. toch happen he
Ik wel. Iedereen heeft mijn nummer. Zelfs mapima.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dom dom. Ben er nog nooit ingetrapt gelukkig
Oja is ook zo. Ik geloof iedereen hier ook veel te snel met alles.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:14 schreef zeer het volgende:
[..]
maakt niet uit wie liegt want niemand is srs
Het gaat ons ALLEMAAL aan ,tardis.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Gaat ons toch niets aan?
Jij komt er mee. Ik weet nu pas van block nu je het zegt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:13 schreef Crip het volgende:
[..]
maar je zit er wel mee aangezien je het blijft aanhalen, je mag op fok zeggen dat ik achter je aan zat en je nieuwe nummer wilde. deal?
dan hoef je nie meer zo geforceerd te doen
met vanillevla en slagroom en klonten las ik ook nog ergens.quote:
morgen super poepquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:14 schreef Crip het volgende:
ik zit vol met de helft rode kool met appeltjes. wat een lekker voedsel
Hahahaquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wel. Iedereen heeft mijn nummer. Zelfs mapima.
Waarom zou je dat niet doen als je niet cared?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Drm nooit nummer geven.
Maar ja als iemand je 10x vraagt.. toch happen he
Oh excusesquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja is ook zo. Ik geloof iedereen hier ook veel te snel met alles.
[..]
Het gaat ons ALLEMAAL aan ,tardis.
Iedereen blijkt beetje cray cray te zijn achterafquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dom dom. Ben er nog nooit ingetrapt gelukkig
ben je morgen half 6 wakker?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:16 schreef Crip het volgende:
[..]
zullen we appen terwijl we samen onze ochtendpoep hebben
Had je eigenlijk wel moeten weten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iedereen blijkt beetje cray cray te zijn achteraf
Excuses aanvaard vriend.quote:
Heb laatst wel een meute FOK!kers verwijderd.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaecht? of ben je weer eens niet serieus?
Ik heb zelfs PSN verzoeken van gebruikers hier niet geaccordeerd omdat FOK! gescheiden moet blijven van die echte leef
maar toch pics postenquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaecht? of ben je weer eens niet serieus?
Ik heb zelfs PSN verzoeken van gebruikers hier niet geaccordeerd omdat FOK! gescheiden moet blijven van die echte leef
Economische schade is meestal wegverzekerd, mogen die er voor opdraaien, maar productieverlies is eigenlijk niet te verzekeren. Voorkomen is gewoon beter dan genezen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus eigenlijk werkt het zoals in elke branche.
In elke branch heb je incapabelen en debielen. IN de vaart niets anders.
Keihard straffen die mongolen die halve bruggen maanden lang buiten dienst brengen met hun kutbootje
Ja als je vriendin nooit zegt dat je knap bent moet je elders je gram halen.quote:
Ja? why nu wel?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb laatst wel een meute FOK!kers verwijderd.
Wat mij betreft mogen ze daar ook wel wat strenger op zijn. je raakt sowieso dan vaak heel veel mensen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Economische schade is meestal wegverzekerd, mogen die er voor opdraaien, maar productieverlies is eigenlijk niet te verzekeren. Voorkomen is gewoon beter dan genezen.
Ben het er zeker mee eens dat wanneer zee-officieren aantoonbaar nalatig zijn geweest er juridisch op worden aangesproken. Economische schade is echter lastig vast te stellen. Er bestaat wel degelijk een boetesysteem. Iets hoger in de pas dan de ons omringende landen, iets lager vergeleken met Scandinavië, daar zijn de boetes wanneer er iets niet klopt echt serieus. Wat dat betreft is de Nederlandse overheid nog vrij zacht. Alles voor de bedrijven en alles voor het geld is het devies hier.
Gaat ook echt slecht in Scandinavië met hun strenge regels. NOT
snap ikquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja als je vriendin nooit zegt dat je knap bent moet je elders je gram halen.
[..]
Al doende leert men.quote:
is goedquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als ik niet meer voor pampus met een tampon in mn oor in bed lig.
Meer secuur uitzoeken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar serieus, heb dit vaker meegemaakt met vrouwen.
Should have known better.
Wat is geskotquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:22 schreef Crip het volgende:
Ben tijd terug eht keihard geskot door een jongen op fok, weet nog steeds niet wrom. Is ook niet meer op FOK! gekomen sindsdien
echt ultieme burn.
details plsquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:22 schreef Crip het volgende:
Ben tijd terug eht keihard geskot door een jongen op fok, weet nog steeds niet wrom. Is ook niet meer op FOK! gekomen sindsdien
echt ultieme burn.
Dus de echte gekken vinden jou zeg maar? misschien ligt het dan wel aan jou?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar ik zoek niks
Misschien zal dat het wel zijn
graagquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:24 schreef Crip het volgende:
[..]
vertel je wel in dm.
ikweenie of het wel echt aan mij ligt tho want we hadden geen ruzie ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |