Hahahahahahquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:15 schreef Crip het volgende:
Net in de jumbo ging een vrouw me random vragen of ik haar kon laten zien waar de couscous ligt
quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:15 schreef Crip het volgende:
Net in de jumbo ging een vrouw me random vragen of ik haar kon laten zien waar de couscous ligt
Bedankt Dirk.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gezondheid ouwe lobbes van me
Is ook voor een goed doelquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap dat sws niet echt, voor 30 eu terwijl men kloont bij de vleet en je dat ook gewoon kan doen
Was wel schattig, heb dr gelijk doorverwezen naar de turkse winkel tegenover natuurlijkquote:
Heb niets supergoedkoop in de aanbieding gehaald thoquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]_!!
Je ziet er gewoon uit als expert op het gebied van gastronomie
Tuurlijk eigen volk eerst hequote:Op woensdag 11 januari 2017 13:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Was wel schattig, heb dr gelijk doorverwezen naar de turkse winkel tegenover natuurlijk
Couscous kopen in de supermarkt
mja...quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is ook voor een goed doel
Nee gwn weg gaanquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:20 schreef McGrath het volgende:
Crip, ik zit komend weekend in Limburg, heb je nog overlevingstips?
Maar die verpakkingen uit de toko liggen ook gewoon bij de jumbo.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Was wel schattig, heb dr gelijk doorverwezen naar de turkse winkel tegenover natuurlijk
Couscous kopen in de supermarkt
Bij AH hier heb je ook gewoon zo'n import hoek met allemaal van dat soort spul en dat is echt niet van Unox ofzo idd.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar die verpakkingen uit de toko liggen ook gewoon bij de jumbo.
Die verpakkingen zijn alsnog tattacouscous.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Onzinquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Die verpakkingen zijn alsnog tattacouscous.
altijd alleen maar naar de verpakking kijken, het zijn geen vrouwen...quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Die verpakkingen zijn alsnog tattacouscous.
Oei oei oeiquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet toch over welke verpakkingen Mozy het heeft dodo.
Ja en nee.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon couscous bij de jumbo/appie halen en dat is goede couscous?
Ja bij jou blijkbaar, waarom zou je anders onzin roepen als je geen idee hebt waarover het gaat.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oei oei oei
Zoveel haat, zoveel woede
Nergens gaat het over specifieke verpakkingen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja bij jou blijkbaar, waarom zou je anders onzin roepen als je geen idee hebt waarover het gaat.
Gewoon aan crip vragen tochquote:
Ik weet natuurlijk niet exact hoe goed jij kan koken, maar als ik het totaalplaatje bekijk (jij, chai, boeren, paarden, onverharde wegen, provincialen etc.)quote:
Voor couscous/marokkaans hier niet, wel asianquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jawel, tussen Mozy en mij.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nergens gaat het over specifieke verpakkingen.
Maar als ik kijk naar het totaalplaatje denk ik niet dat er veel goede restaurants zijn waar we welkom zijn. hurr durrquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet exact hoe goed jij kan koken, maar als ik het totaalplaatje bekijk (jij, chai, boeren, paarden, onverharde wegen, provincialen etc.)
Niet zelf gaan koken, gewoon naar een restaurant waar ze goede couscous serveren.
Wron vraag je aan een koerd wat goede couscoys isquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon couscous bij de jumbo/appie halen en dat is goede couscous?
Welke restaurant waar ze couscous serveren zou jullie afwijzen?quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als ik kijk naar het totaalplaatje denk ik niet dat er veel goede restaurants zijn waar we welkom zijn. hurr durr![]()
Spannend.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:46 schreef Yiha3 het volgende:
http://www.zerohedge.com/(...)ti-trump-report-hoax
[ afbeelding ]
Ze zullen niet blij zijn met onze paardje en onze koetsje die voor die deur geparkeerd staan. En ons klompen en geur zullen ook niet gewaardeerd worden denk ik zo. Is hinderlijk voor al die andere gasten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke restaurant waar ze couscous serveren zou jullie afwijzen?
Ongekend en ongehoord.
Hebben mozy en jij ook een matchende kleur overall?quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zullen niet blij zijn met onze paardje en onze koetsje die voor die deur geparkeerd staan. En ons klompen en geur zullen ook niet gewaardeerd worden denk ik zo. Is hinderlijk voor al die andere gasten.
Volgens mij lopen we in Che_'s fantasie zo ver achter dat ik iig nog geen overal hoef te dragen. Gewoon nog een rok.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hebben mozy en jij ook een matchende kleur overall?
Hahahahhahaha hoefquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij lopen we in Che_'s fantasie zo ver achter dat ik iig nog geen overal hoef te dragen. Gewoon nog een rok.
zwart overal best overalquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij lopen we in Che_'s fantasie zo ver achter dat ik iig nog geen overal hoef te dragen. Gewoon nog een rok.
Matchende rokjes dan...quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
niels zit op deepwebquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:58 schreef Che_ het volgende:
Ok genoeg over chai
Waar is niels? Dan kan ze de aandacht daarop vestigen
Ik stel een vraag, geef gewoon fatsoenlijk antwoord.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet exact hoe goed jij kan koken, maar als ik het totaalplaatje bekijk (jij, chai, boeren, paarden, onverharde wegen, provincialen etc.)
Niet zelf gaan koken, gewoon naar een restaurant waar ze goede couscous serveren.
Che_ is een soort wicky, maar dan Koerd. Fatsoenlijk antwoord geven zit er niet in bij dat soort. Vraag Crip.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, geef gewoon fatsoenlijk antwoord.
Ja heb gewoon iets tegen jouw soort mannen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ai ai ai ai ai jongens jongens jongens jongens
Moet dit nou gelijk weer zo... manmanman
Welke soort is dat?quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heb gewoon iets tegen jouw soort mannen.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit boos ben geweest op fokquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:32 schreef Mozy het volgende:
Mannen die maar 2 gemoedstoestanden kennen. Vervelend en boosChe
sow. Vergeleken worden met geeltandquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Che_ is een soort wicky, maar dan Koerd. Fatsoenlijk antwoord geven zit er niet in bij dat soort. Vraag Crip.
Komt doordat hij vaak appelsap aan het drinken is in de bieb. Wel netjes dat hij daar zijn telefoon niet opneemt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:38 schreef Crip het volgende:
Vind nog steeds grappig dat wicked heletijd praat over chicks hosselen op fok en zn nummer hier dropt maar niet durft op te nemen als k m bel
Over braddie en niels kan alles gezegd wordenquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sow. Vergeleken worden met geeltand
Vind je dat hypocriet?quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Over braddie en niels kan alles gezegd worden
Maar zodra je iets zegt over paarden of dat mozy 'traag' is kunnen ze opeens wel koken
Ben wel benieuwd naar mijn verzinsels over anderen hoor. Wie weet kom ik dan ooit nog met beide benen op de grond terecht.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Over braddie en niels kan alles gezegd worden
Maar zodra je iets zegt over paarden of dat mozy 'traag' is kunnen ze opeens wel koken
Dat passief agressieve, heerlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit boos ben geweest op fok
Maar dat ik vervelend ben voor sommige users begrijp ik wel
En daarom zijn we hier, in KLB SC op FOK!quote:
Die vraag kan je beter aan Che_ stellen dan toch?quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waar wordt dan beweerd dat iets niet gezegd mag worden? Ben erg benieuwd.
wicky is juist een sport Koerd onder de mocrosquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Che_ is een soort wicky, maar dan Koerd. Fatsoenlijk antwoord geven zit er niet in bij dat soort. Vraag Crip.
Jij postte deze toch?quote:
Heb je Che_ ooit antwoord zien geven op de vraag die oorspronkelijk gesteld werd? Dus denk het niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die vraag kan je beter aan Che_ stellen dan toch?
Weten van van niemand, er zijn geen KLB SC DNA testen uitgevoerd of zo.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:45 schreef Che_ het volgende:
Feitelijk gezien weet niemand mijn afkomst
Mordor toch?quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:45 schreef Che_ het volgende:
Kan ik mij niet herinneren, neequote:Op woensdag 11 januari 2017 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je Che_ ooit antwoord zien geven op de vraag die oorspronkelijk gesteld werd? Dus denk het niet.
Je hebt nog nooit iemand gezien die passief agressief deed?quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Apart verschijnsel
Ik ken alleen full rage agressief? Uit eigen ervaring
Hahahaha ja. Heel sneu verhaal alleen die timingquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij postte deze toch?dat wijf die gewoon uit het niets begint te huilen en verteld dat iedereen in haar familie kanker heeft of heeft gehad en dat ze aan het breien is
![]()
ja, je ziet ook die gasten vooraan zo van 'zucht.... weer zo 1quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hahahaha ja. Heel sneu verhaal alleen die timing
Nee. Is dat iets typisch voor nl'ers?quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit iemand gezien die passief agressief deed?
Omdat het ook geen "land" is. Beetje als zigeuners.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:45 schreef Che_ het volgende:
Ben een Koerd uit het noordenquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Omdat het ook geen "land" is. Beetje als zigeuners.
[ afbeelding ]
Ik spreek Turks, Arabisch, Koerdisch en Farisi en Pashto.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan wel dat er meer kg varkensvlees geproduceerd wordt of werd hoor. Iig 20-30 jaar geleden.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:54 schreef Crip het volgende:
Wacht ik wil nog even dit stukje van Niels analyseren was supermarkt dus over het hoofd gezien
Maargoed, allemaal experts hier op het gebied van gastronomie. Ik denk dat de werkelijkheid vies tegenvalt.
Dit is Nederland, varkensland bij uitstek. ??? waar baseert hij dit op, er worden 20mil varkens gehouden in nl en uit cijfers van cbs: Nederland telde op 1 april 2010 bijna 45 miljoen vleeskuikens en bijna 48 miljoen leghennen.
dus feitelijk zijn een kippenland? waar slaat zo'n statement uberhaupt op eigenlijk.
Geloof best dat een aantal mensen hier er verstand van hebben, maar de meesten, nee hoor.
Ja inclusief jezelf ;s
Hele discussies over gehakt, nou, sorry hoor. Als halfom in de aanbieding is, maak ik daar gewoon iets van. Als ik er ballen van maak is het sowieso nog maar 50% vlees zoveel gooi ik erbij.
Wat heeft geld besparen te maken met smaak en het beste soort gehakt?
ik ben zo confused,
gastronoom
iemand die van lekker eten houdt; kenner van eten en drinken; culinair fijnproever; iemand die van lekker eten houdt
Xindi.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:45 schreef Che_ het volgende:
Denk niet op gelijke schalen met kippen thoquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan wel dat er meer kg varkensvlees geproduceerd wordt of werd hoor. Iig 20-30 jaar geleden.
Farisi bestaat niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik spreek Turks, Arabisch, Koerdisch en Farisi en Pashto.
Je zit er bijna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |