Oei oei oeiquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet toch over welke verpakkingen Mozy het heeft dodo.
Ja en nee.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon couscous bij de jumbo/appie halen en dat is goede couscous?
Ja bij jou blijkbaar, waarom zou je anders onzin roepen als je geen idee hebt waarover het gaat.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oei oei oei
Zoveel haat, zoveel woede
Nergens gaat het over specifieke verpakkingen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja bij jou blijkbaar, waarom zou je anders onzin roepen als je geen idee hebt waarover het gaat.
Gewoon aan crip vragen tochquote:
Ik weet natuurlijk niet exact hoe goed jij kan koken, maar als ik het totaalplaatje bekijk (jij, chai, boeren, paarden, onverharde wegen, provincialen etc.)quote:
Voor couscous/marokkaans hier niet, wel asianquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar die verpakkingen uit de toko liggen ook gewoon bij de jumbo.
Jawel, tussen Mozy en mij.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nergens gaat het over specifieke verpakkingen.
Maar als ik kijk naar het totaalplaatje denk ik niet dat er veel goede restaurants zijn waar we welkom zijn. hurr durrquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet exact hoe goed jij kan koken, maar als ik het totaalplaatje bekijk (jij, chai, boeren, paarden, onverharde wegen, provincialen etc.)
Niet zelf gaan koken, gewoon naar een restaurant waar ze goede couscous serveren.
Wron vraag je aan een koerd wat goede couscoys isquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon couscous bij de jumbo/appie halen en dat is goede couscous?
Welke restaurant waar ze couscous serveren zou jullie afwijzen?quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als ik kijk naar het totaalplaatje denk ik niet dat er veel goede restaurants zijn waar we welkom zijn. hurr durr![]()
Spannend.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:46 schreef Yiha3 het volgende:
http://www.zerohedge.com/(...)ti-trump-report-hoax
[ afbeelding ]
Ze zullen niet blij zijn met onze paardje en onze koetsje die voor die deur geparkeerd staan. En ons klompen en geur zullen ook niet gewaardeerd worden denk ik zo. Is hinderlijk voor al die andere gasten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke restaurant waar ze couscous serveren zou jullie afwijzen?
Ongekend en ongehoord.
Hebben mozy en jij ook een matchende kleur overall?quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zullen niet blij zijn met onze paardje en onze koetsje die voor die deur geparkeerd staan. En ons klompen en geur zullen ook niet gewaardeerd worden denk ik zo. Is hinderlijk voor al die andere gasten.
Volgens mij lopen we in Che_'s fantasie zo ver achter dat ik iig nog geen overal hoef te dragen. Gewoon nog een rok.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hebben mozy en jij ook een matchende kleur overall?
Hahahahhahaha hoefquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij lopen we in Che_'s fantasie zo ver achter dat ik iig nog geen overal hoef te dragen. Gewoon nog een rok.
zwart overal best overalquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij lopen we in Che_'s fantasie zo ver achter dat ik iig nog geen overal hoef te dragen. Gewoon nog een rok.
Matchende rokjes dan...quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |