als jij je beter voelt met deze info, beetje geforceerd wel met die lachpoppetjes ter versterkingquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Srs ik wist dat niet eens
Had je nr niet eens meer totdat jij weer ging appen![]()
enige fout die ik ooit gemaakt heb is dat ik mij niet per direct onderworpen aan Crip hebquote:
Jij hebt jouw kut toch ook wel eens gezien.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
sommige op fok hebben een lelijke kop kan ik er dan ook vanuit gaan dat ze geen kut hebben gezien ;s
Niels betaalt daar gewoon voor hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
sommige op fok hebben een lelijke kop kan ik er dan ook vanuit gaan dat ze geen kut hebben gezien ;s
Met deze opmerking bewijs je mijn punt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:42 schreef zeer het volgende:
[..]
enige fout die ik ooit gemaakt heb is dat ik mij niet per direct onderworpen aan Crip heb
Boet daar nu met genot iedere dag voor.
Heerlijk ditquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:42 schreef Crip het volgende:
[..]
als jij je beter voelt met deze info, beetje geforceerd wel met die lachpoppetjes ter versterking
niks femine aan mijn harige ass pounden hoorquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met deze opmerking bewijs je mijn punt.
okquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:44 schreef zeer het volgende:
[..]
niks femine aan mijn harige ass pounden hoor
Hey een oldiequote:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Niet de bedoeling dat ik er je postuur bij haal. Excuses.
Feit blijft als je naar veestapel kijkt, aantal kippen of varkens bijvoorbeeld, je in kg vlees flink andere getallen krijgt.
In getallen van vleesconsumptie in kg mag ik stellen dat Nederland een varkenland is.
Eens? Niet eens? Vind alles best.
Eet ook liever kip in plaats van vlees.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Logisch dat hier verwarring is, want productie loopt niet parallel met consumptie door export. Hoewel er sinds enkele jaren wel qua consumptie de trend is van minder varken en meer kip.
100.000.000 kippen per jaar afmakenquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Logisch dat hier verwarring is, want productie loopt niet parallel met consumptie door export. Hoewel er sinds enkele jaren wel qua consumptie de trend is van minder varken en meer kip.
Doe 's niet zo krampachtig intelligent. Ik snap er toch geen moer van.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
gelukkig hoef je niet naar je werk of naar huis hehquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:46 schreef Kurovski het volgende:
Echt een weertje dat er een binnenvaartschip tegen de Botlekbrug aanvaart. Alles gestremd weer.
Wtf.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe 's niet zo krampachtig intelligent. Ik snap er toch geen moer van.
Snap nooit hoe je dat voor elkaar krijgtquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:46 schreef Kurovski het volgende:
Echt een weertje dat er een binnenvaartschip tegen de Botlekbrug aanvaart. Alles gestremd weer.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |