je kent je biologische vader niet?quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:45 schreef Che_ het volgende:
Feitelijk gezien weet niemand mijn afkomst
Meer als een shetlander mixed met een arisch trekpaard en een knabstrupperquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zeg maar als je alle kleuren verf bij elkaar doet en je krijgt zo'n poep bruine kleur.
Je zit er dichtbijquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:02 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Iraniër die etnisch half Kurd, half Azeri is en Pashto vrienden heeft?
Dus je bent ook nog eens klein?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meer als een shetlander mixed met een arisch trekpaard en een knabstrupper
Nee we keken naar aantallen, niet omdraaien in je voordeel nielsquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:59 schreef Kurovski het volgende:
Gewicht van een gemidelde kip, gewicht van een gemiddeld vark, gewicht van Crip. Uitgeluld, doei.
Veestapel even omzetten naar kg vlees. Is dat nou zo moeilijk?
Kom net binnenvallen, maar ik ga alweer. Gaat veel te vaak over mij hier.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha Niels zit dus hele tijd mee te lezen zodat hij zijn gelijk kan pakken
Ineens valt alles op zijn plaats.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben idd een manlet, vraag aan montelly
Ik kijk naar gewicht, zou jij ook 'ns moeten doen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee we keken naar aantallen, niet omdraaien in je voordeel niels
Wooooooooowwwwww dissquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kijk naar gewicht, zou jij ook 'ns moeten doen.
Als jij informatie achterhoudt dan kan het ook niet eerder op zijn plaats vallen he.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nu pas?
'Trage' Mozy heeft nu een dubbele betekenis
Iedereen hier wist dat toch al?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als jij informatie achterhoudt dan kan het ook niet eerder op zijn plaats vallen he.
Is dat public knowledge ja?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iedereen hier wist dat toch al?
1,68m
niets mis mee
Lijkt mij niet anders wist Chai dit ook al wel toch?quote:
Aight. Waar ben je opgegroeid? Spreek je goed Farsi?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je zit er dichtbij![]()
Vervang azeri met turks/syrisch
Geen idee, die is aan het werk.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt mij niet anders wist Chai dit ook al wel toch?
Maar die weet altijd alles van FOK! ook al ze aan het werk is.quote:
Kut man. Ik was langer dat de vrouwelijke user die ik heb gemeet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb 1x vrouwelijke user gemeet, die was langer dan ik![]()
Niks geworden overigens
Same.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kut man. Ik was langer dat de vrouwelijke user die ik heb gemeet.
Tja, je kiest er niet zelf voor.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kut man. Ik was langer dat de vrouwelijke user die ik heb gemeet.
Hahaha jij bent klein of nie?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb 1x vrouwelijke user gemeet, die was langer dan ik![]()
Niks geworden overigens
Yes.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha jij bent klein of nie?
Montelly is sub 1.63m hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tja, je kiest er niet zelf voor.
Vind het alleen jammer dat montelly er altijd zo flauw over doet. Zelf is die volgens mij ook niet zo lang
nee zn penis was 21 cm ;squote:Op woensdag 11 januari 2017 15:28 schreef zeer het volgende:
[..]
hoop dat dit over de micro penis van je ex gaat en je strap dus 48,02 cm is
hoe lang ben jijquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben niet meer genoeg voor je nu je weet dat pezu langer is?
Twee keer de man die ik ben.quote:
staat bij mij op m'n cvquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
Vraag me dan af meet je samen die penis? vertelt hij dat? is het een gokje? echt nog nooit met een vriendin gedaan, penis meten.
Wel handig hoef je dat niet in elke losse sollicitatiebrief te zetten idd.quote:
Is er überhaupt een penis gezienquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
Vraag me dan af meet je samen die penis? vertelt hij dat? is het een gokje? echt nog nooit met een vriendin gedaan, penis meten.
he remyquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:36 schreef zeer het volgende:
De monteur moest er wel aan wennen eerst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gwn meetlat erbij pakken, heb ook de curve van zijn penis berekendquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
Je hebt gelijk. Niet de bedoeling dat ik er je postuur bij haal. Excuses.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:11 schreef Crip het volgende:
Maar Niels wrom ga je op de man spelen als we gewoon een discussie over je statements hebben die niet zo feitelijk zijn ;s
In Crip haar geval lijkt mij niet. Maar zie wel vaker van die meiden zoiets zeggen... wel alleen op FOK! misschien dat het daar aan ligt dan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is er überhaupt een penis gezien
fokkers zijn leip![]()
![]()
krigj je nu ook montelly trekjes omdat ik je heb geblokt op appquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is er überhaupt een penis gezien
fokkers zijn leip![]()
![]()
wist niet dat geometrie je ding wasquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:36 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn meetlat erbij pakken, heb ook de curve van zijn penis berekend
mag ik verheldering over wrom niequote:Op woensdag 11 januari 2017 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In Crip haar geval lijkt mij niet. Maar zie wel vaker van die meiden zoiets zeggen... wel alleen op FOK! misschien dat het daar aan ligt dan.
hou je bek gore hoerenloper varkenquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Niet de bedoeling dat ik er je postuur bij haal. Excuses.
Feit blijft als je naar veestapel kijkt, aantal kippen of varkens bijvoorbeeld, je in kg vlees flink andere getallen krijgt.
In getallen van vleesconsumptie in kg mag ik stellen dat Nederland een varkenland is.
Eens? Niet eens? Vind alles best.
Sow, gelijk de koe bij de horens.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:36 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn meetlat erbij pakken, heb ook de curve van zijn penis berekend
Nette reactie van je.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Feit blijft als je naar veestapel kijkt, aantal kippen of varkens bijvoorbeeld, je in kg vlees flink andere getallen krijgt.
In getallen van vleesconsumptie in kg mag ik stellen dat Nederland een varkenland is.
Omdat je heel vaak bij jou af leest aan je 'liefde' of 'seks' opmerkingen dat je er niet veel verstand van hebt.quote:
Huh wat?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
krigj je nu ook montelly trekjes omdat ik je heb geblokt op app
wat een mazzelaar ben je gvdquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Huh wat?
Jij hebt mij toegevoegd hoor hahaah
Only on FOK!quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In Crip haar geval lijkt mij niet. Maar zie wel vaker van die meiden zoiets zeggen... wel alleen op FOK! misschien dat het daar aan ligt dan.
je hebt toch hoofddoekquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:39 schreef Crip het volgende:
maar ik vind het srs raar, hoe kan je op fok beslissen of iemand een kut of een penis heeft gezien ;s.
Wat doet toevoegen ertoe, ;s.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Huh wat?
Jij hebt mij toegevoegd hoor hahaah
Dat is al een hele oude hoor.quote:
wat is je conclusiequote:Op woensdag 11 januari 2017 15:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit je fouten zien toegeven.
niels is meer man dan jij.quote:
sommige op fok hebben een lelijke kop kan ik er dan ook vanuit gaan dat ze geen kut hebben gezien ;squote:
Srs ik wist dat niet eensquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat doet toevoegen ertoe, ;s.
viel me gwn op dat nadat ik je had geblokt je niet meer durfde direct te quoten en op mij te reageren.
Dit komt wel heel geforceerd over, Che_quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Srs ik wist dat niet eens
Had je nr niet eens meer totdat jij weer ging appen![]()
als jij je beter voelt met deze info, beetje geforceerd wel met die lachpoppetjes ter versterkingquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Srs ik wist dat niet eens
Had je nr niet eens meer totdat jij weer ging appen![]()
enige fout die ik ooit gemaakt heb is dat ik mij niet per direct onderworpen aan Crip hebquote:
Jij hebt jouw kut toch ook wel eens gezien.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
sommige op fok hebben een lelijke kop kan ik er dan ook vanuit gaan dat ze geen kut hebben gezien ;s
Niels betaalt daar gewoon voor hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
sommige op fok hebben een lelijke kop kan ik er dan ook vanuit gaan dat ze geen kut hebben gezien ;s
Met deze opmerking bewijs je mijn punt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:42 schreef zeer het volgende:
[..]
enige fout die ik ooit gemaakt heb is dat ik mij niet per direct onderworpen aan Crip heb
Boet daar nu met genot iedere dag voor.
Heerlijk ditquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:42 schreef Crip het volgende:
[..]
als jij je beter voelt met deze info, beetje geforceerd wel met die lachpoppetjes ter versterking
niks femine aan mijn harige ass pounden hoorquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met deze opmerking bewijs je mijn punt.
okquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:44 schreef zeer het volgende:
[..]
niks femine aan mijn harige ass pounden hoor
Hey een oldiequote:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eet ook liever kip in plaats van vlees.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Logisch dat hier verwarring is, want productie loopt niet parallel met consumptie door export. Hoewel er sinds enkele jaren wel qua consumptie de trend is van minder varken en meer kip.
100.000.000 kippen per jaar afmakenquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Logisch dat hier verwarring is, want productie loopt niet parallel met consumptie door export. Hoewel er sinds enkele jaren wel qua consumptie de trend is van minder varken en meer kip.
Doe 's niet zo krampachtig intelligent. Ik snap er toch geen moer van.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
gelukkig hoef je niet naar je werk of naar huis hehquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:46 schreef Kurovski het volgende:
Echt een weertje dat er een binnenvaartschip tegen de Botlekbrug aanvaart. Alles gestremd weer.
Wtf.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe 's niet zo krampachtig intelligent. Ik snap er toch geen moer van.
Snap nooit hoe je dat voor elkaar krijgtquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:46 schreef Kurovski het volgende:
Echt een weertje dat er een binnenvaartschip tegen de Botlekbrug aanvaart. Alles gestremd weer.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |