je kent je biologische vader niet?quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:45 schreef Che_ het volgende:
Feitelijk gezien weet niemand mijn afkomst
Meer als een shetlander mixed met een arisch trekpaard en een knabstrupperquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zeg maar als je alle kleuren verf bij elkaar doet en je krijgt zo'n poep bruine kleur.
Je zit er dichtbijquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:02 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Iraniër die etnisch half Kurd, half Azeri is en Pashto vrienden heeft?
Dus je bent ook nog eens klein?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meer als een shetlander mixed met een arisch trekpaard en een knabstrupper
Nee we keken naar aantallen, niet omdraaien in je voordeel nielsquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:59 schreef Kurovski het volgende:
Gewicht van een gemidelde kip, gewicht van een gemiddeld vark, gewicht van Crip. Uitgeluld, doei.
Veestapel even omzetten naar kg vlees. Is dat nou zo moeilijk?
Kom net binnenvallen, maar ik ga alweer. Gaat veel te vaak over mij hier.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha Niels zit dus hele tijd mee te lezen zodat hij zijn gelijk kan pakken
Ineens valt alles op zijn plaats.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben idd een manlet, vraag aan montelly
Ik kijk naar gewicht, zou jij ook 'ns moeten doen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee we keken naar aantallen, niet omdraaien in je voordeel niels
Wooooooooowwwwww dissquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kijk naar gewicht, zou jij ook 'ns moeten doen.
Als jij informatie achterhoudt dan kan het ook niet eerder op zijn plaats vallen he.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nu pas?
'Trage' Mozy heeft nu een dubbele betekenis
Iedereen hier wist dat toch al?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als jij informatie achterhoudt dan kan het ook niet eerder op zijn plaats vallen he.
Is dat public knowledge ja?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iedereen hier wist dat toch al?
1,68m
niets mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |