Aight. Waar ben je opgegroeid? Spreek je goed Farsi?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je zit er dichtbij![]()
Vervang azeri met turks/syrisch
Geen idee, die is aan het werk.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt mij niet anders wist Chai dit ook al wel toch?
Maar die weet altijd alles van FOK! ook al ze aan het werk is.quote:
Kut man. Ik was langer dat de vrouwelijke user die ik heb gemeet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb 1x vrouwelijke user gemeet, die was langer dan ik![]()
Niks geworden overigens
Same.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kut man. Ik was langer dat de vrouwelijke user die ik heb gemeet.
Tja, je kiest er niet zelf voor.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kut man. Ik was langer dat de vrouwelijke user die ik heb gemeet.
Hahaha jij bent klein of nie?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb 1x vrouwelijke user gemeet, die was langer dan ik![]()
Niks geworden overigens
Yes.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha jij bent klein of nie?
Montelly is sub 1.63m hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tja, je kiest er niet zelf voor.
Vind het alleen jammer dat montelly er altijd zo flauw over doet. Zelf is die volgens mij ook niet zo lang
nee zn penis was 21 cm ;squote:Op woensdag 11 januari 2017 15:28 schreef zeer het volgende:
[..]
hoop dat dit over de micro penis van je ex gaat en je strap dus 48,02 cm is
hoe lang ben jijquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben niet meer genoeg voor je nu je weet dat pezu langer is?
Twee keer de man die ik ben.quote:
staat bij mij op m'n cvquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
Vraag me dan af meet je samen die penis? vertelt hij dat? is het een gokje? echt nog nooit met een vriendin gedaan, penis meten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |