Nee, in de herrie van een serverruimte met overdruk proberen bij te slapen en je baas flessen met werktijd scoor je punten mee.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:48 schreef zeer het volgende:
[..]
gelukkig hoef je niet naar je werk of naar huis heh
Is toch ook gewoon een maaltijd? wel lekker idd.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:51 schreef Crip het volgende:
zou dat kunnen eten als maaltijd op zichzelf
eerder bijgerecht met iets anders tochquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon een maaltijd? wel lekker idd.
moet je doen, prima maaltijdquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:51 schreef Crip het volgende:
zou dat kunnen eten als maaltijd op zichzelf
Binnenvaart, visserij... Schijnt erg te zijn. Mag niet stellen dat ze allemaal zo zijn, maar de controle mag wel beter. Offshore en zeevaart is toch ook al behoorlijk drooggelegd. De baggersector (natte waterbouw) is nog steeds berucht, maar geen dronken officieren op wacht. Dat is vet verboden en terecht.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap nooit hoe je dat voor elkaar krijgtdronken schippers
[..]
mensen die niet mono mealquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:53 schreef Crip het volgende:
[..]
eerder bijgerecht met iets anders toch
ja eigenlijk ook wel, eet het zelf met aardappeltjes als ik het eet en vaak een gehaktbal.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:53 schreef Crip het volgende:
[..]
eerder bijgerecht met iets anders toch
zo ben jij ook je baan kwijtgeraakt toch?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Binnenvaart, visserij... Schijnt erg te zijn. Mag niet stellen dat ze allemaal zo zijn, maar de controle mag wel beter. Offshore en zeevaart is toch ook al behoorlijk drooggelegd. De baggersector (natte waterbouw) is nog steeds berucht, maar geen dronken officieren op wacht. Dat is vet verboden en terecht.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Binnenvaart, visserij... Schijnt erg te zijn. Mag niet stellen dat ze allemaal zo zijn, maar de controle mag wel beter. Offshore en zeevaart is toch ook al behoorlijk drooggelegd. De baggersector (natte waterbouw) is nog steeds berucht, maar geen dronken officieren op wacht. Dat is vet verboden en terecht.
Nee maar hoezo schijnt erg te zijn en waarom?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe 's niet zo krampachtig intelligent. Ik snap er toch geen moer van.
geen idee eet ht nu met spinazie aardappel pure en gehaktbal met jusquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja eigenlijk ook wel, eet het zelf met aardappeltjes als ik het eet en vaak een gehaktbal.
Anders ken ik het ook nietwaar is dat nog meer lekker mee?
mwoh komt redelijk overeen idd. Zou ook niet snel alleen rodekool eten zonder iets anders.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:57 schreef Crip het volgende:
[..]
geen idee eet ht nu met spinazie aardappel pure en gehaktbal met jus
ff deze bericht negeren omdat ik niet durf te reagerenquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:57 schreef Crip het volgende:
[..]
geen idee eet ht nu met spinazie aardappel pure en gehaktbal met jus
quote:let it go
dezequote:Op woensdag 11 januari 2017 16:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
ff deze bericht negeren omdat ik niet durf te reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |