Drm nooit nummer geven.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ben nu wel echt benieuwd wie liegt en wie niet!!
Maakt toch niet uit? Gaat ons toch niets aan?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
Haha beetje wat er na afloop uit mijn fallus droop lolquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat fijn voor je. Ik heb een bak slagroom vanille vla met stukken stroopwafel. Zo iedereen zn ding he.
maakt niet uit wie liegt want niemand is srsquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha beetje wat er na afloop uit mijn fallus droop lol
stroop?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha beetje wat er na afloop uit mijn fallus droop lol
Dom dom. Ben er nog nooit ingetrapt gelukkigquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Drm nooit nummer geven.
Maar ja als iemand je 10x vraagt.. toch happen he
Ik wel. Iedereen heeft mijn nummer. Zelfs mapima.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dom dom. Ben er nog nooit ingetrapt gelukkig
Oja is ook zo. Ik geloof iedereen hier ook veel te snel met alles.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:14 schreef zeer het volgende:
[..]
maakt niet uit wie liegt want niemand is srs
Het gaat ons ALLEMAAL aan ,tardis.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Gaat ons toch niets aan?
Jij komt er mee. Ik weet nu pas van block nu je het zegt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:13 schreef Crip het volgende:
[..]
maar je zit er wel mee aangezien je het blijft aanhalen, je mag op fok zeggen dat ik achter je aan zat en je nieuwe nummer wilde. deal?
dan hoef je nie meer zo geforceerd te doen
met vanillevla en slagroom en klonten las ik ook nog ergens.quote:
morgen super poepquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:14 schreef Crip het volgende:
ik zit vol met de helft rode kool met appeltjes. wat een lekker voedsel
Hahahaquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wel. Iedereen heeft mijn nummer. Zelfs mapima.
Waarom zou je dat niet doen als je niet cared?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Drm nooit nummer geven.
Maar ja als iemand je 10x vraagt.. toch happen he
Oh excusesquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja is ook zo. Ik geloof iedereen hier ook veel te snel met alles.
[..]
Het gaat ons ALLEMAAL aan ,tardis.
Iedereen blijkt beetje cray cray te zijn achterafquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dom dom. Ben er nog nooit ingetrapt gelukkig
ben je morgen half 6 wakker?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:16 schreef Crip het volgende:
[..]
zullen we appen terwijl we samen onze ochtendpoep hebben
Had je eigenlijk wel moeten weten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iedereen blijkt beetje cray cray te zijn achteraf
Excuses aanvaard vriend.quote:
Heb laatst wel een meute FOK!kers verwijderd.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaecht? of ben je weer eens niet serieus?
Ik heb zelfs PSN verzoeken van gebruikers hier niet geaccordeerd omdat FOK! gescheiden moet blijven van die echte leef
maar toch pics postenquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaecht? of ben je weer eens niet serieus?
Ik heb zelfs PSN verzoeken van gebruikers hier niet geaccordeerd omdat FOK! gescheiden moet blijven van die echte leef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |