ik hou van cray bitches vermaakquote:
Ik ben met de binnenvaart wel 'ns meegevaren, paar keer. Het is minder strikt dan zeevaart. Visserij nooit meegevaren, maar heb ze vaak genoeg weg moeten sturen als ze weer 'ns te dicht in de buurt kwamen. Dat zijn de lomperikken van de zee. Hebben lak aan regels.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Nee maar hoezo schijnt erg te zijn en waarom?
wrom zit je er zo mee dat ik je heb geblokt je hoeft jezelf nie uit te leggen tis goed zoquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik hou van cray bitches vermaak
fokker voegt mij toe na aandringen, appt mij na lange tijd weer. Ik geef aan nieuwe nr te hebben en geef die niet.
maar ik durf niet te reageren..kifache die
niet gelezenquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben met de binnenvaart wel 'ns meegevaren, paar keer. Het is minder strikt dan zeevaart. Visserij nooit meegevaren, maar heb ze vaak genoeg weg moeten sturen als ze weer 'ns te dicht in de buurt komen. Dat zijn de lomperikken van de zee. Hebben lak aan regels.
Voorbeeld: je platform heeft een zone eromheen, anderhalve zeemijl dacht ik, niemand mag daar komen, alleen met approval van de Hoofd MijnbouwInstallatie;
Een schip die bezig is met subseaoperations staat aangemeld met 'restricted manouvrebility' met dagmerk, lichten, alles. Visserij heeft er lak aan. Goed zeemansschap blijft, aanvaringen voorkomen, wat dan ook. Een hufter in het water moet nog steeds gered worden.
maar wrm appte je mij dan? en is die blok omdat ik nieuwe nr niet gaf?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:06 schreef Crip het volgende:
[..]
wrom zit je er zo mee dat ik je heb geblokt je hoeft jezelf nie uit te leggen tis goed zo
Dus eigenlijk werkt het zoals in elke branche.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben met de binnenvaart wel 'ns meegevaren, paar keer. Het is minder strikt dan zeevaart. Visserij nooit meegevaren, maar heb ze vaak genoeg weg moeten sturen als ze weer 'ns te dicht in de buurt kwamen. Dat zijn de lomperikken van de zee. Hebben lak aan regels.
Voorbeeld: je platform heeft een zone eromheen, anderhalve zeemijl dacht ik, niemand mag daar komen, alleen met approval van de Hoofd MijnbouwInstallatie;
Een schip die bezig is met subseaoperations staat aangemeld met 'restricted manouvrebility' met dagmerk, lichten, alles. Visserij heeft er lak aan. Goed zeemansschap blijft, aanvaringen voorkomen, wat dan ook. Een hufter in het water moet nog steeds gered worden.
heb jou nooit gevraagd om je nieuwe nummer hoor ;squote:Op woensdag 11 januari 2017 16:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
maar wrm appte je mij dan? en is die blok omdat ik nieuwe nr niet gaf?
wil wel nummertje met je makenquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:07 schreef Crip het volgende:
[..]
heb jou nooit gevraagd om je nieuwe nummer hoor ;s
kan je madheid niet verklarenquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:07 schreef Crip het volgende:
[..]
heb jou nooit gevraagd om je nieuwe nummer hoor ;s
Mss gewoon bootycall?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
kan je madheid niet verklaren
en ook niet wm je mij dan na lange tijd weer appt terwijl ik je nr niet meer had?
wrm is het relevant dat jij haat nmr zgn niet meer had als ze jou appt?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
en ook niet wm je mij dan na lange tijd weer appt terwijl ik je nr niet meer had?
ben nie boos had je geblokt omdat stimo mij zei dat ze een relatie met jou heeft/had in dm en boos werd toen ik het niet geloofde en jij niet duidelijk durfde/wilde zeggen of het wel of niet zo was en erom heen draaide.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
quote:
Ik moet hier echt hard om lachen, srsquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ben nie boos had je geblokt omdat stimo mij zei dat ze een relatie met jou heeft/had in dm en boos werd toen ik het niet geloofde en jij niet duidelijk durfde/wilde zeggen of het wel of niet zo was en erom heen draaide.
gewoon uit respect naar stimo toe mocht het echt zo zijn meer niet.
Wat fijn voor je. Ik heb een bak slagroom vanille vla met stukken stroopwafel. Zo iedereen zn ding he.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gisteren nog seks gehad maar ik kwam wel wat te snel, soms heb je dat.... geen kans meer om te edgen.
maar je zit er wel mee aangezien je het blijft aanhalen, je mag op fok zeggen dat ik achter je aan zat en je nieuwe nummer wilde. deal?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet hier echt hard om lachen, srs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |