ja als de popo in week 10 komt helemaalquote:
nooit gehad gelukkigquote:Op maandag 9 januari 2017 18:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als de popo in week 10 komt helemaal
nee hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 18:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
probeer je je nou aan niels te verkopen?
hnnnnngquote:
Teun op de achtergrond gewoon gewoon z'n huiswerk maken.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nooit gehad gelukkig
wel dat ik thuis kwam en het hele huis naar joint rook... top tegen lampen alles
en mijn vrouw.. ja ik rook al wat
kun jij Morti's foto even doorsturen?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hoor
ben te oud voor hem
[..]
hnnnnng
was ver voor teun man, ben al zo lang gestoptquote:Op maandag 9 januari 2017 18:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Teun op de achtergrond gewoon gewoon z'n huiswerk maken.
hoeveel verdiendquote:Op maandag 9 januari 2017 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nooit gehad gelukkig
wel dat ik thuis kwam en het hele huis naar joint rook... top tegen lampen alles
waarom gebruik je geen medi wietquote:Op maandag 9 januari 2017 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was ver voor teun man, ben al zo lang gestopt
ghehequote:Op maandag 9 januari 2017 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hoor
ben te oud voor hem
[..]
hnnnnng
bespaardquote:Op maandag 9 januari 2017 18:51 schreef Neverknown het volgende:
ik ben hotter dan
[..]
hoeveel verdiend
ik gebruik alleen tramadol en cortisol, sporadisch...quote:Op maandag 9 januari 2017 18:51 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom gebruik je geen medi wiet
beter dan al die chemische harrel
whehehequote:Op maandag 9 januari 2017 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nooit gehad gelukkig
jaquote:Op maandag 9 januari 2017 18:46 schreef zeer het volgende:
[..]
vind je leuker als je nuchter bent tho
o lekker man.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
had halverwege m'n vakantie werkmail gechecked
sindsdien gespannen to the max, licht en kort slapen
gisteren nergens last van, en goed geslapen
hoeveelquote:
echt strijder ben jequote:Op maandag 9 januari 2017 18:52 schreef Drug het volgende:
ik begin eindelijk ook een beetje in een normale flow te komen
pfff. op een gegeven moment rookten mijn vrouw en ik voor 30 euro per dag... een oogst gaf ons een maand of 2quote:
dan nog lijkt bio wiet me wel beter dan die shitquote:Op maandag 9 januari 2017 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik gebruik alleen tramadol en cortisol, sporadisch...
that trama buzzquote:Op maandag 9 januari 2017 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik gebruik alleen tramadol en cortisol, sporadisch...
nee te veel moeitequote:
stuur me wat opquote:Op maandag 9 januari 2017 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pfff. op een gegeven moment rookten mijn vrouw en ik voor 30 euro per dag... een oogst gaf ons een maand of 2
ja maar jongen, de werking van tramadol tegen mijn pijn is onvergelijkbaar met wiet, wiet neemt de harde randjes weg, tramadol is blissquote:Op maandag 9 januari 2017 18:53 schreef zeer het volgende:
[..]
dan nog lijkt bio wiet me wel beter dan die shit
weet je sws ook hoe vertieft India geworden is door de pharma industrie dan?
India is vertieft door de onafhankelijkheidquote:Op maandag 9 januari 2017 18:53 schreef zeer het volgende:
[..]
dan nog lijkt bio wiet me wel beter dan die shit
weet je sws ook hoe vertieft India geworden is door de pharma industrie dan?
hou je bek nerdquote:Op maandag 9 januari 2017 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
India is vertieft door de onafhankelijkheid
moet ik helemaal op insta of fb een screenshot maken en die uploaden man manquote:
echt he... staat op dat pakje... 1 per 8 uur... als ik het dan toch doe, wel twee, heb ik in ieder geval lol, ja tochquote:
hjb tegen insoquote:
Tijd dat het Britse koninkrijk in ere wordt hersteldquote:
wie ben jijquote:Op maandag 9 januari 2017 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
hjb tegen inso
zo praat je niet tegen mijn bff
deed je ook zo tegen mij in novemberquote:
Hoeveel energie kostte die productie per maand dan? En hoeveel gulden was dat?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pfff. op een gegeven moment rookten mijn vrouw en ik voor 30 euro per dag... een oogst gaf ons een maand of 2
ooh ja dat vroeg je netquote:
hou opquote:
Morfine moet je vragen als je pijn hebtquote:Op maandag 9 januari 2017 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar jongen, de werking van tramadol tegen mijn pijn is onvergelijkbaar met wiet, wiet neemt de harde randjes weg, tramadol is bliss
1 per 8 uur? Heb je 100 mg dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he... staat op dat pakje... 1 per 8 uur... als ik het dan toch doe, wel twee, heb ik in ieder geval lol, ja toch
heb poncho nog niet binnen maar ga zaterdag sws wandeling makenquote:Op maandag 9 januari 2017 18:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja dat vroeg je net![]()
Wil je je kekke nwe poncho testen of beter beter weer?
gulden hahaha bitchquote:Op maandag 9 januari 2017 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel energie kostte die productie per maand dan? En hoeveel gulden was dat?
ja... krijg ik alleen na operatiesquote:Op maandag 9 januari 2017 18:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Morfine moet je vragen als je pijn hebt
ga je nu tegen mij doen zoals je tegen noel doet jaquote:
tramadol is het syntetische broertje van morfine, morfine is super lekker als je niks meer wil doenquote:Op maandag 9 januari 2017 18:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
krijg altijd zo'n 'alles wat ik post is echt helemaal totaal niet aangedikt of overdreven' gevoel bij dit soort shitquote:Op maandag 9 januari 2017 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gulden hahaha bitch
energie was wel een puntje ja
moest op een gegeven moment flink nabetalen, maar overall denk ik wel iets winst en een hoop lol
ik had de vorige keer dat ik in het ziekenhuis lag morfine gekregen en toen ging ik spacen door de gangen van het ziekenhuis tot ik voor het hokje van de nachtzusters kwam en daar vol out gingquote:Op maandag 9 januari 2017 18:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nooitquote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je nu tegen mij doen zoals je tegen noel doet ja
In Polen ook als je lichte ingreep heb zoals kies trekkenquote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja... krijg ik alleen na operaties
ZO VOLWASSEEEENquote:Op maandag 9 januari 2017 18:56 schreef Drug het volgende:
faber jan douwe kroeske breng die 2 meter rap
dat magquote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef zeer het volgende:
[..]
krijg altijd zo'n 'alles wat ik post is echt helemaal totaal niet aangedikt of overdreven' gevoel bij dit soort shit
oke gelukkigquote:
stop die assiej now doneer giro 555quote:Op maandag 9 januari 2017 18:56 schreef Drug het volgende:
kijken naar de meisje
met korte rokke
met korte rokke
korte korte rokke
500 mg? Denk het nietquote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pfff ik zou het zo uit mijn hoofd niet weten, moet ik gaan kijken, ik dacht 500 eigenlijk
Wel ondergoed aan?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:58 schreef TARDIS. het volgende:
Liep ik daar in mijn ziekenhuisjurkje met mijn infuusje
Maak ff een vlog aubquote:Op maandag 9 januari 2017 18:58 schreef TARDIS. het volgende:
Liep ik daar in mijn ziekenhuisjurkje met mijn infuusje
doneer mijquote:Op maandag 9 januari 2017 18:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
stop die assiej now doneer giro 555
ja dan moet ik echt gaan kijken, ik heb de retardant die langzaam afgeeftquote:Op maandag 9 januari 2017 18:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
500 mg? Denk het niet![]()
Indien 50, combineer met paracetamol indien meer pijn: tramamol is bliss max
rtquote:
hahaha retardquote:Op maandag 9 januari 2017 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dan moet ik echt gaan kijken, ik heb de retardant die langzaam afgeeft
oke, sorryquote:Op maandag 9 januari 2017 18:59 schreef zeer het volgende:
[..]
maar niet weer van dat soort taal ok ik ben een onzeker wezen
Haha retardantquote:Op maandag 9 januari 2017 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Leuke scs kies jijquote:Op maandag 9 januari 2017 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
oke, sorry
lief doen tegen mijn vrienden dan he
Hij had altijd kekke verhalen over vechten met de nazi's enzoquote:
weenie maar grtd is doodquote:
veluwe is wel nicequote:Op maandag 9 januari 2017 18:56 schreef zeer het volgende:
[..]
heb poncho nog niet binnen maar ga zaterdag sws wandeling maken
'ik heb mijn retards het liefst rectaal dokter'quote:Op maandag 9 januari 2017 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja moet ik ook steeds om gniffelen
o lol daarvoor hoef je niet lang te zitten johquote:Op maandag 9 januari 2017 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij had altijd kekke verhalen over vechten met de nazi's enzo
echt party pooper ben jequote:Op maandag 9 januari 2017 19:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
veluwe is wel nice
Radio kootwijk is tof wel druk vaak
Ik ga niet mee
net had je nog geen zinquote:
kweenie welke deadprez jij kent maar de deadprez die hier postte heeft alleen hard voor nazi's weggerendquote:Op maandag 9 januari 2017 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij had altijd kekke verhalen over vechten met de nazi's enzo
HETERO TIME!!! HEEEEEETEERROOOO TIMEEE!!quote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Miss NL, ze lijkt zo on tatta.
Waarom is ie wegquote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie welke deadprez jij kent maar de deadprez die hier postte heeft alleen hard voor nazi's weggerend
ga je ook rijmen van assie.quote:
100. 150 of 200quote:Op maandag 9 januari 2017 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is Jessie Jazz Vuijk toch al?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook geen tattaquote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
wauw ben normaal niet zo van meisjes met krullen mr deze wel nice thoughquote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
wat is datquote:
BNW SCquote:Op maandag 9 januari 2017 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
The truth is here. Geen idee wat ze er bespreken
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En hoe weet jij hoe dat proeft?
had je dat van tevoren niet kunnen bedenkenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:03 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb honger. Ik had een vies recept gevolgd. Boerenkool gestoofd met stukjes varkensworst tomaten uit blik en kapucijners. T was net gevangenisetenwaar the fuck waren de koolhydraten dan
wel mooiquote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Is ie succesvol gewordenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:03 schreef zeer het volgende:
[..]
hij gaat met godspeed nu man, je bent te laat
ze heeft nog die frisheid van een peachquote:
oke laten we even kijkenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
The truth is here. Geen idee wat ze er bespreken
Ik ga zo slapen. Na mijn vlucht morgen okequote:Op maandag 9 januari 2017 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
oke laten we even kijken
doe eens linkje
anna is de liefstequote:Op maandag 9 januari 2017 19:04 schreef zeer het volgende:
[..]
zelden zo'n domme gans op tv gezien icm met Anna 'Tho is mijn daddy en steun Dekker' Nooshin
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:04 schreef zeer het volgende:
[..]
zelden zo'n domme gans op tv gezien icm met Anna 'Tho is mijn daddy en steun Dekker' Nooshin
oke is goedquote:Op maandag 9 januari 2017 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen. Na mijn vlucht morgen oke
wat denk je zelf? KUN JE HET ANTWOORD NIET ZELF BEDENKEN GVDquote:Op maandag 9 januari 2017 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
had je dat van tevoren niet kunnen bedenken
trouwens, varkensworst
wejo doe rustigquote:Op maandag 9 januari 2017 19:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat denk je zelf? KUN JE HET ANTWOORD NIET ZELF BEDENKEN GVD
Ergens rond 10enquote:Op maandag 9 januari 2017 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
oke is goed
hoe laat vliegen (NLse tijd)
btje dom is het wel heurquote:Op maandag 9 januari 2017 19:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat denk je zelf? KUN JE HET ANTWOORD NIET ZELF BEDENKEN GVD
echt dom wijf zelden iemand gezien die zo ver van de werkelijkheid afstaat wat een jankbal gadverdammequote:Op maandag 9 januari 2017 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
anna is de liefste
ik heb haar boek en ze heeft hem gesigneerd![]()
vet lief berichtje staat erin
ga je ook rijmen van assiej als baarmoeder deep zitquote:
wie bedenkt zo'n kutgerecht?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:03 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb honger. Ik had een vies recept gevolgd. Boerenkool gestoofd met stukjes varkensworst tomaten uit blik en kapucijners. T was net gevangenisetenwaar the fuck waren de koolhydraten dan
in de ochtend?quote:
Probeer dit eens.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:03 schreef madeliefff het volgende:
dus oordeel jij daar overquote:Op maandag 9 januari 2017 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Pep snuiven bij je ouders op zolder wordt in veel culturen toch niet als succesvol gezien
Dp was het daar wel over eensquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef zeer het volgende:
[..]
dus oordeel jij daar over
zegt meer over jou man
ja niet voor langquote:Op maandag 9 januari 2017 19:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ze heeft nog die frisheid van een peach
Zoëy van der Koolen, ik kan niet achterhalen of ze een halfbloed is.quote:
'Ik ga hier dus fel tegen in An, afspraak = afspraak!!'quote:
ken je haar alleen van expeditie of kijk je ook dr vlogsquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef zeer het volgende:
[..]
echt dom wijf zelden iemand gezien die zo ver van de werkelijkheid afstaat wat een jankbal gadverdamme
dat klinkt echt heel goorquote:
nee er zijn al te veel mensenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
De oude vrouw in het bed tegenover mij is aan het stikken en sterven. Moet ik ingrijpen?
keekquote:Op maandag 9 januari 2017 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ken je haar alleen van expeditie of kijk je ook dr vlogs
ligt eraan of je een extra bed wil of nietquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
De oude vrouw in het bed tegenover mij is aan het stikken en sterven. Moet ik ingrijpen?
nee, laat gaanquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
Sowieso niet puurquote:Op maandag 9 januari 2017 19:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zoëy van der Koolen, ik kan niet achterhalen of ze een halfbloed is.
gewoon niets doen laat de natuur zijn werk doen hoort derbijquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
hoezo niet voor lang?quote:
jaquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
btje dom is het wel heur
zullen we achterkomen?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ga je ook rijmen van assiej als baarmoeder deep zit
en coke dealen met me pa?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Pep snuiven bij je ouders op zolder wordt in veel culturen toch niet als succesvol gezien
Haar peach zal ook wel naar peach smaken denk ik zo.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ze heeft nog die frisheid van een peach
brutaliteiten van et jochquote:
hoe oud is ze die smaatjequote:Op maandag 9 januari 2017 19:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Haar peach zal ook wel naar peach smaken denk ik zo.
hij post hier nog wel eens maar een stuk minder, geen idee waarom eigenlijkquote:Op maandag 9 januari 2017 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dp en ik waren dikke mik
Jammer dat ie weg is
het leven verpest dat toch meestal welquote:Op maandag 9 januari 2017 19:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
gewoon niets doen laat de natuur zijn werk doen hoort derbij
[..]
hoezo niet voor lang?
Denk succesvol tegenwoordig.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:10 schreef zeer het volgende:
[..]
hij post hier nog wel eens maar een stuk minder, geen idee waarom eigenlijk
Maar wanneer heeft die Miss van jou gewonnen dan? want ik weet niet beter dan dat Jessie Miss NL is.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zoëy van der Koolen, ik kan niet achterhalen of ze een halfbloed is.
ja man ervaringen maken je zuur en nakken je onschuldquote:Op maandag 9 januari 2017 19:10 schreef Drug het volgende:
[..]
het leven verpest dat toch meestal wel
Corruptie, en dan in alle lagen van de ambtenarij, zie ik als één van de grootste problemen in het huidige India. Weet men zelf ook daar.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tijd dat het Britse koninkrijk in ere wordt hersteld
bonus niet anusquote:
Ben je tegenwoordig ook al India kenner?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Corruptie, en dan in alle lagen van de ambtenarij, zie ik als één van de grootste problemen in het huidige India. Weet men zelf ook daar.
Sws tenenkrommend hoe ze haar vermeende morele superioriteit als een soort vlaggenschip opwierp terwijl ze niet door had dat hij al weken geleden gekapseisd was.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:08 schreef zeer het volgende:
[..]
'Ik ga hier dus fel tegen in An, afspraak = afspraak!!'
'Thomas is natuurlijk echt een sportman, echt respect voor die kerel'
Was Thomas niet die man die letterlijke de hele Westerse wereld oplichtte?
Sommige culturen moet je klein houdenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Corruptie, en dan in alle lagen van de ambtenarij, zie ik als één van de grootste problemen in het huidige India. Weet men zelf ook daar.
jij weer met die pas door je asscrack heen te swipenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
haal ik altijd door elkaar, genant bij de AH
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:14 schreef zeer het volgende:
[..]
jij weer met die pas door je asscrack heen te swipen
haha sws hoe fucking ondergeschikt ben je als je tegen alles in actief blijft deelnemen aan een "complot" waarbij jouw enige functie is het eerder afvallen van je daddy?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws tenenkrommend hoe ze haar vermeende morele superioriteit als een soort vlaggenschip opwierp terwijl ze niet door had dat hij al weken geleden gekapseisd was.
lol ahahahaquote:Op maandag 9 januari 2017 19:14 schreef Neverknown het volgende:
hier vind ik haar niet knap though.
tenminste mensen beweren et is haar.
[ afbeelding ]
Klinkt smerig, waarom maak je dat nouquote:Op maandag 9 januari 2017 19:03 schreef madeliefff het volgende:
23 mooimeid hoor, bijna net zo mooi als jij.quote:
wat is dat?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:14 schreef Neverknown het volgende:
hier vind ik haar niet knap though.
tenminste mensen beweren et is haar.
[ afbeelding ]
Nee er moet echt een godswonder gebeuren wil er nu iemand een ritje op de TARDIS.trein maken zo beroerd zie ik eruit.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat doeee je daar? Verpleegstertjes regelen of ..?
echt zon tactisch goed antwoord kan ik jou inhuren als vrind van mequote:Op maandag 9 januari 2017 19:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
23 mooimeid hoor, bijna net zo mooi als jij.
k dacht is weer eens iets anders en t ziet er niet verkeerd uit. Maar smaakt zo sober.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:16 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Klinkt smerig, waarom maak je dat nou
stuur eens een selfiequote:Op maandag 9 januari 2017 19:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee er moet echt een godswonder gebeuren wil er nu iemand een ritje op de TARDIS.trein maken zo beroerd zie ik eruit.
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
sterktequote:Op maandag 9 januari 2017 19:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee er moet echt een godswonder gebeuren wil er nu iemand een ritje op de TARDIS.trein maken zo beroerd zie ik eruit.
bietje zout erop?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k dacht is weer eens iets anders en t ziet er niet verkeerd uit. Maar smaakt zo sober.
ik zeg jeetje jij zegt mineetjequote:Op maandag 9 januari 2017 18:59 schreef Drug het volgende:
dineetje voor tweetje bij restaurant t spleetje
juistquote:Op maandag 9 januari 2017 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zeg jeetje jij zegt mineetje
lekkerquote:Op maandag 9 januari 2017 19:16 schreef HRC2020 het volgende:
Ik had spaghetti met zongedroogde tomaatjes en knoflook en rode ui en balsamicoazijn en basilicum
Dat is haar voorgangster.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zeg jeetje jij zegt mineetje
hoezo is dat ergquote:
14 keer geweest, nee ik zal India niet kennen.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig ook al India kenner?
terechtquote:Op maandag 9 januari 2017 19:19 schreef TARDIS. het volgende:
Heb m'n laptop meegenomen naar het ziekenhuis zodat ik kon FOK!ken
oneensquote:
omdat ik nu honger krijgquote:
was haar zusje die in haar schaduw wilquote:
geef het altijd aan mijn cavia'squote:Op maandag 9 januari 2017 19:21 schreef Chai het volgende:
Heb nog rauwe broccoli stronk. Had ik nog net van het groenafval gered, want mijn moeder weet niet dat het eetbaar is.
lekkerste van de broccoliquote:Op maandag 9 januari 2017 19:21 schreef Chai het volgende:
Heb nog rauwe broccoli stronk. Had ik nog net van het groenafval gered, want mijn moeder weet niet dat het eetbaar is.
bah alleen die stronk zonder die kooltjes armoedig sjaaiquote:Op maandag 9 januari 2017 19:21 schreef Chai het volgende:
quote:
Ik vind het gekkenhuisgehalte wel wat hebben daar.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sommige culturen moet je klein houden
o yeahquote:Op maandag 9 januari 2017 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dat jij jouw dagelijkse portie nou inhaleert
hoquote:Op maandag 9 januari 2017 19:24 schreef Neverknown het volgende:
die zus van haar is akelig
[ [url=
https://lh3.googleusercon(...)photo.jpg]afbeelding[/url] ]
net zo als yolanthe en der zussen yolanthe near perfect en die zusjes lijken ook btje op muizen
is die foto nu zo raar gecropt of studeert ze voor havle maan?quote:
iets aan gebit ookquote:Op maandag 9 januari 2017 19:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet echt een mooie hoofdvorm nee.
Sow fokkop, maar na 3 baco zie je die neus echt niet meer hoor.quote:
Wat een spookquote:
Mijn kind is ook bijzonder knapquote:Op maandag 9 januari 2017 19:29 schreef Neverknown het volgende:
is soms echt de mix. Je kan de knapste vader en moeder hebben en nog lellek worden..
Yolanthe vs haar zussen
deze zoey en der zus. bewijzen et weer
Misschien hebben de zussen van Yolanthe wel inhoudquote:Op maandag 9 januari 2017 19:29 schreef Neverknown het volgende:
is soms echt de mix. Je kan de knapste vader en moeder hebben en nog lellek worden..
Yolanthe vs haar zussen
deze zoey en der zus. bewijzen et weer
Neem 'n voorbeeld aan Niels, die heeft ten minste nog wel een volle haardos en hij is nog drie jaar ouder ook.quote:
De verhoudingen zijn zoek. mr echt lelijk is ze ook nietquote:Op maandag 9 januari 2017 19:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ben ik nou de enige die dit gewoon best een mooie meid vindt
godtievus jouw Nederlands is echt beroerdquote:Op maandag 9 januari 2017 19:30 schreef Kurovski het volgende:
Maar gisteren m'n horeca schort teruggevonden, even omgedaan ivm koken.![]()
Die sporttassen zitten vol met verrassingen en het is alweer bijna een jaar geleden dat ik ben verhuist.
vind ik wel meevallenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
De verhoudingen zijn zoek. mr echt lelijk is ze ook niet
ligt eraan of ze gevuld wordenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:31 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Misschien hebben de zussen van Yolanthe wel inhoud
op fok mag je gwn en held zn met groten mond soms.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:32 schreef Crip het volgende:
wat lopen jullie haar af te kraken, alsof jullie supermodellen zijn.
is anders gwn cute meisje
Dat is Xelly toch?quote:
Niet zo beroerd als jouw harses gelukkig.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godtievus jouw Nederlands is echt beroerd
ja die lijkt btje op een muisjequote:
het spant eromquote:Op maandag 9 januari 2017 19:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet zo beroerd als jouw harses gelukkig.
ja meende dat echt keihardquote:Op maandag 9 januari 2017 19:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
op fok mag je gwn en held zn met groten mond soms.
jij zei zelf dat je meiden afwees voor je make up omdat je d8 dat hun gezicht niet te redden was.
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet zo beroerd als jouw harses gelukkig.
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn kind is ook bijzonder knap
ja, denk dat (bijna) iedereen dat hier wel beetje doet.quote:
nee noem mensn alleen lelijk als ze zich te veel wanenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja, denk dat (bijna) iedereen dat hier wel beetje doet.
en in elk grapje zit en waarheid vaak.
Weet niet waar ze last van hebbenquote:
er zit helemaal een gaat in zijn oor hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 19:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind wel kut voor je dat je ziekenhuis ligt hoor.
Komt allemaal goed huilebalk
ja me too.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:36 schreef Crip het volgende:
[..]
nee noem mensn alleen lelijk als ze zich te veel wanen
haar kort geknipt?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja me too.
vandaag ben ik lekker gek.
Heb je ook een pittig kapsel?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja me too.
vandaag ben ik lekker gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |