ja niet voor langquote:Op maandag 9 januari 2017 19:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ze heeft nog die frisheid van een peach
Zoëy van der Koolen, ik kan niet achterhalen of ze een halfbloed is.quote:
'Ik ga hier dus fel tegen in An, afspraak = afspraak!!'quote:
ken je haar alleen van expeditie of kijk je ook dr vlogsquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef zeer het volgende:
[..]
echt dom wijf zelden iemand gezien die zo ver van de werkelijkheid afstaat wat een jankbal gadverdamme
dat klinkt echt heel goorquote:
nee er zijn al te veel mensenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
De oude vrouw in het bed tegenover mij is aan het stikken en sterven. Moet ik ingrijpen?
keekquote:Op maandag 9 januari 2017 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ken je haar alleen van expeditie of kijk je ook dr vlogs
ligt eraan of je een extra bed wil of nietquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
De oude vrouw in het bed tegenover mij is aan het stikken en sterven. Moet ik ingrijpen?
nee, laat gaanquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
Sowieso niet puurquote:Op maandag 9 januari 2017 19:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zoëy van der Koolen, ik kan niet achterhalen of ze een halfbloed is.
gewoon niets doen laat de natuur zijn werk doen hoort derbijquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
hoezo niet voor lang?quote:
jaquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
btje dom is het wel heur
zullen we achterkomen?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ga je ook rijmen van assiej als baarmoeder deep zit
en coke dealen met me pa?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Pep snuiven bij je ouders op zolder wordt in veel culturen toch niet als succesvol gezien
Haar peach zal ook wel naar peach smaken denk ik zo.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ze heeft nog die frisheid van een peach
brutaliteiten van et jochquote:
hoe oud is ze die smaatjequote:Op maandag 9 januari 2017 19:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Haar peach zal ook wel naar peach smaken denk ik zo.
hij post hier nog wel eens maar een stuk minder, geen idee waarom eigenlijkquote:Op maandag 9 januari 2017 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dp en ik waren dikke mik
Jammer dat ie weg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |