net had je nog geen zinquote:
kweenie welke deadprez jij kent maar de deadprez die hier postte heeft alleen hard voor nazi's weggerendquote:Op maandag 9 januari 2017 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij had altijd kekke verhalen over vechten met de nazi's enzo
HETERO TIME!!! HEEEEEETEERROOOO TIMEEE!!quote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Miss NL, ze lijkt zo on tatta.
Waarom is ie wegquote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie welke deadprez jij kent maar de deadprez die hier postte heeft alleen hard voor nazi's weggerend
ga je ook rijmen van assie.quote:
100. 150 of 200quote:Op maandag 9 januari 2017 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dan moet ik echt gaan kijken, ik heb de retardant die langzaam afgeeft
Dat is Jessie Jazz Vuijk toch al?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook geen tattaquote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
wauw ben normaal niet zo van meisjes met krullen mr deze wel nice thoughquote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
wat is datquote:
BNW SCquote:Op maandag 9 januari 2017 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
The truth is here. Geen idee wat ze er bespreken
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En hoe weet jij hoe dat proeft?
had je dat van tevoren niet kunnen bedenkenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:03 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb honger. Ik had een vies recept gevolgd. Boerenkool gestoofd met stukjes varkensworst tomaten uit blik en kapucijners. T was net gevangenisetenwaar the fuck waren de koolhydraten dan
wel mooiquote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Is ie succesvol gewordenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:03 schreef zeer het volgende:
[..]
hij gaat met godspeed nu man, je bent te laat
ze heeft nog die frisheid van een peachquote:
oke laten we even kijkenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
The truth is here. Geen idee wat ze er bespreken
Ik ga zo slapen. Na mijn vlucht morgen okequote:Op maandag 9 januari 2017 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
oke laten we even kijken
doe eens linkje
anna is de liefstequote:Op maandag 9 januari 2017 19:04 schreef zeer het volgende:
[..]
zelden zo'n domme gans op tv gezien icm met Anna 'Tho is mijn daddy en steun Dekker' Nooshin
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:04 schreef zeer het volgende:
[..]
zelden zo'n domme gans op tv gezien icm met Anna 'Tho is mijn daddy en steun Dekker' Nooshin
oke is goedquote:Op maandag 9 januari 2017 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen. Na mijn vlucht morgen oke
wat denk je zelf? KUN JE HET ANTWOORD NIET ZELF BEDENKEN GVDquote:Op maandag 9 januari 2017 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
had je dat van tevoren niet kunnen bedenken
trouwens, varkensworst
wejo doe rustigquote:Op maandag 9 januari 2017 19:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat denk je zelf? KUN JE HET ANTWOORD NIET ZELF BEDENKEN GVD
Ergens rond 10enquote:Op maandag 9 januari 2017 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
oke is goed
hoe laat vliegen (NLse tijd)
btje dom is het wel heurquote:Op maandag 9 januari 2017 19:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat denk je zelf? KUN JE HET ANTWOORD NIET ZELF BEDENKEN GVD
echt dom wijf zelden iemand gezien die zo ver van de werkelijkheid afstaat wat een jankbal gadverdammequote:Op maandag 9 januari 2017 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
anna is de liefste
ik heb haar boek en ze heeft hem gesigneerd![]()
vet lief berichtje staat erin
ga je ook rijmen van assiej als baarmoeder deep zitquote:
wie bedenkt zo'n kutgerecht?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:03 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb honger. Ik had een vies recept gevolgd. Boerenkool gestoofd met stukjes varkensworst tomaten uit blik en kapucijners. T was net gevangenisetenwaar the fuck waren de koolhydraten dan
in de ochtend?quote:
Probeer dit eens.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:03 schreef madeliefff het volgende:
dus oordeel jij daar overquote:Op maandag 9 januari 2017 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Pep snuiven bij je ouders op zolder wordt in veel culturen toch niet als succesvol gezien
Dp was het daar wel over eensquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef zeer het volgende:
[..]
dus oordeel jij daar over
zegt meer over jou man
ja niet voor langquote:Op maandag 9 januari 2017 19:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ze heeft nog die frisheid van een peach
Zoëy van der Koolen, ik kan niet achterhalen of ze een halfbloed is.quote:
'Ik ga hier dus fel tegen in An, afspraak = afspraak!!'quote:
ken je haar alleen van expeditie of kijk je ook dr vlogsquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef zeer het volgende:
[..]
echt dom wijf zelden iemand gezien die zo ver van de werkelijkheid afstaat wat een jankbal gadverdamme
dat klinkt echt heel goorquote:
nee er zijn al te veel mensenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
De oude vrouw in het bed tegenover mij is aan het stikken en sterven. Moet ik ingrijpen?
keekquote:Op maandag 9 januari 2017 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ken je haar alleen van expeditie of kijk je ook dr vlogs
ligt eraan of je een extra bed wil of nietquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
De oude vrouw in het bed tegenover mij is aan het stikken en sterven. Moet ik ingrijpen?
nee, laat gaanquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
Sowieso niet puurquote:Op maandag 9 januari 2017 19:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zoëy van der Koolen, ik kan niet achterhalen of ze een halfbloed is.
gewoon niets doen laat de natuur zijn werk doen hoort derbijquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
hoezo niet voor lang?quote:
jaquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
btje dom is het wel heur
zullen we achterkomen?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ga je ook rijmen van assiej als baarmoeder deep zit
en coke dealen met me pa?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Pep snuiven bij je ouders op zolder wordt in veel culturen toch niet als succesvol gezien
Haar peach zal ook wel naar peach smaken denk ik zo.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ze heeft nog die frisheid van een peach
brutaliteiten van et jochquote:
hoe oud is ze die smaatjequote:Op maandag 9 januari 2017 19:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Haar peach zal ook wel naar peach smaken denk ik zo.
hij post hier nog wel eens maar een stuk minder, geen idee waarom eigenlijkquote:Op maandag 9 januari 2017 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dp en ik waren dikke mik
Jammer dat ie weg is
het leven verpest dat toch meestal welquote:Op maandag 9 januari 2017 19:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
gewoon niets doen laat de natuur zijn werk doen hoort derbij
[..]
hoezo niet voor lang?
Denk succesvol tegenwoordig.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:10 schreef zeer het volgende:
[..]
hij post hier nog wel eens maar een stuk minder, geen idee waarom eigenlijk
Maar wanneer heeft die Miss van jou gewonnen dan? want ik weet niet beter dan dat Jessie Miss NL is.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zoëy van der Koolen, ik kan niet achterhalen of ze een halfbloed is.
ja man ervaringen maken je zuur en nakken je onschuldquote:Op maandag 9 januari 2017 19:10 schreef Drug het volgende:
[..]
het leven verpest dat toch meestal wel
Corruptie, en dan in alle lagen van de ambtenarij, zie ik als één van de grootste problemen in het huidige India. Weet men zelf ook daar.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tijd dat het Britse koninkrijk in ere wordt hersteld
bonus niet anusquote:
Ben je tegenwoordig ook al India kenner?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Corruptie, en dan in alle lagen van de ambtenarij, zie ik als één van de grootste problemen in het huidige India. Weet men zelf ook daar.
Sws tenenkrommend hoe ze haar vermeende morele superioriteit als een soort vlaggenschip opwierp terwijl ze niet door had dat hij al weken geleden gekapseisd was.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:08 schreef zeer het volgende:
[..]
'Ik ga hier dus fel tegen in An, afspraak = afspraak!!'
'Thomas is natuurlijk echt een sportman, echt respect voor die kerel'
Was Thomas niet die man die letterlijke de hele Westerse wereld oplichtte?
Sommige culturen moet je klein houdenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Corruptie, en dan in alle lagen van de ambtenarij, zie ik als één van de grootste problemen in het huidige India. Weet men zelf ook daar.
jij weer met die pas door je asscrack heen te swipenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
haal ik altijd door elkaar, genant bij de AH
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:14 schreef zeer het volgende:
[..]
jij weer met die pas door je asscrack heen te swipen
haha sws hoe fucking ondergeschikt ben je als je tegen alles in actief blijft deelnemen aan een "complot" waarbij jouw enige functie is het eerder afvallen van je daddy?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws tenenkrommend hoe ze haar vermeende morele superioriteit als een soort vlaggenschip opwierp terwijl ze niet door had dat hij al weken geleden gekapseisd was.
lol ahahahaquote:Op maandag 9 januari 2017 19:14 schreef Neverknown het volgende:
hier vind ik haar niet knap though.
tenminste mensen beweren et is haar.
[ afbeelding ]
Klinkt smerig, waarom maak je dat nouquote:Op maandag 9 januari 2017 19:03 schreef madeliefff het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |