het leven verpest dat toch meestal welquote:Op maandag 9 januari 2017 19:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
gewoon niets doen laat de natuur zijn werk doen hoort derbij
[..]
hoezo niet voor lang?
Denk succesvol tegenwoordig.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:10 schreef zeer het volgende:
[..]
hij post hier nog wel eens maar een stuk minder, geen idee waarom eigenlijk
Maar wanneer heeft die Miss van jou gewonnen dan? want ik weet niet beter dan dat Jessie Miss NL is.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zoëy van der Koolen, ik kan niet achterhalen of ze een halfbloed is.
ja man ervaringen maken je zuur en nakken je onschuldquote:Op maandag 9 januari 2017 19:10 schreef Drug het volgende:
[..]
het leven verpest dat toch meestal wel
Corruptie, en dan in alle lagen van de ambtenarij, zie ik als één van de grootste problemen in het huidige India. Weet men zelf ook daar.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tijd dat het Britse koninkrijk in ere wordt hersteld
bonus niet anusquote:
Ben je tegenwoordig ook al India kenner?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Corruptie, en dan in alle lagen van de ambtenarij, zie ik als één van de grootste problemen in het huidige India. Weet men zelf ook daar.
Sws tenenkrommend hoe ze haar vermeende morele superioriteit als een soort vlaggenschip opwierp terwijl ze niet door had dat hij al weken geleden gekapseisd was.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:08 schreef zeer het volgende:
[..]
'Ik ga hier dus fel tegen in An, afspraak = afspraak!!'
'Thomas is natuurlijk echt een sportman, echt respect voor die kerel'
Was Thomas niet die man die letterlijke de hele Westerse wereld oplichtte?
Sommige culturen moet je klein houdenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Corruptie, en dan in alle lagen van de ambtenarij, zie ik als één van de grootste problemen in het huidige India. Weet men zelf ook daar.
jij weer met die pas door je asscrack heen te swipenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
haal ik altijd door elkaar, genant bij de AH
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:14 schreef zeer het volgende:
[..]
jij weer met die pas door je asscrack heen te swipen
haha sws hoe fucking ondergeschikt ben je als je tegen alles in actief blijft deelnemen aan een "complot" waarbij jouw enige functie is het eerder afvallen van je daddy?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws tenenkrommend hoe ze haar vermeende morele superioriteit als een soort vlaggenschip opwierp terwijl ze niet door had dat hij al weken geleden gekapseisd was.
lol ahahahaquote:Op maandag 9 januari 2017 19:14 schreef Neverknown het volgende:
hier vind ik haar niet knap though.
tenminste mensen beweren et is haar.
[ afbeelding ]
Klinkt smerig, waarom maak je dat nouquote:Op maandag 9 januari 2017 19:03 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb honger. Ik had een vies recept gevolgd. Boerenkool gestoofd met stukjes varkensworst tomaten uit blik en kapucijners. T was net gevangenisetenwaar the fuck waren de koolhydraten dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |