net had je nog geen zinquote:
kweenie welke deadprez jij kent maar de deadprez die hier postte heeft alleen hard voor nazi's weggerendquote:Op maandag 9 januari 2017 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij had altijd kekke verhalen over vechten met de nazi's enzo
HETERO TIME!!! HEEEEEETEERROOOO TIMEEE!!quote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Miss NL, ze lijkt zo on tatta.
Waarom is ie wegquote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie welke deadprez jij kent maar de deadprez die hier postte heeft alleen hard voor nazi's weggerend
ga je ook rijmen van assie.quote:
100. 150 of 200quote:Op maandag 9 januari 2017 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dan moet ik echt gaan kijken, ik heb de retardant die langzaam afgeeft
Dat is Jessie Jazz Vuijk toch al?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook geen tattaquote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
wauw ben normaal niet zo van meisjes met krullen mr deze wel nice thoughquote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
wat is datquote:
BNW SCquote:Op maandag 9 januari 2017 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
The truth is here. Geen idee wat ze er bespreken
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En hoe weet jij hoe dat proeft?
had je dat van tevoren niet kunnen bedenkenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:03 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb honger. Ik had een vies recept gevolgd. Boerenkool gestoofd met stukjes varkensworst tomaten uit blik en kapucijners. T was net gevangenisetenwaar the fuck waren de koolhydraten dan
wel mooiquote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Is ie succesvol gewordenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:03 schreef zeer het volgende:
[..]
hij gaat met godspeed nu man, je bent te laat
ze heeft nog die frisheid van een peachquote:
oke laten we even kijkenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
The truth is here. Geen idee wat ze er bespreken
Ik ga zo slapen. Na mijn vlucht morgen okequote:Op maandag 9 januari 2017 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
oke laten we even kijken
doe eens linkje
anna is de liefstequote:Op maandag 9 januari 2017 19:04 schreef zeer het volgende:
[..]
zelden zo'n domme gans op tv gezien icm met Anna 'Tho is mijn daddy en steun Dekker' Nooshin
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:04 schreef zeer het volgende:
[..]
zelden zo'n domme gans op tv gezien icm met Anna 'Tho is mijn daddy en steun Dekker' Nooshin
oke is goedquote:Op maandag 9 januari 2017 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen. Na mijn vlucht morgen oke
wat denk je zelf? KUN JE HET ANTWOORD NIET ZELF BEDENKEN GVDquote:Op maandag 9 januari 2017 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
had je dat van tevoren niet kunnen bedenken
trouwens, varkensworst
wejo doe rustigquote:Op maandag 9 januari 2017 19:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat denk je zelf? KUN JE HET ANTWOORD NIET ZELF BEDENKEN GVD
Ergens rond 10enquote:Op maandag 9 januari 2017 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
oke is goed
hoe laat vliegen (NLse tijd)
btje dom is het wel heurquote:Op maandag 9 januari 2017 19:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat denk je zelf? KUN JE HET ANTWOORD NIET ZELF BEDENKEN GVD
echt dom wijf zelden iemand gezien die zo ver van de werkelijkheid afstaat wat een jankbal gadverdammequote:Op maandag 9 januari 2017 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
anna is de liefste
ik heb haar boek en ze heeft hem gesigneerd![]()
vet lief berichtje staat erin
ga je ook rijmen van assiej als baarmoeder deep zitquote:
wie bedenkt zo'n kutgerecht?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:03 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb honger. Ik had een vies recept gevolgd. Boerenkool gestoofd met stukjes varkensworst tomaten uit blik en kapucijners. T was net gevangenisetenwaar the fuck waren de koolhydraten dan
in de ochtend?quote:
Probeer dit eens.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:03 schreef madeliefff het volgende:
dus oordeel jij daar overquote:Op maandag 9 januari 2017 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Pep snuiven bij je ouders op zolder wordt in veel culturen toch niet als succesvol gezien
Dp was het daar wel over eensquote:Op maandag 9 januari 2017 19:07 schreef zeer het volgende:
[..]
dus oordeel jij daar over
zegt meer over jou man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |