heb poncho nog niet binnen maar ga zaterdag sws wandeling makenquote:Op maandag 9 januari 2017 18:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja dat vroeg je net![]()
Wil je je kekke nwe poncho testen of beter beter weer?
gulden hahaha bitchquote:Op maandag 9 januari 2017 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel energie kostte die productie per maand dan? En hoeveel gulden was dat?
ja... krijg ik alleen na operatiesquote:Op maandag 9 januari 2017 18:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Morfine moet je vragen als je pijn hebt
ga je nu tegen mij doen zoals je tegen noel doet jaquote:
tramadol is het syntetische broertje van morfine, morfine is super lekker als je niks meer wil doenquote:Op maandag 9 januari 2017 18:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
krijg altijd zo'n 'alles wat ik post is echt helemaal totaal niet aangedikt of overdreven' gevoel bij dit soort shitquote:Op maandag 9 januari 2017 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gulden hahaha bitch
energie was wel een puntje ja
moest op een gegeven moment flink nabetalen, maar overall denk ik wel iets winst en een hoop lol
ik had de vorige keer dat ik in het ziekenhuis lag morfine gekregen en toen ging ik spacen door de gangen van het ziekenhuis tot ik voor het hokje van de nachtzusters kwam en daar vol out gingquote:Op maandag 9 januari 2017 18:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nooitquote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je nu tegen mij doen zoals je tegen noel doet ja
In Polen ook als je lichte ingreep heb zoals kies trekkenquote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja... krijg ik alleen na operaties
ZO VOLWASSEEEENquote:Op maandag 9 januari 2017 18:56 schreef Drug het volgende:
faber jan douwe kroeske breng die 2 meter rap
dat magquote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef zeer het volgende:
[..]
krijg altijd zo'n 'alles wat ik post is echt helemaal totaal niet aangedikt of overdreven' gevoel bij dit soort shit
oke gelukkigquote:
stop die assiej now doneer giro 555quote:Op maandag 9 januari 2017 18:56 schreef Drug het volgende:
kijken naar de meisje
met korte rokke
met korte rokke
korte korte rokke
500 mg? Denk het nietquote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pfff ik zou het zo uit mijn hoofd niet weten, moet ik gaan kijken, ik dacht 500 eigenlijk
Wel ondergoed aan?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:58 schreef TARDIS. het volgende:
Liep ik daar in mijn ziekenhuisjurkje met mijn infuusje
Maak ff een vlog aubquote:Op maandag 9 januari 2017 18:58 schreef TARDIS. het volgende:
Liep ik daar in mijn ziekenhuisjurkje met mijn infuusje
doneer mijquote:Op maandag 9 januari 2017 18:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
stop die assiej now doneer giro 555
ja dan moet ik echt gaan kijken, ik heb de retardant die langzaam afgeeftquote:Op maandag 9 januari 2017 18:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
500 mg? Denk het niet![]()
Indien 50, combineer met paracetamol indien meer pijn: tramamol is bliss max
rtquote:
hahaha retardquote:Op maandag 9 januari 2017 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dan moet ik echt gaan kijken, ik heb de retardant die langzaam afgeeft
oke, sorryquote:Op maandag 9 januari 2017 18:59 schreef zeer het volgende:
[..]
maar niet weer van dat soort taal ok ik ben een onzeker wezen
Haha retardantquote:Op maandag 9 januari 2017 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dan moet ik echt gaan kijken, ik heb de retardant die langzaam afgeeft
Leuke scs kies jijquote:Op maandag 9 januari 2017 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
oke, sorry
lief doen tegen mijn vrienden dan he
Hij had altijd kekke verhalen over vechten met de nazi's enzoquote:
weenie maar grtd is doodquote:
veluwe is wel nicequote:Op maandag 9 januari 2017 18:56 schreef zeer het volgende:
[..]
heb poncho nog niet binnen maar ga zaterdag sws wandeling maken
'ik heb mijn retards het liefst rectaal dokter'quote:Op maandag 9 januari 2017 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja moet ik ook steeds om gniffelen
o lol daarvoor hoef je niet lang te zitten johquote:Op maandag 9 januari 2017 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij had altijd kekke verhalen over vechten met de nazi's enzo
echt party pooper ben jequote:Op maandag 9 januari 2017 19:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
veluwe is wel nice
Radio kootwijk is tof wel druk vaak
Ik ga niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |