quote:
komquote:Op maandag 9 januari 2017 17:46 schreef Mozy het volgende:
jongens doe niet zo gay anders stop ik wat vingers in jullie poeperds.
quote:Op maandag 9 januari 2017 17:46 schreef supersof het volgende:
jongens help
De stroom was net uitgevallen en ik had een was in de wasmachine en ik denk dat die bijna klaar zou zijn, maar door die stroom uitval is ie uitgegaan
WAT NU?
hervat het niet?quote:Op maandag 9 januari 2017 17:46 schreef supersof het volgende:
jongens help
De stroom was net uitgevallen en ik had een was in de wasmachine en ik denk dat die bijna klaar zou zijn, maar door die stroom uitval is ie uitgegaan
WAT NU?
Wilde er toto rot op van maken, maar verzende al :squote:
neequote:
verzendequote:Op maandag 9 januari 2017 17:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wilde er toto rot op van maken, maar verzende al :s
Staat er water in?quote:Op maandag 9 januari 2017 17:46 schreef supersof het volgende:
jongens help
WAT NU?
Ja, wat.quote:
neequote:
ja even kijken hoe het eruit ziet als ik het nu eruit haalquote:
nee over negen maanden pasquote:Op maandag 9 januari 2017 17:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
heb jij geen verantwoordelijkheden ofzo
nou ik vermoed nat...quote:Op maandag 9 januari 2017 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja even kijken hoe het eruit ziet als ik het nu eruit haal
niet dat ik weetquote:Op maandag 9 januari 2017 17:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
heb jij geen verantwoordelijkheden ofzo
succesquote:Op maandag 9 januari 2017 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja even kijken hoe het eruit ziet als ik het nu eruit haal
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom komt Niels hier eigenlijk. Letterlijk niemand mag hem.
Aandacht denk ik.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
oke heb kort programma gedaanquote:
Ik wou dat ik nog fatsoenlijk kon fietsenquote:Op maandag 9 januari 2017 17:52 schreef Kurovski het volgende:
Oh zie nu pas de TT.Maar het is geen skateweer. Wel een stuk gefietst vandaag.
jawel remqoquote:Op maandag 9 januari 2017 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ja da's wel minder als dat niet gaat. Prima vervoermiddel.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik nog fatsoenlijk kon fietsen
Yes. Nou ja, gelukkig is de trein er nog.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja da's wel minder als dat niet gaat. Prima vervoermiddel.
"Nee."quote:Op maandag 9 januari 2017 17:55 schreef Amarantha het volgende:
"Ik sta voor je deur, zin in visite?" Zeg dan maar eens nee.
Wie is dat danquote:Op maandag 9 januari 2017 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
liever dat hij hier post dan die labiele haakneus
"nee eigenlijk niet, sorry"quote:Op maandag 9 januari 2017 17:55 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon lekker laten gaan ouwe reus. Ik post hier ook elke dag Nielsquotes maar ik heb niks tegen je zoals je zietquote:Op maandag 9 januari 2017 17:55 schreef Kurovski het volgende:
Snap eigenljk niet wat men probeert te bereiken met die haatcampagne. Ik bash gewoon terug, dan maar een ban af en toe.
Leg dan eens uit waarom je hier bent en niet een andere SC.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:55 schreef Kurovski het volgende:
Snap eigenljk niet wat men probeert te bereiken met die haatcampagne. Ik bash gewoon terug, dan maar een ban af en toe.
?quote:
n e equote:Op maandag 9 januari 2017 17:55 schreef Amarantha het volgende:
?quote:Op maandag 9 januari 2017 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
does this rag smell like chloroform to you?
quote:Op maandag 9 januari 2017 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die dat drinken hebben een beetje aids
boks ouwe reusquote:
oh dan heb ik een beetje aids ;squote:Op maandag 9 januari 2017 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die dat drinken hebben een beetje aids
Dat drinken die aanstaande moeders in 4 handen op één buik altijd en ik wil niet zwanger worden, dus nog nooit gedronken.quote:
O, chlootjequote:
macht = aantrekkelijkquote:
Als Crip nu zou meeposten krijgt hij vast weer een toeval.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom je hier bent en niet een andere SC.
Heb geen zin in theequote:Op maandag 9 januari 2017 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt heel vies en aids voor je lichaam
Beter thee
aww yesquote:Op maandag 9 januari 2017 17:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat drinken die aanstaande moeders in 4 handen op één buik altijd en ik wil niet zwanger worden, dus nog nooit gedronken.
warm waterquote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter iets wat goed voor je is
Zoals water of thee
oke dan zal ik zo een fles water drinkenquote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter iets wat goed voor je is
Zoals water of thee
hij was daar toch op terug gekomen?quote:
Heb je ook een blowende/gamende vriend? denk dat er nog wel iets anders van de bingokaart nodig is hoor.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
aww yes
dan ben ik een aanstaande moeder
nee gewoon mannen in pak hnnnngquote:
valt wel mee hoorquote:
nou zover ik weet niet hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hij was daar toch op terug gekomen?
Ik ook.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
aww yes
Ik heb net een kan thee besteld bij de room servicequote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan zal ik zo een fles water drinken
Ik zie geen reden waarom ik ook maar iets zou verklaren aan een roddelaar.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom je hier bent en niet een andere SC.
Nee, helaas geen vriendquote:Op maandag 9 januari 2017 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je ook een blowende/gamende vriend? denk dat er nog wel iets anders van de bingokaart nodig is hoor.
vind jequote:
aiquote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
aww yes
quote:Op maandag 9 januari 2017 18:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zie geen reden waarom ik ook maar iets zou verklaren aan een roddelaar.
Ja, kinderkamer niet afquote:
ook alleen staand moeder toevalligquote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
aww yes
?quote:
hoor mannen altijd zeuren daaroverquote:Op maandag 9 januari 2017 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een goed op maat gemaakt pak is heerlijk
Slecht pak dan.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
hoor mannen altijd zeuren daarover
quote:Op maandag 9 januari 2017 18:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ook alleen staand moeder toevallig
[ afbeelding ]
Mensen die niet in dit livetopic warenquote:Op maandag 9 januari 2017 18:06 schreef Toto69 het volgende:
wisten jullie dat dit filmpje met 1,5m views van een heuse fokker is
Jeans, een overhemd en een vest/bodywarmer vind ik het comfortabelst met dit weer.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
hoor mannen altijd zeuren daarover
Haha dat filmpje is wel king jaquote:Op maandag 9 januari 2017 18:06 schreef Toto69 het volgende:
wisten jullie dat dit filmpje met 1,5m views van een heuse fokker is
zou ik niet kunnenquote:Op maandag 9 januari 2017 18:07 schreef Drug het volgende:
[..]
had niet op gerekend andermans kind op te voeden, maar ben wel bereid hoor
quote:Op maandag 9 januari 2017 18:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die niet in dit livetopic waren
theo james is gewoon ONGELOOFLIJK aantrekkelijkquote:Op maandag 9 januari 2017 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind een pak niet aantrekkelijk. Beetje alledaags
echtquote:Op maandag 9 januari 2017 18:07 schreef Drug het volgende:
[..]
had niet op gerekend andermans kind op te voeden, maar ben wel bereid hoor
Koen Verweij ookquote:Op maandag 9 januari 2017 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
theo james is gewoon ONGELOOFLIJK aantrekkelijk
ik vind bodywarmers echt lelijkquote:Op maandag 9 januari 2017 18:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jeans, een overhemd en een vest/bodywarmer vind ik het comfortabelst met dit weer.
Stevige schoenen erbij...
Mijn oma heeft ook altijd bodywarmerquote:Op maandag 9 januari 2017 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind bodywarmers echt lelijk
behalve bij mijn oma
Handig, lekker veel pockets. Een sweater heeft dat voordeel niet.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind bodywarmers echt lelijk
behalve bij mijn oma
Andermans kind welquote:Op maandag 9 januari 2017 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
echt
ik zou dat eigenlijk niet willen
mijne ookquote:Op maandag 9 januari 2017 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma heeft ook altijd bodywarmer
staat in de schaduwquote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 18:17 schreef Toto69 het volgende:
@GGMM_De_Echte @PaxconFCG @Srsly_Mortaxx @SdVFan @InsomniaVBL @supersof69
ik luister liever actin' upquote:Op maandag 9 januari 2017 18:17 schreef Toto69 het volgende:
@GGMM_De_Echte @PaxconFCG @Srsly_Mortaxx @SdVFan @InsomniaVBL @supersof69
liefde overwint zulke zakenquote:Op maandag 9 januari 2017 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
echt
ik zou dat eigenlijk niet willen
zwartquote:Op maandag 9 januari 2017 18:24 schreef supersof het volgende:
waar zijn de girls
welke kleur zal ik mijn nagels lakken
peach nude kleurquote:Op maandag 9 januari 2017 18:24 schreef supersof het volgende:
waar zijn de girls
Roze.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:24 schreef supersof het volgende:
waar zijn de girls
jungle redquote:Op maandag 9 januari 2017 18:24 schreef supersof het volgende:
waar zijn de girls
ja dat herken ik wel een beetje.quote:
relax 😁quote:Op maandag 9 januari 2017 18:26 schreef Amarantha het volgende:
Oh Google zegt dat je nu vraagt hoe het gaat. Ja lekker hoor, daar ook?
quote:Op maandag 9 januari 2017 18:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zal jou weghalen... uit het basisregister
uit nest gooien en eigen makenquote:Op maandag 9 januari 2017 18:27 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat herken ik wel een beetje.
maar als ik verliefd zou worden op chick met kind zou dat kind niet blokkeren
nee, dan moet je even meelopen met mijquote:Op maandag 9 januari 2017 18:29 schreef HRC2020 het volgende:
Zit ik hier goed voor de pedofielen sc?
Omg. Waar?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:33 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat ze in die koffieshop gisteren wel 100 soorten wiet en hasj hadden
waarom geen mocro hasjquote:Op maandag 9 januari 2017 18:33 schreef Amarantha het volgende:
Koop altijd maar White Widow hier. Kwaliteit is toch niet beter als ik duurdere wiet koop.
quote:
quote:
jullie kunnen kiezen tussen deze kleurenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op maandag 9 januari 2017 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
jullie kunnen kiezen tussen deze kleurengroenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
[..]
jullie kunnen kiezen tussen deze kleurenLinks!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ben je kleurenblind???quote:
woowquote:Op maandag 9 januari 2017 18:33 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat ze in die koffieshop gisteren wel 100 soorten wiet en hasj hadden
Welke shop? Ik wil deze zomer ook weer naar Amsterdam. Ik ben vorig jaar bij de boerenjongens geweest. Wat een prachtige coffeeshop is dat. Zo moeten ze allemaal zijn.quote:
zo saai roodquote:
[..]
[..]
[..]
jullie kunnen kiezen tussen deze kleurenmiddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
[..]
jullie kunnen kiezen tussen deze kleurenDoe die donkerrode, heb ik ook op nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wauwquote:Op maandag 9 januari 2017 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
zo saai rood
ik zat te denken aan de middelste
staat je welquote:Op maandag 9 januari 2017 18:35 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Doe die donkerrode, heb ik ook op nu
Ik ook maar had er een week geleden al af gemoeten. Maar fuck glitters er overheen, kut werk om eraf te halen.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:35 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Doe die donkerrode, heb ik ook op nu
dat je papa wordtquote:
coffeshop hortus de overkant, was echt mooie zaak, super relaxte kerel achter de baliequote:Op maandag 9 januari 2017 18:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke shop? Ik wil deze zomer ook weer naar Amsterdam. Ik ben vorig jaar bij de boerenjongens geweest. Wat een prachtige coffeeshop is dat. Zo moeten ze allemaal zijn.
[..]
[..]
[..]
jullie kunnen kiezen tussen deze kleurenheb het al gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke danquote:
ohquote:Op maandag 9 januari 2017 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik merk weinig van hasj en ik vind wiet lekkerder.
Ik hoop dat ik dit kan onthouden haha. En anders vraag ik je tegen die tijd weer, hopelijk weet jij het dan nog.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:37 schreef zeer het volgende:
[..]
coffeshop hortus de overkant, was echt mooie zaak, super relaxte kerel achter de balie
vergeet nooit watquote:Op maandag 9 januari 2017 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dit kan onthouden haha. En anders vraag ik je tegen die tijd weer, hopelijk weet jij het dan nog.
val je nog op anorexia of kun je inmiddels al meer vrouw aan?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kort zwart jurkje erbij. Hnnnnng
wiet geeft echt stoned unmovable shitty fuck gevoelquote:Op maandag 9 januari 2017 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
wat is dan main difference tussen wiet en hasj
Als jij het mag, mag ik het ook!!quote:Op maandag 9 januari 2017 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik je met mijn bekentenis aangezet tot drugs?
Wiet > hasjquote:Op maandag 9 januari 2017 18:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wiet geeft echt stoned unmovable shitty fuck gevoel
hasj is gewoon.. lightheaded high... lekker je ding doen alalalalalala
ik was meer wiet man though
ben je weer aan het blowen?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:39 schreef zeer het volgende:
[..]
val je nog op anorexia of kun je inmiddels al meer vrouw aan?
en ook bio dus? ah ga x checken.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:37 schreef zeer het volgende:
[..]
coffeshop hortus de overkant, was echt mooie zaak, super relaxte kerel achter de balie
maar die kerel zei je hebt sativa en indica en van indica word je één met de bankquote:Op maandag 9 januari 2017 18:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wiet geeft echt stoned unmovable shitty fuck gevoel
hasj is gewoon.. lightheaded high... lekker je ding doen alalalalalala
ik was meer wiet man though
srryquote:
merk wel dat ook dat theemengsel roken m'n rookverslaving triggeredquote:Op maandag 9 januari 2017 18:41 schreef Drug het volgende:
hasj was wel lekker altijd als je goeie blonde mocro assie had. maar is om te roken en fuck roken
Gewoon helemaal naar de kutquote:Op maandag 9 januari 2017 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja vind ik ook, gewoon helemaal smashed op de bank.. hahaha
Hij is echt pretty.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:42 schreef Drug het volgende:
deze vaporizer geeft mij goeie mellow high
ja daar was ik al bang voorquote:Op maandag 9 januari 2017 18:42 schreef zeer het volgende:
[..]
merk wel dat ook dat theemengsel roken m'n rookverslaving triggered
jij bent helemaal kapot gaar als je met dat ding bezig bentquote:Op maandag 9 januari 2017 18:42 schreef Drug het volgende:
deze vaporizer geeft mij goeie mellow high
o da's wel prima, meeste haze die ik haal is ook wel gekruist met indicaquote:Op maandag 9 januari 2017 18:42 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar één soort man was iets tussen sativa en indica in zei 'ie
om te slapen of voor het slapen?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:43 schreef Drug het volgende:
[..]
ja daar was ik al bang voor
heb je het voor slaap gebruikt?
haha nice, met het oog op slaap bedoelde ikquote:Op maandag 9 januari 2017 18:44 schreef zeer het volgende:
[..]
om te slapen of voor het slapen?
voor het slapen en vervolgens heel goed geslapen
sowieso, haze kweken is echt een bitch... weken en weken nodigquote:Op maandag 9 januari 2017 18:43 schreef Drug het volgende:
[..]
o da's wel prima, meeste haze die ik haal is ook wel gekruist met indica
hadj kan je maken van zowel sativa en indicaquote:Op maandag 9 januari 2017 18:41 schreef zeer het volgende:
[..]
maar die kerel zei je hebt sativa en indica en van indica word je één met de bank
wou dat dat wel want die was ook bio dus ja
maar m'n vriendinnetje wou sativa
maar wat is dan verschil tussen indica en hasj
haha ja dat wordt wel een beetje vertyft jaquote:Op maandag 9 januari 2017 18:43 schreef zeer het volgende:
[..]
jij bent helemaal kapot gaar als je met dat ding bezig bent
kan echt instant merken aan hoe je post iig
had halverwege m'n vakantie werkmail gecheckedquote:Op maandag 9 januari 2017 18:44 schreef Drug het volgende:
[..]
haha nice, met het oog op slaap bedoelde ik![]()
lange cyclus jaquote:Op maandag 9 januari 2017 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sowieso, haze kweken is echt een bitch... weken en weken nodig
groeien ze te hoog alles tegen je lampen, de tievus
wnnr gaan we grote wandeling maken op Veluwe of zo?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
hadj kan je maken van zowel sativa en indica
Er zijn zoveel soorten hasj en wiet met verschillende levels thc en cbd
Er is niet zo maar een verschil
ik ben helemaal naturelquote:
vind je leuker als je nuchter bent thoquote:Op maandag 9 januari 2017 18:45 schreef Drug het volgende:
[..]
haha ja dat wordt wel een beetje vertyft ja
maar met creatief schrijven heb ik daar geen last van eigenlijk
waarquote:Op maandag 9 januari 2017 18:46 schreef HRC2020 het volgende:
Oh mijn God wat ziet Brad Pitt er weer goed uit
RTL 4 kijkenquote:Op maandag 9 januari 2017 18:46 schreef HRC2020 het volgende:
Oh mijn God wat ziet Brad Pitt er weer goed uit
je moet niet iedereen met mij vergelijken pop, ik snap dat je dat doet, maar het is oneerlijk tegenover henquote:
Ja nou sorry ben gewoon aan et beste gewendquote:Op maandag 9 januari 2017 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je moet niet iedereen met mij vergelijken pop, ik snap dat je at doet, maar het is oneerlijk tegenover hen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |