Als Crip nu zou meeposten krijgt hij vast weer een toeval.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom je hier bent en niet een andere SC.
Heb geen zin in theequote:Op maandag 9 januari 2017 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt heel vies en aids voor je lichaam
Beter thee
aww yesquote:Op maandag 9 januari 2017 17:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat drinken die aanstaande moeders in 4 handen op één buik altijd en ik wil niet zwanger worden, dus nog nooit gedronken.
warm waterquote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter iets wat goed voor je is
Zoals water of thee
oke dan zal ik zo een fles water drinkenquote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter iets wat goed voor je is
Zoals water of thee
hij was daar toch op terug gekomen?quote:
Heb je ook een blowende/gamende vriend? denk dat er nog wel iets anders van de bingokaart nodig is hoor.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
aww yes
dan ben ik een aanstaande moeder
nee gewoon mannen in pak hnnnngquote:
valt wel mee hoorquote:
nou zover ik weet niet hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hij was daar toch op terug gekomen?
Ik ook.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
aww yes
dan ben ik een aanstaande moeder
Ik heb net een kan thee besteld bij de room servicequote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan zal ik zo een fles water drinken
Ik zie geen reden waarom ik ook maar iets zou verklaren aan een roddelaar.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom je hier bent en niet een andere SC.
Nee, helaas geen vriendquote:Op maandag 9 januari 2017 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je ook een blowende/gamende vriend? denk dat er nog wel iets anders van de bingokaart nodig is hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |