"Nee."quote:Op maandag 9 januari 2017 17:55 schreef Amarantha het volgende:
"Ik sta voor je deur, zin in visite?" Zeg dan maar eens nee.
Wie is dat danquote:Op maandag 9 januari 2017 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
liever dat hij hier post dan die labiele haakneus
"nee eigenlijk niet, sorry"quote:Op maandag 9 januari 2017 17:55 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon lekker laten gaan ouwe reus. Ik post hier ook elke dag Nielsquotes maar ik heb niks tegen je zoals je zietquote:Op maandag 9 januari 2017 17:55 schreef Kurovski het volgende:
Snap eigenljk niet wat men probeert te bereiken met die haatcampagne. Ik bash gewoon terug, dan maar een ban af en toe.
Leg dan eens uit waarom je hier bent en niet een andere SC.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:55 schreef Kurovski het volgende:
Snap eigenljk niet wat men probeert te bereiken met die haatcampagne. Ik bash gewoon terug, dan maar een ban af en toe.
?quote:
n e equote:Op maandag 9 januari 2017 17:55 schreef Amarantha het volgende:
?quote:Op maandag 9 januari 2017 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
does this rag smell like chloroform to you?
quote:Op maandag 9 januari 2017 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die dat drinken hebben een beetje aids
boks ouwe reusquote:
oh dan heb ik een beetje aids ;squote:Op maandag 9 januari 2017 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die dat drinken hebben een beetje aids
Dat drinken die aanstaande moeders in 4 handen op één buik altijd en ik wil niet zwanger worden, dus nog nooit gedronken.quote:
O, chlootjequote:
macht = aantrekkelijkquote:
Als Crip nu zou meeposten krijgt hij vast weer een toeval.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom je hier bent en niet een andere SC.
Heb geen zin in theequote:Op maandag 9 januari 2017 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt heel vies en aids voor je lichaam
Beter thee
aww yesquote:Op maandag 9 januari 2017 17:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat drinken die aanstaande moeders in 4 handen op één buik altijd en ik wil niet zwanger worden, dus nog nooit gedronken.
warm waterquote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter iets wat goed voor je is
Zoals water of thee
oke dan zal ik zo een fles water drinkenquote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter iets wat goed voor je is
Zoals water of thee
hij was daar toch op terug gekomen?quote:
Heb je ook een blowende/gamende vriend? denk dat er nog wel iets anders van de bingokaart nodig is hoor.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
aww yes
dan ben ik een aanstaande moeder
nee gewoon mannen in pak hnnnngquote:
valt wel mee hoorquote:
nou zover ik weet niet hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hij was daar toch op terug gekomen?
Ik ook.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
aww yes
dan ben ik een aanstaande moeder
Ik heb net een kan thee besteld bij de room servicequote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan zal ik zo een fles water drinken
Ik zie geen reden waarom ik ook maar iets zou verklaren aan een roddelaar.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom je hier bent en niet een andere SC.
Nee, helaas geen vriendquote:Op maandag 9 januari 2017 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je ook een blowende/gamende vriend? denk dat er nog wel iets anders van de bingokaart nodig is hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |