maar die kerel zei je hebt sativa en indica en van indica word je één met de bankquote:Op maandag 9 januari 2017 18:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wiet geeft echt stoned unmovable shitty fuck gevoel
hasj is gewoon.. lightheaded high... lekker je ding doen alalalalalala
ik was meer wiet man though
srryquote:
merk wel dat ook dat theemengsel roken m'n rookverslaving triggeredquote:Op maandag 9 januari 2017 18:41 schreef Drug het volgende:
hasj was wel lekker altijd als je goeie blonde mocro assie had. maar is om te roken en fuck roken
Gewoon helemaal naar de kutquote:Op maandag 9 januari 2017 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja vind ik ook, gewoon helemaal smashed op de bank.. hahaha
Hij is echt pretty.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:42 schreef Drug het volgende:
deze vaporizer geeft mij goeie mellow high
ja daar was ik al bang voorquote:Op maandag 9 januari 2017 18:42 schreef zeer het volgende:
[..]
merk wel dat ook dat theemengsel roken m'n rookverslaving triggered
jij bent helemaal kapot gaar als je met dat ding bezig bentquote:Op maandag 9 januari 2017 18:42 schreef Drug het volgende:
deze vaporizer geeft mij goeie mellow high
o da's wel prima, meeste haze die ik haal is ook wel gekruist met indicaquote:Op maandag 9 januari 2017 18:42 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar één soort man was iets tussen sativa en indica in zei 'ie
om te slapen of voor het slapen?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:43 schreef Drug het volgende:
[..]
ja daar was ik al bang voor
heb je het voor slaap gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |