mijn "mond" ookquote:Op maandag 9 januari 2017 17:13 schreef zeer het volgende:
[..]
als ik aan drug denk gaat m'n mond altijd beetje open uit opwinding
jupquote:Op maandag 9 januari 2017 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
geen tanden meer wel lekker in m'n reet geneukt
ik moest ook aan je denken maar dan andersquote:Op maandag 9 januari 2017 17:12 schreef Crip het volgende:
was vandaag aan het praten tegen iemand en toen moest ik denken aan dat drug zei dt ik veel praat en toen hield ik mn mond
ik wou vragen, wat kost pijpen?quote:Op maandag 9 januari 2017 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
geen tanden meer wel lekker in m'n reet geneukt
geen ideequote:Op maandag 9 januari 2017 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wou vragen, wat kost pijpen?
23,30quote:Op maandag 9 januari 2017 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
roequote:Op maandag 9 januari 2017 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je een beetje aan de standaard eenheden, barbaar
Hok hok tjokquote:
voor jou 0quote:Op maandag 9 januari 2017 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KRIJG DE TIEVUSquote:Op maandag 9 januari 2017 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
NWS / Seksassistenten voor dementen.......
diepvriesquote:Op maandag 9 januari 2017 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog pizza in de diepvries. 1x raden wat ik ga eten.
Wie ben jij?quote:Op maandag 9 januari 2017 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KRIJG DE TIEVUS
hoe heet je ook alweer?
boogers and cumquote:Op maandag 9 januari 2017 17:24 schreef Amarantha het volgende:
freonquote:Op maandag 9 januari 2017 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Ikquote:
de deurbel?9quote:Op maandag 9 januari 2017 17:24 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Waarom?quote:Op maandag 9 januari 2017 17:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga weg ik ben bang voor jou
Dit is te hoog gegrepen voor mij. Dubbele lucht op lage druk?quote:Op maandag 9 januari 2017 17:23 schreef zeer het volgende:
[..]
wil ook alleen maar grote sloffe op lage druk snap je
Dankjequote:
staat je broekje bol?quote:
Kijk je hebt natuurlijk wel verschillende niveaus van duidelijkheid he.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet wederzijds, wil zeer
en zeer wil drugquote:Op maandag 9 januari 2017 17:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet wederzijds, wil zeer
NELISquote:[b]Op maandag 9 januari 2017 17:29
*grote stapel bier en verder geen boodschappen, waarschijnlijk single maar ook een alcoholist.
ik ga nu koken, gek, ik ben keukenprinsquote:Op maandag 9 januari 2017 17:30 schreef Toto69 het volgende:
*kaal, met allemaal diepvriespizza's en blikken tonijn, waarschijnlijk getrouwd en WCH.
hoerenprins*quote:Op maandag 9 januari 2017 17:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ga nu koken, gek, ik ben keukenprins
dan likken we elkaars tranenquote:Op maandag 9 januari 2017 17:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik settle voor jou dan maar
Ik voer mezelf op jouw angst en walgingquote:Op maandag 9 januari 2017 17:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kweenie, vreemde gevoelens, angst, lust, walging
ooh ben je een leraar duits en geen duitse leraarquote:Op maandag 9 januari 2017 17:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Volgens mij verwar jij mij met iemand anders.
wat is je referentie jaar?quote:Op maandag 9 januari 2017 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is te hoog gegrepen voor mij. Dubbele lucht op lage druk?
Geeft niet, ik vind zure matten lekker. Wel die rode.quote:
ik ookquote:Op maandag 9 januari 2017 17:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geeft niet, ik vind zure matten lekker. Wel die rode.
hjbquote:Op maandag 9 januari 2017 17:38 schreef Kurovski het volgende:
Aardappelen, kroketjes, salade.Jullie?
Brood en pijn aan mijn oorquote:Op maandag 9 januari 2017 17:38 schreef Kurovski het volgende:
Aardappelpuree, sperzieboontjes & rookworstquote:Op maandag 9 januari 2017 17:38 schreef Kurovski het volgende:
Pizza. Bijna klaar. Nomnom.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:38 schreef Kurovski het volgende:
Breaking Bad ingevuld.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:38 schreef supersof het volgende:
https://help.netflix.com/nl/titlerequest
willen jullie allemaal hier Suits invullen?
dankje
Haha nee doe ik lekker nietquote:Op maandag 9 januari 2017 17:38 schreef supersof het volgende:
dankje
Vraag jij dan even House M.D. aan? Oh en Harry Potter!quote:Op maandag 9 januari 2017 17:38 schreef supersof het volgende:
dankje
Suits staat op Netflix tochquote:Op maandag 9 januari 2017 17:38 schreef supersof het volgende:
dankje
ja maar ze willen hem verwijderenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aardappelpuree, sperzieboontjes & rookworst
oke is goedquote:Op maandag 9 januari 2017 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vraag jij dan even House M.D. aan? Oh en Harry Potter!
Rookworst met dit weerquote:Op maandag 9 januari 2017 17:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]![]()
Ik zag net een erwtensoeppakket liggen bij Jumbo en ik heb nog rookworst liggen. Morgen maar 'ns proberen. Nog nooit zelf gemaakt erwtensoep.
nee ben verliefd op harveyquote:
ANTWOORD EENS PAARDENLULquote:Op maandag 9 januari 2017 17:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gevalletje rechten. Doe je niets aan. Snel alles afkijken of een piraat zijn als ik.
ze wilden het eind december al verwijderen, maar toen heb ik al suggestie ingediend en nu wordt ie pas eind januari verwijderdquote:Op maandag 9 januari 2017 17:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gevalletje rechten. Doe je niets aan. Snel alles afkijken of een piraat zijn als ik.
aiii nachtjes in het ziekenhuis zijn altijd ellendigquote:Op maandag 9 januari 2017 17:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag morgen naar huis en ben te gaat om leuke verpleegsters te erkennen
quote:Op maandag 9 januari 2017 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HarveySpecter is 'r ook een van WCH.
Vast niet om één suggestie.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ze wilden het eind december al verwijderen, maar toen heb ik al suggestie ingediend en nu wordt ie pas eind januari verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |